Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint autusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz parandroid #248798 üzenetére
Hát komolyan kipróbálom ezt, akkor legalább fejben is érteni fogom, hogy az mekkora terhelést jelent. Ha jól értem, a lényeg, hogy könnyű legyen tekerni, és minél nagyobb fordulaton. A sebesség meg mindegy.
-
Speedy007
őstag
Sikerült a tegnapi problémát megoldani [link] a probléma az volt mikor atomjaira szedtem szét és raktam össze a hajtás lánc nélkül történt egyedül arra figyeltem hogy simán forogjon a hátsó kerék ne érjen bele a fékbe. Ma minden csavart meg húztam és emiatt a hátsó kerék pozíciója is elment ami miatt újra be kellet lőnöm hogy ne érjen bele semelyik oldalon sem a fékpofába. És miután ezzel végeztem megszűnt a probléma.
-
Alg
veterán
Azért én a kerekekre ránéznék, nekem a régi gyári Giant kerekek kattogtak/nak a küllők miatt (kerék ki, felnire felülről ránehezedsz néha megforgatva, én így hallom hogy kattog-ropog).
Másik lehetőség - nem tudom milyen Shimano hajtókarod van, de ha Ultegra vagy DA, akkor nézd meg nem repedt-e valahol szét az illesztésnél (thanksshimano).
Esetleg cipő/pedál/stopli. SPD stopli nekem egy időben rendszeresen kattogott/nyikorgott az egyik oldalon valamiért felhúzásnál.
Apropó cipő/stopli, 2 perc és indulok NSD (New Shoe Day) körre Lake CX238 + első kör SPD-SL-el. Szurkoljatok hogy ne kelljen hirtelen leszállnom[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Pont az a lényeg, hogy a kívánt sebességet/teljesítményszintet magas fordulaton érd el, és azon is tartsd. Erre való a váltó. Pont, mint az autóknál: ott is van egy ideális fordulatszám tartomány, úgy váltasz, hogy abban maradj. Itt az ideális az a 80-90 közötti pedálfordulat percenként.
Ami itt neked limitálni fog most, az a pulzus, nem a sebesség. A sebesség biciklin úgyis relatív (szél, emelkedő, útburkolat, gumi, súly), ezért szoktak inkább leadott teljesítményt nézni. Sőt, azon belül is watt/kg értéket. De ezzel nagyon előreszaladtunk.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
GCN Creaky
https://www.youtube.com/results?search_query=GCN+CreakyEzekben sok lehetőséget mondanak.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zseko
veterán
válasz ZolkoW #248759 üzenetére
Köszi! Nekem is furcsa, hogy az XL-es méretet jobb tekernem, de eddig csak kb. egy órát mentem összesen a 4-5 biciklivel, mikor próbáltam őket. Az nem lehet, hogy az áttétek miatt érzem így? Holnap kikérem és megyek egy hosszabb (~10km) kört vele, meglátom mennyire lesz kényelmes vagy kényelmetlen.
Emiatt nem vettem eddig, nem szívesen fizetnék ki mondjuk 100e-et azért hogy aztán kiderüljön, nem válik be. Vacillálok még azon is, hogy MTB vagy Trekking legyen, ahogy látom az előbbi jóval elterjedtebb - legalábbis lépten-nyomon abba futok használt hirdetéseknél is - ugyanakkor én úgy gondolom, hogy olyan 70/30%-ban inkább aszfalton lesz/lenne használva, és a maradék a földút, erdő, egyéb. Szóval inkább a kényelmesebb használat és túrázás a gondolat, mint rosszabb utakra, ám azért jó lenne ha bírná azt is, ha épp földútra tévednénk.
Erre van valami tanácsotok?HR24.hu
-
addikt
-
Kro
tag
válasz parandroid #248798 üzenetére
Én is köszönöm a sok infót, ebből én is tanultam.
Már kezdtem elgondolkodni, hogy is fejlődjek én itt az alföld közepén, kezdő montisként.
Mert itt a legnagyobb szintkülönbség az a felüljáró kb, rendes terepen meg ki akar esni a szivem.
De akkor próbálom hosszabbra venni a tekeréseket és kicsit kontrollálni a pulzusom. Aztán remélem majd alakulok. -
-
chubby2o6
senior tag
Azért a fekete gumi jobban áll a ( többnyire ) fekete bringának: Tettem a belsőbe Conti tejet, de elég szopcsi volt. Vettem direkt erre 100 ml-es fecskendőt, de akkora a "csőre", hogy még az autószelepbe sem megy bele . Találtam itthon 10 ml-est, annak meg olyan szűk, hogy a tej "sűrűjét" nem tudtam átnyomni. Innentől csak reménykedni tudok, hogy nem lesz szükség a tejre. A barna Conti 180 tpi volt, ez 240, hátha nem szúrja át semmi .
