- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Pendrive probléma
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- RAM topik
- ZIDOO médialejátszók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz LonGleY #35696 üzenetére
Megnéztem, tényleg nem találok olyat amibe ipari lenne, pedig valamelyik átütős 20-as agyra emlékeztem hogy mintha ipari csapágy lenne benne..
De akkor meg főleg nem értem amit mondasz.. ha a tartósságról van szó, akkor pontosan az a lényeg hogy milyen a csapágyazása.
És innentől kezdve nem hasonlíthatsz össze egy kónuszos megoldást egy ipari csapágyassal mert teljesen más kategória.
Mindegyiknek megvan az előnye és hátránya. Valamint jobban szeretek olyan alkatrészeket összehasonlítani amik egy árban vannak..
Egy JÓL beállított, és karbantartott shimano/campagnolo/fulcrum kónuszos agy, ha nincs beáztatva, akkor köröket ver az mély-hornyú golyóscsapágyas megoldásokra. Nekem is van 20+ ezer km -t futott shimano kerekem polír állapotú csapágyfelszínekkel, úgy hogy be is ázott párszor, de mondjuk én 5-6 szor biztos szétszedtem őket kimosni és feltölteni jó minőségű zsírral. Dobon is már kétszer állítottam csapágyhézagot mert annyira lógott már hogy recsegett hajtáskor.
Csak éppen amiket behoznak szervizbe agyakat, 20 darabból HA 1 be van állítva! Kismillió BP -i menő szervizből hoztak már komolyabb bringákat, ha kicsit jobb lenne a memóriám, lehetne emlékezni bicikli szerint hogy melyiknek volt jól beállítva az agya, nem beszélve arról hogy hányat beáztatnak.. van aki meg egy versenyt egy XT aggyal aminek a felépítése ugyan az mint a saintnek, és áll benne a víz. Rengeteg komoly palást köszörült és polírozott kónusszal szerelt shimano agyat vittünk már el leadni fémhulladéknak.
Iparis megoldás gyengébb, de kevesebbet kell vele vesződni, és nem igényel komoly karbantartást, valamint ha szétcseszik, ki lehet benne cserélni a komplett csapágyat. (kónuszoshoz hasonló, vagy ferde hatásvonalú "ipari" csapágyas megoldásokba lehet csészét is cserélni mondjuk, fulcrum, campagnolo)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Elektromos autók - motorok
- Projektor topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...