Hirdetés
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Babinéni, tsőő!
Elkészültem az izlandi bringatúra képeivel. Najó, enyhe túlzás, a jobbakat csináltam még csak meg, egy bejegyzésbe meg úgyis csak 80 fér el, már ahhoz is sokat kellett közülük kivenni. Ha valaki megnézné, fészbukon megtalálja (megnézni reg sem kell hozzá, akinek nincs). A videók meg majd... hamarosan... valamikor... talán
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #273502 üzenetére
Jaja, köpés per szempillantás, négyzetmezítláb...
De nem, egyszerűen nem érdekli az amerikait semmilyen mértékegységben, mert nem tud vele mit kezdeni, nem tudja értelmezni, ő egy felhasználó, legyen jó a termék és kész.
Volt egy amerikai mérnőkkolégám, akivel egy rohadt nagy autógyártó cégnél melózunk, és egyszer kifejtette, hogy nem érti, hogy európában mi ez a buzulás hogy kiírják a motor köbtartalmát az autók hátuljára. Meg főleg ilyen kis számokat. Mert az természetes, hogy egy kaszniban akkora motor van, ami abba való, mert miért tennének bele kisebbet?!
Mondjuk ez még a downsizing agyf*szmenés előtt volt, azóta lehet hogy ő is megértette.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Lacerta
aktív tag
válasz Mezga Aladár #273504 üzenetére
Na viszont amerikában ez sem vetődne fel kérdésként.
-
.mf
veterán
válasz Hasaggymeg #273505 üzenetére
"Most csak mondd azt, hogy mindezt egyes-egyedül és akkor én magamhoz nyúlok! "
Csak az ürügyet keresed, mi? Vén kujon
"Hát kié vónák?", mondta a macska. Egyedül, igen.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Jájj, ez durva. ...másodmagaddal sem lett volna egy leányálom, de egyedül egyenesen brutális! (...és én még agyalok menjek-e délután a sötét, nulla fokos erdőbe egy másfél órácskára ) Ösztönző vagy, az biztos!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #273467 üzenetére
Nem kell speciális szerszám hozzá, elég egy Torx csavarhúzó.
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #273476 üzenetére
Az egyszerűség és kompatibilitás kedvéért a Rohloff a saját agyváltós agyára 5 (!) csavarosat tesz, amihez természetesen csak ő gyárt tárcsát
-
-
.mf
veterán
Akkora szélben dőlt az minden oldalára, napi átlag legalább egyszer annyira idegesített, hogyha nem tudtam valaminek stabilan nekidönteni (márpedig ott kevés a fa), akkor tuti feldöntötte a szél épp, mielőtt a fotót meglőttem volna...
Az oldaltáska miatt fekve sem érte a váltó a földet, amiatt szerencsére nem kellett aggódni. Ha jól sejtem, melyik képre gondolsz, ott épp defektet kaptam a földúton egy üvegszilánktól, a folt és ragasztó a váztáskában volt, ami balról zipzáros, így át kellett fordítanom arra az oldalára.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
lsebestyen
addikt
10 Cycling Myths That Are Total LIES
A nyolcadik tesztelés alatt... -
Kro
tag
válasz chubby2o6 #273450 üzenetére
Jobban megnézve simán lehet, mert nem látok csapágycsészét se alul se felül.
Első szétszerelésnél majd kiderül. Gondolom ebbe meg a csapágykeresés lesz kissé macerás akkor.Valakinek tapasztalat ezzel a láncbontóval? [link]
#273501.mf: Gratula, nem semmi teljesítmény. Én meg tegnap bő fél óra maszatolás után inkább hazajöttem.
[ Szerkesztve ]
-
beholder00
tag
válasz Mezga Aladár #273489 üzenetére
-
Mezga Aladár
veterán
válasz beholder00 #273522 üzenetére
Miután még van egy év gari rajta remélhetőleg ezt nekem nem kell végrehajtani.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Ringman
nagyúr
válasz peugeotmate #273525 üzenetére
én hidegben ezt használom hosszabb tekerésre:
1. azért nem egy szalonképes darab, boltba járni OK (munkahelyen átöltözöl), az oldalsó betét (gondolom ágak ellen) durva textúrát kapott, viszonylag merev.
2. ágyéktájon perforált, így ha fázós vagy, akkor kell egy aláöltöző is az alsó alá, mert menetközben lehűti a tököd - fotón látszik a perforáció - tegnap ebben tekertem -1 fok környékén, nem fáztam benne (3/4-es sí aláöltözővel)
3. zseb nálam elég haszontalan, nem szeretem, ha a comb mögött van és a telefon/kulcs a combomat csapkodja
4. szélálló és vízlepergető, ezzel nincs baj. -
Hasaggymeg
Topikgazda
hajtasoldalra lefektetett gép...neki kivételesen megbocsájtjuk.
#273510Friczy...tény, de soxor a kazetta leszedése miatt amúgy is kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
avl
aktív tag
válasz Hasaggymeg #273527 üzenetére
persze
illetve: Neki nem/sem,….dehát a k…va szél volt, annak jobb nem beszólni, nehogy megharagudjon
-
Ringman
nagyúr
válasz peugeotmate #273529 üzenetére
ezt passzolom, azt hiszem M-eset vettem 180/67-70-hez
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #273465 üzenetére
Pedig sok van. Első, hogy a kazetta - leszedő (belső lulcsnyílsú) vagy a HT II (külső fogazású) szerszám jó hozzá. Másrészt nem tud lelazulni, mert ezt is 40 Nm-rel kell meghúzni. Kizárható az is, hogy nem központosan van meghúzva, mint a 6 csavarnál.
Másik ami fontos, hogy láttam pár agyat, ahol tönkrement a menet, így nem lehetett normálisan meghúzni a csavarokat. Elvileg fel lehetne fúrni, majd perselyezni, de nem mindig van elég hely az agy peremén. Lásd például Mavic agyak, ahol szinte a "levegőben lóg" a csavarok helye. Az átmenő csavar nagyon gány lenne. Nekem meg például azért kellett lecserélni a Bontrager Race Disk szettet, mert nem volt egy sík az agy pereme, így amikor rá lett csavarozva a rotor akkor elgörbült. Ezt javítani szinte lehetetlen. Mivel 28 lyukasak voltak az agyak, ezért nem találtam hozzá 28ly agyat, vagy ha lett volna, az is 100+ezer Forintos DT agy. Annyit az egész kerék szett nem ért, így ment haverhoz újrahasznosításra. Na ilyen gondok nem jeletkeznek CL esetén, nem volt egyáltalán rossz fejlesztés a Shimanotól. Kezd is kikopni a 6 csavaros ISO.
De meg is fordíthatjuk a kérdést. Mivel lenne jobb a 6 csavaros bármilyen szempontból? Ahogy néztem a tárcsák sem drágábbak már. Na meg az is előny, hogy CL agyra adapterrel fel lehet rakni 6 csavaros tárcsát is, fordítva nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz peugeotmate #273525 üzenetére
Ringman kolléga listája tökéletesen egyezik azzal, amit én írnék , használható, bár kicsit overkill az anyaga, egész napos munkahelyi üldögélésre - pláne ha még bele is izzadsz - pedig kényelmetlen.
-
válasz Mezga Aladár #273489 üzenetére
“A baj az, hogy kezdetektől nem bír többet mint 7 óra. Leirás szerint akár 20 óra is lehet az üzemidő. Ez így igen tág. Mint az autók fogyasztása.”
Nyáron csináltunk egy balaton-kört uncsitesómmal. Nemreg kezdett biciklizni, vettem neki 80 euróért ebayen egy öreg edge 520-at, próbának jó lesz alapon. Teljesen felkészületlenek voltunk, én a sérülés után lábadoztam, ő meg kvázi kezdő, ráadásul sikerült kifogni egy 37 fokos napot, szóval gyakorlatilag többször meghaltunk, 13 óra lett a teljes menetidő. Direkt elindítottam a fenixet is, hogy legyen, ami bírja, de mindkét komputer is végig ment, az én (kb 3 éves) 1030-am is, meg a szakadt 520 is. Nem sok maradt bennük, de nem merültek le. A telefonjaink ellenben igen (na ja, 3-4 év között volt az iphone x-em, eredeti, gyári akkuval, tudtam, hogy gyenge, asszony meg körmét rágva tolta a garmin live trackinget végig, mintha muszáj lenne, az meg eleve kicsinálja az akkut). Nem kapcsoltunk semmi energiatakarékossági cuccot rajta, minden gyári beállításon volt. Az 520 annyira, hogy gyári beállításra visszaállítas után teljesen frissen lett beüzemelve, kuzin akkor találkozott vele először. Pedálszenzor, pulzusöv volt az enyémhez kapcsolva, + bt telefonos kapcsolat (
inkluzíve live trackingjobban visszagondolva a live tracking az valszeg az óráról ment, a többi stimmel).Szóval az a 7 óra az nagyon harmatos…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz velizare #273534 üzenetére
Az már még a bringának is kemény, meghűl, megvastagszik a zsír, olajkenés mindenhol, kihűlnek az aksik, felkeményednek a gumi tömítések, szimeringek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szabop27
csendes tag
válasz beholder00 #273522 üzenetére
Új korában az én 830-asom 15-16 órákat gond nélkül tudott. Jó sokat volt használatban, 5 éves korára leesett az üzemidő 7-8 órára. Ekkor (idén év elején) kicseréltem benen az akksit (aliról rendelt akkumulátor + adták hozzá a műtéthez szükséges kiegészítőket), kis kézügyeséggel első enkifutásra fél órás program volt.
Ezután újra 14+ órát tudott, az 1 év használat alatt egyelőre nem degradálódott észrevehetően. -
ZolkoW
őstag
válasz Mezga Aladár #273524 üzenetére
step 1: műkörmök felhelyezése
step 2: várj 5 napot
...kapcsolódó: A 320-as Brytont részben azért vettem meg, mert a 30+ órás üzemidő elég csábító volt.
Ez ténlyeg tök jó, cserébe párszor elfelejtettem már tölteni, mert olyan ritkán kell
De ha én fejleszteném ezeket a szarokat, akkor lenne %-os kijelzés (tökmindegy, hogy mennyire pontos, majdnem), és nem az utolsó kibaszott fél órában kezdene csipogni, hogy merül, hanem mondjuk mikor még 2 óra tekerés van benne. Szóval ha okosan csinálták volna, akkor nem merült volna le egyszer sem..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz szabop27 #273538 üzenetére
Én csak attól félnék, hogy az akku tudja-e a ráírt kapacitást. Sajnos sok hamisított akku van. Bryton csoportban is láttam sok ilyen akkucserét, ott nem panaszkodott senki. Azt viszont el tudom képzelni, hogy a Garmin azért jobban támogatja talán a cuccait és lehet kapni hozzá gyári akkut. Brytonhoz nem igazán kapni, bár nem követtem azóta hogy áll a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #273539 üzenetére
Ja, majdnem mint egy Mollier féle h-x diagram... [link]
#273531
jjeahh...nagyon high-tech-nek néz ki.#273543
Csokicsibesz...
+1, nekem mániám látni mennyi van még benne, ki is van téve a 10 adatmező egyikébe amit állandóan látok. (jobbra lentről a második) Volt már olyan (igaz a Brytonnal és azért mert zasszonnyal reggeltől estig tart egy menet ), hogy kipurcant aztán a telefonnal rögzítettem a többit.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273537 üzenetére
biztosan van olyan kenőanyag, ami ilyenkor us hatékony, elvégre autóznak az emberek arrafelé -40ben is. mondjuk a téli felkészítő szervíz is biztosan máshogy néz ki, mint nálunk. a tömítésekkel szvsz nem nagyon tudsz mit csinálni, belekalkulálod, hogy hamarabb elöregszik. akksit meg beviszed éjszakára.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #273543 üzenetére
Nálam a gyártó bojkottálva van, de jó tipp, megnézem majd, nem tud-e ilyet a brájton is..
Ha engem kérdeztek, sokkal egészségesebbnek tartanám, hogy bőven 20 óra felett legyen az üzemidő minden ilyen kütyünél.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezek a fotósok nagy kerékpárosok, lásd jjeahh, meg még van egy srác itt, nem jut eszembe a beceneve, ő is szép fotókat készít időnként bringájáról (is).
#273546
ZolkoW...sokkal egészségesebbnek tartanám, hogy bőven 20 óra felett legyen az üzemidő minden ilyen kütyünél.
Gyanítom, hogy ha lenne igény rá megoldanák, talán kilőve néhányat a kismillió puccos tulajdonságból melyek mind zabálják energiáját. Ha belegondolsz nem gyakori a 20 órás kerékpározás, így gondolom másra koncentrálnak mintsem a akksira. Ugyanezt látom a telefonoknál, fontosabb, hogy vékony legyen, meg egyre többet tuszkoljanak bele mindenből (CPU, RAM, kamera, kijelző stb.) és elég ha kitart reggeltől estig mert éjjel mindenki feltölti.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz ZolkoW #273546 üzenetére
Onnantól, hogy van több Garmin eszközöd (óra, head unit, stb.) már elég jól működnek együtt. Sok adat bemegy a Conencetbe és ezeket mind tudod követni.
Az a baj, hogy az üzemidő is sokmindentől függ.
Mióta van teljesítmény mérő érezhető, hogy jobban fogy az aksi. Ami mondjuk azért érdekes, mert görgőn meg szinte alig fogyaszt valamit, pedig ott is mér teljesítményt és még vezérli is a görgőt. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #273548 üzenetére
Akkor meg is találtad mi eszi a legtöbbet, GPS.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #273540 üzenetére
Nekem a pf szenzort dobálja fel állandóan, hogy merül az elem, aztán csak rábökök, hogy ok, és megyek még vele fél évet. Aztán egyszer igaza lesz. Nekem tök elég lenne a pálcikás kijelzés is, az autónál is elvoltunk évekig úgy, hogy csak kb tudtad mennyi benzin van benne, nem km-re pontosan. Bár a 130-amon az sem működik a nagyobb akksi miatt, szóval én érzésre mindig töltök rá. Egész éjjel töltőn van, reggel leveszem, nincs maxon, de sokáig jó. Az 1 pálcika már szegényes, azt szoktam becopni.
Hasaggymeg: azért mert zasszonnyal reggeltől estig tart egy menet Perszepersze...
(#273549) Hasaggymeg: meg a világítás. Én akkor cseréltem akksit benne, amikor nem bírt ki télen egy órát világítva a monokróm kijelző.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen