Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
válasz pepe091 #26227 üzenetére
Nekem olyan van
Gondom vele csak annyi volt, hogy a ócsó kmc lánc már 1200km után szarrá nyúlt, és a hülye nyergcső átmérő. Már nem emlékszem mekkora, csak arra, hogy csak egyetlen egyfajta nyeregcsövet lehet hozzá kapni, tehát ha mondjuk idővel leakarnád cserélni karbonra, akkor nem fogod tudni, mert sehol nincs ebből választék. Talán valami átalakítóval vagy nem tudom. Egyébként defektem 2000km alatt nem volt, a gyári gumik jók, csak esőben nem tapadnak (2x estem vele vízes úton, szerencsére semminek nem lett baja).
Még hátránynak mondható a 3 tányéros rendszer, nekem tök felesleges még ide a Bükkbe is, és 2 tányéros hajtásokból nagyobb a választék is. A microshift váltó jó, csak alkatrész kb. lehetetlen beszerezni hozzá, e-bay -en sincs. Egy másik fékváltókargumit szerettem volna venni, de sehol nem találtam."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Megjött Európába a Honor 70 és a Honor Pad 8
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NBA és kosárlabda topic
- PlayStation 5
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xbox tulajok OFF topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...