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #248811 üzenetére
Ha a felnid profilja kompatibilisnek tűnik, ha a gumid kompatibilis, akkor miért is nem váltasz tubelessre? Lehet kérdeztem már . Tejed is van hozzá, csak két szelep kell (akár kínából) és gorilla tape vagy valami.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #248812 üzenetére
Áá, próbáltam. Teleszívtam ( 100 ml, de 120 kell a belsőbe), de úgy meg olyan hosszú lett, hogy csak ferdén fért oda a szelepre, melléfolyt .
-
Hetente egyszer-kétszer nyugodtan meg lehet hajtani, ahogy a csövön kifér. Nem kell a teljes tekerést, csak mondjuk egy olyan 3-4-5 km-es szakaszt. Nézzetek ki egy szegmenset, aztán adj neki. Ha rövidebb szakasz, akkor lehet több is. Pulzust mindegik után rendesen visszaejteni! Emelkedőn ugye ez még jobb lenne, de abból kell főzni, ami van. Valami nagyobb autópálya-felüljáró esetleg? Aztán ha hosszú hónapok munkájával stabil a pulzus, akkor mehetnek az intervallum, meg résztáv edzések, lépcsők, piramisok, de ez a jövő zenéje.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #248813 üzenetére
A kompatibilisnek tűnik része aggaszt
Tejem már nincs, benne van a belsőkben, biztos ki nem szedem onnan
Nagyon jó a TL, ha minden frankón összeáll. Ha valami miatt mégsem, akkor meg egy merő szívás az egész. Olvastam itt olyat, hogy minden frankó, meg olyat is, hogy "ereszt", "naponta rá kell fújni", "engedi a külső a tejet", "mégsem jó a felniszalag, amit vettem, kezdhetem elölről", stb. Na, ehhez nincs kedvem, plusz a nappali közepén kellene vele szórakoznom, kompresszor nélkül.
9 évig nem volt defektem. Igaz, hogy cserébe sárnehéz Smart Samokkal jártam, de hozzászoktam, hogy beleteszem a belsőt, felfújom, aztán elfelejtem. Majd meglátom, hosszútávon mit bír defektállóság szempontjából a Conti. Végleg nem vetem el a TL-t, de csak akkor váltok, ha nagyon muszáj. -
válasz parandroid #248815 üzenetére
Haldoklik a ph! (vagy a netem), nem tudtam a szerkesztett hozzászólást posztolni.
Utólag beleszerkesztve így néz ki:
Hetente egyszer-kétszer nyugodtan meg lehet hajtani, ahogy a csövön kifér. Nem kell a teljes tekerést, csak mondjuk egy olyan 3-4-5 km-es szakaszt. Nézzetek ki egy szegmenset, aztán adj neki. Szegmens azért is jó, mert tudod követni a fejlődést. Ha nincs semmi normális szegmens, hozz létre egyet, egy kinézett szakaszon. Strava ugye van? Ha rövidebb szakasz, akkor lehet több ilyen is egy tekerésen. Pulzust mindegyik után rendesen visszaejteni! Emelkedőn ugye ez még jobb lenne, de abból kell főzni, ami van. Valami nagyobb autópálya-felüljáró esetleg? Aztán ha hosszú hónapok munkájával stabil a pulzus, akkor mehetnek az intervallum, meg résztáv edzések, lépcsők, piramisok, de ez a jövő zenéje.
Ezek amúgy tök általános edzéselméleti dolgok, rendes edző nyilván perzonalizáltabban, meg főleg hatekonyabban tud az emberrel foglalkozni, de alapnak jó.
Bocsi a dupláért, a másik esetleg törölhető.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
van valami standard arra hogy hátul mennyit lógjon ki a váltóbovden vége? (vágjak belőle?)túl hosszú belóg néha a küllőbe, be szoktam dugni a deore válton a lyukba de kicsúszik..
viszont most 28-as hátul a legnagyobb fogaskerék, és azzal számolni kell hogy mjad a kovetkező 32 vagy 34 lesz, nem tudom akkor eleve rövidulni fog e[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #248769 üzenetére
Nekem a tekeresek nem merulnek ki az allando hajszolasban. Ma fent a csucson, az erdo kozepen megalltam, es csak hallgattam az erdo 'zajat', szivtam az illatat, a nyugalmat, amit araszt.. Engem ez hajt leginkabb most is.... Na meg kikapcsol, megnyugtat, relaxal, es elfeledteti azt a mocsok sok problemat, amibe belecsoppentunk, es ami csak gyulik.
Felek is, mi lesz, ha hamarosan koltoznunk kell. Megszakad a szivem, mert imadom a Mecseket. Szvsz, egyes helyeket jobban ismerek mar, mint azok, akik itt nottek fel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz Csokicsibesz #248786 üzenetére
persze, azért nem néztem, mert úgyis cserélem egyből.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz MPowerPH #248820 üzenetére
Én is szeretek kirándulni, de az másról szól, a kerékpár nekem a sportról. Ahogy a futás is. Amúgy a kikapcsolódás is alkat kérdése, én néha egészen meditatív állapotba tudok kerülni görgőn tekerve, vagy padon futva is. Sőt, néha kint is, ami elég veszélyes tud lenni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #248778 üzenetére
6030D megnyugtatott, hogy nem afféle, megvár mindenkit...maradunk hátul, minket aztán ne várjon senk! ...amúgy nekem pl. a szombat, május 20 nagyon jó lenne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sleek
senior tag
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #248690 üzenetére
Nekem meg volt egy furcsa hang pár napja a biciklin, a kormánycsapágyon kívül. Azt ma kicseréltem, patika. Viszont az új Jagwire fékkábel nem olyan merev, mint az Acor hosszanti volt és a felsőcső alján ahol fut, nekiütődik a vázhoz. Ez adott egy fura fémes hangot. Most ideiglenesen raktam oda egy szilikon bowdenház védőt. Sajnos a váz tervezésekor nem figyeltek arra, hogy ne csak két ponton legyen rögzített a bowdenház, így a felsőcső közepére rakok majd egy öntapadós bowdenház rögzítő szemet. A legtöbb váznál 3 ponton van ez a szem.
Kormánycsapágy csere:
Akinek nincs célszerszám otthon az számoljon vele, hogy egyes részeket nagyon szivás megcsinálni célszerszám nélkül. Csapágyprés nincs itthon, az nem is kell (karbonnál kötelező, nem szabad ütni!). Kiütni is könnyű a csészéket. Beütni csak egy faléc kell + gumikalapács. Ha valaki nem béna akkor könnyű beütni egyenesen. Az ipari csapággyal semmi teendő, így eddig könnyű munka.Viszont a szoporoller a villa nyakán lévő központosító gyűrű levétele és az új frakása hatalmas szívás. Erre van egy egyszerű, nem is drága célszerszám, ami persze nincs itthon. Csavarhúzóval leütögetni és az újat felkoccantani rohadt lassú. Felrakni jó lett volna egy cső ami átmérőben nagyobb, mint az 1 1/8"-os cső. Így lett a negyed órás történetből jó két órás dolog.
-
-
válasz Mezga Aladár #248828 üzenetére
Nem volt próbálva. De jövőhéten ha megjön az új kérek szett, akkor lesz. Akkor lesz új sor és lánc is. Szóval akkor megint ki lesz zárva pár eshetőség.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Fall-N
veterán
Ha menetes és jól meg van húzva a monoblokk, akkor ki is zárhatod. Esetleg az integrált hajtómű tud mocorogni, ha nincs rendesen összehúzva. A lánctányérok csavarjai rendesen meg vannak húzva? Lehet ilyen apró dolog, ami mocorog.
Ahogy írtam, engem a bowdenház csapódása viccelt meg.
-
ZolkoW
őstag
viccen kívül, én észrevettem, hogy könnyebb tartani az alacsony pulzust, ha nem is látom a sebességem. kevésbé zavar,hogy milyen lassan megyek (a Brytonon van olyan képernyőm, amin nincs kint a sebesség, mondjuk asszem, véletlenül, de teljesen jól jött )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Kro
tag
válasz parandroid #248817 üzenetére
Strava van, de még csak barátkozom vele. Nagyon nem elemezgetem amit rögzítek.
Autópálya felüljáró az épp van 1-2 a közelben, szoktam is arra tekerni.
Egy hülye kérdés, mivel jönnek a jó idők, így munkába is el-el járok bringával ami 12 km. Ennek a rövid távnak van bármi jelentősége milyen tempóban/intenzitással járom meg? -
ZolkoW
őstag
válasz zseko #248807 üzenetére
biztos lesz, aki mást mond, meg olyan is, aki egyetért, de a monti univerzálisabb. cserébe kevesebb szokott lenni a rögzítési pont csomagokhoz.
meg számíthat, mekkora a fejcső, milyen magas az eleje... van akinek a magasabb a jó, van akinek a mélyebb, és mélyből könnyebb csinálni magas kormányt, de csak bizonyos határokig.
van 2 biciklim, plusz amik eddig voltak, örökké az volt a szenvedés tárgya, hogy nem fér bele nagyobb gumi, pedig szeretnék ... na ez a montinál helyből jobb startpizíció, és arra tehetsz relatíve kevés (vagy sok..) pénzért keskeny gumit, és van egy crosstrekkingfitnessbájkod, fordítva nem megy.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Próbáld helyben előidézni, tedd neki az első kereket a falnak és terheld úgy a hajtást mert annak reccsennie kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #248818 üzenetére
Ja, beöntős volt ez is, csak ugyanolyan nagy a flakon, mint a kihúzott fecskendő, nem fért oda rendesen. ( Tudod, 26"-os kerék )
Meg az egész cuccot átöntöttem egy edénybe, hogy a fecskendővel fel tudjam szívni. Majd legközelebb - ha lesz ilyen - veszek egy darab csövet hozzá, most csak az volt itthon, ami méretben passzolt volna, ami a fékfolydékhoz van, azt nem akartam összetejezni.#248822Maximum1Igen, sorszámozott, kézműves termék, egy rendkívül exkluzív darab, asszem le is fogom védetni
A szelepes dolgot nem értem, csak ott tudom kidugni, ahol lyuk van a felnin .#248826Sleek B+, és tényleg...
Nehéz lett volna hamarabb szólni??? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sleek #248841 üzenetére
Doktor úrhoz, vagy asszisztenshez van szerencsénk?
MPowerPH...remélem a Mátrába költöztök.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz parandroid #248805 üzenetére
Én lassan szeretek tekerni, nem tudom miért. Mármint, a kényelmesebb/kevésbé megterhelő. Majd lemérem a számokat legközelebb, de most kell pár nap pihenő a lábaimnak. Gondolom az "ideális tartomány" mindenkinek más, de értem, hogy azt mondod, hogy növeljem a lábtempót, kísérletezzek azzal. Miért ne.
Igazából nem készülök versenyezni, csak fel akarok építeni egy olyan (alap)szintet, ahol nem én vagyok az utolsó, és egy olyan lehetőséget, hogy mozogjak. Meg persze esetleg tudjak messzebbre menni, de az se gond, túrázni-kirándulni szeretek, oda meg úgyis kocsival megyek.
Most lesz pár nap pihenő, közben majd utánanézek kicsit, és megpróbálom tudatosabban felépíteni az edzéseket. Köszönöm a tanácsokat neked is!
-
Ringman
nagyúr
válasz velizare #248780 üzenetére
Attol fugg, hogy mik a hosszu tavu terveid vele, vsz. jobban jarsz ha az 500-ashoz veszel egy p1800-as kerekszettet meg egy jobb kulsoparost tubeless kialakitasban, arban ez kb +300-350 eur
ha meg ugyis rakoltenel 1-2 ev alatt meg vagy 6-700 eurot, akkor az rc520-ast vedd meg, az jobb alap a valto miatt.
ha s-es meret kell, akkor noi rc520 290-ert, ez papiron 173 cm-ig jo, de 530-as virtualis felsocsovel vsz 178-180-assal is vallalhato lenne
-
Tin
veterán
válasz ZolkoW #248836 üzenetére
Nekem nincs navim vagy óra a bicajon, szóval ez a veszély nem fenyeget. Csak az órám van, az mér mindent, szóval ha kíváncsi vagyok bármilyen adatra, rá kell néznem. A sebességem is általában utólag tudom meg, amikor átnézem az adatokat, de néha ránézek útközben is. Így a pulzust is addig fogom nézni, amíg nem érzek rá, hogy mikor vagyok a tartományban
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #248843 üzenetére
Csak pár éve volt egy makacs arcüreg gyulladás, azt ilyen fecskendővel csináltam a sós vizes orr mosást ,hogy a trutyi meginduljon . Doki már az arcüregemet akarta barkácsolni. Eldönthettem ,hogy szájsebész csinálja ,vagy orron keresztül más doki .
Én meg mondtam elsőként próbálom a sós vizes cuccot. Utána mondta el egy normális doki ,hogy infra lámpát el kell felejteni, mert csak belefőzi az ember a trutyit saját arcüregébe. Folyékony nyákoldó amit a szervezet termel elpárolog , ellenben a sűrű váladék bent marad és csak sűrűsödik ahogy infrázza az ember.[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
6030D
Ármester
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Elden Ring
- Xbox Series X|S
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- EAFC 24
- Steam topic
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen