- Androidos tablet topic
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékes FEJhallgatók
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #226852 üzenetére
Itt én is mindig megállok fotózkodni, festői Spar.
-
arcitec
addikt
válasz stickermajom #226853 üzenetére
Térképen ez hol van?
-
krono.
tag
válasz Ringman #226842 üzenetére
Uhh, ahogy látom a Mr. Tuffyn kívül a többi nem túl acélos teljesítményt nyújtott, az meg ahogy látom nem kapható itthon, USA termék.
Más: Van még 2 GVH-s alzás kuponom, lámpára pedig szükségem lenne. Nem annyira tudom, hogy mire érdemes odafigyelni (bár egy egyszerű lámpával sok magic gondolom nem lesz). Alapvetően nem akarok éjjel tekerne, de sötétedéskor látszani szeretnék.
Valami ilyesmit néztem első körben, nem tudom ez mennyire lehet jó.[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz arcitec #226854 üzenetére
A Bence hegy lábánál van, a nyíl irányából fotózva.
Innen amúgy két egész jó aszfaltos mászás is elérhető, az egyik fel a kilátóhoz, rövid, de combos részekkel, a másik Nadap felé egészen Lovasberényig, az hosszabb, lassabban indul, de a vége erős. A BuBa is itt megy el, innen Budapest felé azon is mászni fogsz[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz krono. #226855 üzenetére
Lehet, hogy éppen most úgy gondolod nem fogsz soha sötétben tekerni és csak látszani akarsz, ugyanakkor én nem vennék olyan lámpát mely csak látszik és nem látok is legalább valamennyit vele...ha már veszek. Vannak itt első/hátsó kombók mely nem csak látszik, de ha úton rád sötétedik látni is fogsz vele.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #226858 üzenetére
Jó csapat ez, mi?! 🤭...gondolom rossz volt az időzítés, egyrészt így ünnepek a zembernek gyakran adódnak egyéb családi kötelezettségei, másrészt meg az időjárás, ugyebár. Na de ami késik az...jön.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz stickermajom #226834 üzenetére
Én most így csináltam meg. Fogtam egy SKS műanyag sárvédőt és betoltam a láncvilla csatlakozásig. Így szinte teljesen védve vannak a forgáspont csapágyak és a tag is.
Fék mizéria és remélem megoldódott.
A tárcsán nagyon makacs volt az a fekete réteg, arról kézzel semmivel nem tudtam lecsiszolni. Először 400as papír hogy finom legyek, semmi, aztán 120as csiszoló szivacs, semmi, majd 120as papír, de semmi. Így befogtam a kisflexet és azon egy csiszolótányérral átmentem az egészen. Na ez szépen leszedte.
Aztán jött egy alapos légtelenítés, jött ki buborék bőven, most végre van rendes fogáspont is, nem esik be a kar a markolatig, illetve kapott új semi-metallic fékbetéteket. Hétvégén tudtam menni pár kört, kezd összekopni a dolog, már van rendes fékem, bár még nem harap olyat mint szeretném, de alakul. -
varsam
őstag
válasz andrisbandi #226861 üzenetére
Hogyhogy lemattult? Ahol hozzáért a sárvédő a vázhoz? Az enyémen szerencsére mindkét helyre került fólia a kerék felőli oldalra. (nem tudom hogy gyári vagy már az előző tulaj tette fel.)
-
krono.
tag
válasz Hasaggymeg #226857 üzenetére
Amit linkeltem pont ilyen szerintem, mármint limitáltan de alkalmas a látásra. Persze a marketing fotókkal annyit és úgy játszanak, ahogy akarnak. Nem tudom mennyi egy normálisabb lámpa, de többtízezret erre költeni nem nagyon szeretnék.
-
ZolkoW
őstag
válasz varsam #226860 üzenetére
biztos kell a tárcsának idő, meg kilométer, mire rendesen eléri a max fékerejét, mert felx-szel biztos nem egyenletesre kopott, de majd visszaáll síkra.
Első teleszkópra akarok én is valami normális sárvédőt, ami védi a sártól a becsúszókat, egyelőre ott tart a projekt, hogy papírra átsatíroztam a fékhíd alakját, aztán ezt be kéne rajzolni progiba - az olcsó felpántolható nem vált be, nem is illeszkedik jól, meg nem is arra készítették, amire elsődlegesen én szánom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
szuszinho
őstag
Ha már sárvédő. Van olyan bevált szett, amit fel, illetve le lehet húzni egy mozdulattal, tehát ne állandóan fentlévő? Jön az esős idő, a fitneszre kellene valami...
-
ZolkoW
őstag
válasz krono. #226864 üzenetére
nem hülyeség, amit Hasaggymeg mond, de párszor én is értem már haza sötétben, erdőn keresztül a kis 200 lumenes villogómmal úgy, hogy végülis szükségmegoldásnak jó volt. A nagyobb teljesítményű lámpák előnye még, hogy alacsony fokozaton tovább bírják, értelemszerűen, mint a mini villogók.
Én közúton nappal is villogok elöl-hátul, arra figyelj, hogy pl. németeknél ez elöl nem szabályos, tehát nem minden lámpa tudja. Juteszembe, aldis szettek is egész korrektek amúgy ~6 ezresért, na azoknak az első lámpája sem villog, mert Stvzo...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #226868 üzenetére
"Ennek nincs gyenge pontja" - minden nézőpont kérdése . Nem szabványos cserélhető az akksija, nem stvzo, terepen már-már kevés a fényereje, nem látok távvezérlőt. A Lumintop B01 jobbnak tűnik picivel, stvzo, szimpibb a konzolja, az akksi ha jól rémlik cserélhető 21700, de 18650 is belemegy. Ez óriási előny, ha merül, kicseréled és mész tovább. Nem lehet rossz az Astrolux bl02, meg bl03 sem, de a Lumintop nekem jobban tetszik. Terepre mondjuk önmagában mindegyik kevés, szerintem a sisakra sem árt +1 lámpa.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #226871 üzenetére
Nekem annak a kinézete nem tetszik, az a gyenge pont. ...amúgy lehet majd egyszer vásárolok én is egy bángúdos kínait, hátha sikerül jót kifogni, mert eddig nem volt szerencsém.
A Sigma viszont elég nekem éjjel az erdőben is, nem azt mondom 2x ennyi rossz lenne, hanem, hogy el vagyok vele egész télen...mind tervezem Zasszonyét, melyhez adtak sisakkonzolt is, sisakomra tenni ráadásnak, de engem annyira zavar, hogy ott van és mindenhova odaütöm, beleakasztom, hogy eddig nem ért annyit a macera amennyivel többet látnék vele."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz szuszinho #226866 üzenetére
SKS X-Blade van itthon (kellett valami mikor elhoztuk a bringákat) első és hátsó is. A hátsó szimplán nyeregcsőre megy fel egy gyorszáras mechanizmussal (ugyanúgy mint Ringman verziója), az első pedig úgy működik, hogy az alul nyitott villába egy expanderrel beleszorul az egyik része és az rajta marad a bringán, aztán arra egy mozdulattal fel lehet rakni magát a sárvédőt bármikor. Teljes fel-le sárvédőzés kb 10mp vele.
Párom a hátsót szokta használni rendszeresen (ő minden nap bringával jár dolgozni), első végül lekerült mert a Granite Stash miatt ami a villanyakban lakik nem lehet feltenni, de amúgy is feleslegesnek éreztem és lett helyette egy sima villaívre szerelhető hajtogatós cucc ami folyamatosan fent van.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz varsam #226860 üzenetére
"Fék mizéria és remélem megoldódott.
A tárcsán nagyon makacs volt az a fekete réteg, arról kézzel semmivel nem tudtam lecsiszolni. Először 400as papír hogy finom legyek, semmi, aztán 120as csiszoló szivacs, semmi, majd 120as papír, de semmi. Így befogtam a kisflexet és azon egy csiszolótányérral átmentem az egészen. Na ez szépen leszedte."Igazi Mekk mester. És erre a tárcsára bízod az életed.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #226872 üzenetére
18650 az, és tényleg frankó lámpa.
én vettem hozzá 21700-as cellát.
Ez a linkelt Niterider is jó lehet, annyiba kötnék bele, hogy ha ez műanyag házas, akkor vagy nem 850 lm, vagy baromira nem hűl a belseje, és a mérete miatt gondolom túl nagy akksija nem lehet. Szóval én sem ezt venném, de azért nem is tűnik rossznakBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
varsam
őstag
válasz Mezga Aladár #226875 üzenetére
Kíváncsi voltam ki írja majd ezt.
Mi baja lehet egy tiszta acél lemeznek, amit megcsiszolsz? Az alu betétes ice-tech tárcsának nem biztos hogy nekimentem volna, de ez tömör acél, amiről lejött valami erősen ráragadt szennyeződés. Hevítve nem lett, kézzel bármikor meg tudtam fogni a felülete sima maradt. Mi baja lehet? Ha tényleg tudsz olyat, akkor mond kérlek. -
Mezga Aladár
veterán
válasz varsam #226877 üzenetére
Nem egyenletesen csiszolod meg (max esztergával lehet) és kagylós lesz a tárcsa, illetve lemehet minimum vastagság alá.
Nekem az Shimano SM-RT70 0,1 mm ment a minimum vastagság (1,5 mm) alá és a legvastagabb/legvékonyabb rész között volt kb 0,2/0,3 mm különbség . Ezt a tárcsát képtelenség volt használni úgy rázta nagyobb sebességű fékezéskor a villát.
Egyébként megmérted tolómérővel a vastagságot?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226873 üzenetére
Sisakon nekem soha nem akadt bele semmibe, de 300 lumen valszeg nem lenne elég nekem sem ahhoz, hogy feltegyem, a legalább olyan erőset szeretem ott is, mint a kormányon lévő. Viszont a sisakon jobban szeretem, ha picit throweresebb a fénye, mert a kormányon lévővel közelre világítok, a sisakon lévővel meg messzire. Ezért az egyik xml-es convoy s2+ lámpámat el fogom cserélni sst20-ra.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #226878 üzenetére
Ezt írtam én is. Amúgy is több múlik a biztonságon, így újat vennék inkább, mint hogy sarokcsiszolóval mélyítsem ki.
-
abéla
senior tag
válasz Kiskopika #226837 üzenetére
Köszi, ha külsőleg nem is hat, max megiszom és úgy járok, mint öreganyám a svédcsepptől: ugye kicsit becarmolt ...bumm-tsszi
hátelnézéstkérek226839 FeRRaR1 :
élmény + Volvo és sehol meg sem említve a T5/R, ejnye
(persze a korai 2.3-2.4-2.5 mocikkal)[ Szerkesztve ]
hootka!
-
douggutaby
tag
Sziasztok
Totál amatőr kérdés.
Sose raktam fel sárvédőt, most olvasgatom a típusokat, és alu-műanyagot ki is néztem, még a méretet is be tudom lőni, de a rögzítés...
Az oké, hogy nincs csavar a sárvédőhöz és nézzem meg mekkora kell, mert ott a kialakított helye. De ennek ott menete is van, szóval gondolom, nem mindegy milyen csavart veszek. Honnan szüljem meg, hogy mi a jó? -
addikt
válasz douggutaby #226882 üzenetére
Honnan szüljük meg, mire akarod felrakni? Egyébként normálisabb sárvédőkhöz adnak csavart.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
douggutaby
tag
válasz Dark Archon #226883 üzenetére
Igen azt azért nem írtam, mert semmi típus feliratot nem találtam rajta csak, hogy Caprine, de azon belül már nem tudom . Akkor még keresgélek...
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #226871 üzenetére
A B01 "hibája" erdőben pont az, hogy útra van kitalálva, mindenképp kell mellé egy fejlámpa. Amúgy egy nagyon jó lámpa, és igen, cserélhető az akksija, 18650 és 21700 is belemegy.
Fejlámpának ezt használom, a gyári pánttal simán elfér a sisak alatt, nem kell semmit variálni, nem akad bele semmibe, ez 18650-es.'92 Honda VFR 750
-
addikt
válasz douggutaby #226884 üzenetére
Néhány kép is segít ám.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
m72
tag
Sziasztok,
55-522, 57-622 gumit használok 3 bar körüli nyomással. A felhasználás leginkább a gravelhez közeli, aszfalt, töredezett aszfalt, murva, földút. Ilyen szélesebb gumiknál van jelentősége rezgés/ütés elnyelés szempontjából a karbon nyeregcsőnek. Mechanikus rugózott nyeregcsövet nem szeretnék, inkább elengedem a dolgot, ha a karbonnak ilyen szempontból nincs értelme. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Ott kétlem fogod érezni, főleg ha előtte egy vékonyabb (27,5) jól kihúzott alu nyerged volt...ha mégis, annyira szerintem pedig biztos nem amennyivel drágább egy (kurv@) minőségi karbon cső.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nutra
tag
válasz szuszinho #226866 üzenetére
SKS Velo Urban
Pálca nélkül pikkpakk lefel. Pálcával esős évszakban fix cucc.
Fitnessre szerintem felmegy a 42-es (nekem trekkingen van). -
FeRRaR1
őstag
válasz bardi #226887 üzenetére
Volt kis hajlama rá, főleg nedves időben jött elő. PS4 S gumi és 30mm ültetés segített de nem voltam 100% elégedett. Ezért kapott egy egyedi futómű állítást, vastagabb anti roll bart, erősített drop linket és egy első torony merevítést mert éreztem hogy sodrós kanyarokba kicsit mocorog az eleje. Meg ugye előtte a könyebb felni, tapadósabb sportosabb gumi. Most olyat kanyarodik hogy senki nem akarja elhinni. Néha én se
Olyan mintha sinen menne, de volt 2 kanyar a ringen ahol enyhe szitálásban, nyújtott kanyar és a hátulja indult el. Ez elképzelhetetlen volt gyári setuppal.
Gumi téren most van fent 2 éve a PS4 S, és 2 ring túra meg 20 erdei utas csapatás illetve kb 3000km egyéb közlekedés alatt 1,2 hátul, 1,5mm elöl a kopás, hihetetlen elégedett vagyok az egésszel.
A leggyengébb láncszem a fék most, azt el tudom melegíteni ha nagyon hajtom a ringen, így az a következő a listán. Gyári Polestar / brembo 6 dugattyús big brake kit. Mindig oda nyúlok ahol érzem hogy kevés, ez most a fék.
-
jjeahh
nagyúr
Levi odab*sz, Silk Road 2022. Remélem idén is lesz film
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #226894 üzenetére
Durva...van olyan majd 19 km-es, szinte 10%(!)-os lejtő ahol 9,5-ös átlaggal ötödik lett. Milyen terep lehet az?! Nem vénnek való vidék, az biztos!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
13.-án kicseréltem a problémás abroncsot. Kitakarítva, új gyári felniszalak/szelep új abroncs 40 ml Bontrager kék tej.
Amiért írom , kb 1 hét kellet amíg beállt az abroncs nyomásvesztése.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226895 üzenetére
A táj nem kicsit vonzó, viszonylag friss videó. Én a hőmérsékletet szúrtam ki, -1 foktól +39-ig volt minden
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #226896 üzenetére
Én is úgy érzem ellustálkodtam az gumicserét és bár láttam a régi szalag egy helyen már nem az igazi, hagytam, ezért most 2 naponta fújnom kell a hátsó kerékbe. ...lusta 2x fárad klasszikus esete.
#226897jjeahh...faxa helyek és rendkívüli élmény lehet, de ez már nekem nem annyira a kerékpározásról szól mint sok más egyébről. Az úgy megpakolt kerékpárral meg már nem is nagy élmény tekerni, és bár mindkettőhöz hasonló állóképesség kell kicsit túlozva így hasonlítanám össze a kettőt.1. 2.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226898 üzenetére
Szintén... legutóbb viszonylag gyenge szalagot ragasztottam a felnire két rétegben és a felső réteget a körmöm elhasította. Lusta voltam új réteget ragasztani rá és azóta nem merem aszfaltos 2.5 bar nyomásra pumpálni, kizárólag terepen tekerek
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #226899 üzenetére
Nekem 2 nap alatt veszít 0,5 bart.🤭...most már nem szedem szét, de legközelebb kap új szelepet és szalagot is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest