- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pubyy
tag
válasz glacious #28816 üzenetére
tehát részletesen: Olyan hogy hosszabb pedál, nincs. OLyan hogy hosszabb hajtókar Van. A 170 mm-es és a 175 mm-es az elterjedt hajtókarhossz ( országutinál a 172,5-ös is játszik). Magasság függő hogy kinek melyik a jó de tulajdonképpen "amatőr" szinten nem számít sokat. Én 176 cm vagyok, a 175-t használom.
A LÉNYEG: Én sem tudtam eldönteni sokáig milyen gépem legyen, azután egyszer kipróbáltam egy trekkinget ( ami egyénként cross besorolású volt tekintve hogy ez egy Kellys cross volt). A cross gépek gyakorlatilag amolyan öszvérféleségek. Sem országúton nem tudsz vele versenyezni, sem terepen mert mind geometriájuknál mind pedig áttétel és gumiméretüknél fogva alkalmatlanok bármilyen profi versenyzésre. DE a világon a legjobb túragépek. Minden útviszonyok mellett elmennek csak éppen nem verseny-sebességgel. De neked nem is az kell ha jól értettem.
Speciális gépem van mert én raktam össze, ami azt jelenti, hogy nem a szokásos trekking hajtómű van rajta a maga 48-36-26 os lánckerekeivel hanem monti hajtómű 44-32-22 -vel. Hátul a montikra való 11-32-es sor van.
Nos ha kíváncsi vagy rá mit lehet egy ilyen géppel kezdeni, talán csak annyit hogy jártam már vele hegyibringa versenyen ( természetesen szigorúan amatőr szinten pusztán kíváncsiságból) és ezzel szoktam megtenni az éves bringatúráimat is, melyek úgy 6-700 km /6 nap szinten mozognak. Tehát egy ilyen géppel simán lehet menni napi 100 km-es táv felett. A végsebességről annyit hogy a 44/11 nem igazán marad el a versenygépek 52/12- től, természetesen a vastagabb gumi megteszi áldásos tevékenységét és a 30-as feletti tempó nem igazán hétköznapi embernek való vele ( legalább is hosszabb távon) de a 25-30 as tempóval ki lehet menni a világból. Természetesen ha az átlagosnál kicsit jobb fizikummal vagy megáldva lábügyileg, és lusta sem vagy akkor magasabb sebességbeli vágyaid is elérhetőek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mini-ITX
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Jakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Androidos fejegységek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen