Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mauimagic

    aktív tag

    válasz jjeahh #256473 üzenetére

    A Berriában több dolgot nem értek:
    -A vázmérettől erősen függ a HTA (66.5 fok az XS-nél és 68fok a L-nél), ez mégis miért van? Az egyik up to date XC, a másik a régi szar :)
    -A hátsó "rugóút" 1/3-a a gyári nyeregcső flexből adódik, ergo beraksz egy droppert, bukod is az út 33%-át...pedig XCO versenyeken is használják.
    -The point of deflection is at the toptube-seattube junction, and appears to be a sealed pivot, if you could call it that. Ha tényleg nem lehet szervizelni a forgáspontot, akkor ez teljesen beteg.

    Egy XC hardtailhez képest (Scott Scale) 150g-al nehezebb csak a váz, kérdés, hogy a 28mm út mire elég.

    Szerintem inkább tanulmány/nagyon réteg bringa ez, lehet hogy valami nagy brand ráharap és megveszi a szabadalmat, ha lát benne fantáziát, de a trend XCO vonalon inkább az, hogy egyre technikásabbak a pályák.
    Aki hosszú, nem technikásakat megy, annak ettől függetlenül tök jó lehet.

    Szerk: Simán lehet, hogy a hazai piacra számják, a FB Orbea Oiz csoportokban 90%-ban olyan képeket raknak fel a tagok, ami inkább gravel, mint XC, lehet ott az a divat :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák