Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz sebgutkopf #224100 üzenetére
Kint vagy, mint kiállító (vagy újságíró)? Mi holnap nézünk ki asszonnyal, csak a nyilvános részre, nyilván.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #224100 üzenetére
Szerintem hegyi bringára úgy fog ABS kelleni mint krosszmotorra, vagy rali autóra, vagyis sehogy, az a városi és országúti kerékpárokon nyerhet értelmet. Ha amazokon is van olyan (őszintén nem tudom ) akkor nem szóltam. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #224102 üzenetére
Ha nézel videókat/képeket akkor leginkább montikon látod. Magura/Bosch ABS fullyn itt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz sebgutkopf #224100 üzenetére
"A szenzorok viszont nézik a két kerék fordulatszám különbségét és arra is támaszkodik."
Elvileg külön van ABS rendszer mindenféle felhasználásra és még konfigurálható is különböző módokba. Amiket példának hoztál azok annyira alap/tipiikus MTB-s dolgok, hogy kizártnak tartom, hogy erre nem gondolnak. Ötletem nincs hogy működik a rendszer de nem tartom kizártnak, hogy valahol van benne egy gyro+gyorsulásmérő ami alapján el tudja dönteni, hogy az első kerék blokk menet közben történt egy ~50km/h-ról való fékezésnél, álló helyzetben, vagy egyéb.Ezek mind csak feltételezések, de én például írok vezérléseket hajókhoz és hasonló megoldásokat használunk ott is. A rendszer maga el tudja dönteni, hogy csak normálisan lassítani próbálsz, vagy pedig ki kell húzni mindent a dízelből (anélkül, hogy eldobná magát) mert épp vészhelyzetet próbálsz elkerülni. Egyik esetben dupla annyi kraftot enged kivenni a rendszer a dízelből (dízel-elektromos hybrid), és még az akkukból is kiránt egy extra 125kW/s-et hogy minél rövidebb úton állj meg, de közben végig figyeli a terhelésváltozást és elvesz a rendszer ha a közel kerülünk a dízel vészlekapcsolási határához. Szóval ha vízen megoldható az "ABS" akkor bringán se lehet nagy probléma egy okosan megírt szabályzórendszerrel.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
sz_abika
addikt
válasz csurgoi #224077 üzenetére
iGS50et használok már 2. éve - árértékben teljesen jó (én ~15ért szereztem be), szenzor eldobálással nem volt bajom sosem, de az app nem erőssége. Én meg se várom a csatlakozást app nyitás után, menetből törlöm a régi párosítást és csatlakozok újra. Így stabil és már az app fejlődött annyit, hogy ne csak 4Gről lehessen feltölteni adatokat [és rakja ki stravara], hanem már wifiről is megy.
Térkép hiányán túl semmit nem hiányolok róla.PSN: xszabikax
-
Fall-N
veterán
válasz sebgutkopf #224100 üzenetére
Sok koncepció, ahogy látom inkább a villantásról szól. Főleg az elektromos Cruiser bicikli nagy motoros lámpával.
A szíjhajtás jó lenne terepre csak nem agyváltó kell mellé, hanem a Pinion rendszere kell mellé. Van is teszt a BikeMag.hu-n róla. Az ára a baj, meg hogy a váznak speciális kialakításúnak kell lennie, így mással nem kompatibilis.
Másik amire kíváncsi vagyok, meddig megy az eBike nyomatása. Ugyanis ha 2035-től nem lehet újonnan belsőégésű motorral szerelt autót forgalmazni, akkor hirtelen megugrik az akkumulárotok felé az igény és hiány lesz. Akku nélkül meg nincs elektromos rásegítés. Az elektromos autóknak meg jóval több akkura lesz szükség.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #224102 üzenetére
Látom jól ráversz a helyiekre, kupa kupa hátán
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz parandroid #224101 üzenetére
Nem vagyok kint, csak figyelem a bejelentéseket és elég sajtós van kint, hogy özönlenek youtube-on is az infók, videó beszámolók.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #224102 üzenetére
Te is érzed a felhasználás szerint eltérő szükségletet.
Verseny autó téma ugyan itt off, de elmondom, hogy a hardwer benne van, viszont annak intenzitása állítható, illetve egy rally autó esetében útfelület függően más programot használnak. Illetve rally-ban külön körös hidrós kézifék van hátra (ami működésekor a központi difinek is oldania kell, tehát nem egyszerű technikák) míg bringán nekünk nincs 3 külön fékkar. -
sebgutkopf
őstag
válasz Gaben92 #224104 üzenetére
Ezek a számomra nyitott kérdések, szeretem érteni, hogyan működnek a dolgok. A bejelentés körüli sajtó anyagok meg sose olyan részletesek, hogy választ adnának kevésbé konvencionális felhasználás kérdéseire.
Majd az lesz a következő hullám, amikor tesztbringákról valós tapasztalatokról számolnak be a bringás sajtóban.De tök jó, hogy te értesz az ilyen dolgokhoz és rávilágítasz, hogy nem lehetetlenek az igények, máshol is előfordul.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Fall-N #224106 üzenetére
Egyetértek, a gearbox + motor egyben és szíj az aminen van jövője az agyváltót hagyjuk meg a commuter gépeknek. Viszont ezek még mindig nehezek és több a hajtási veszteség a kívánatosnál, amit az ebike koncepció kompenzál némi többlet fogyasztás árán.
Akksit meg ne is mond, pont ahogy írod. Ha nincs új, jobb akku technológia 35-ig tömeggyártásban, akkor az EU egy laza öntökönszúrást hajtott végre, már most kevés van az akkukhoz szükséges anyagokból a földön és még fel se futott igazán az igény nagy mennyiségben az akksikra.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #224107 üzenetére
Minap csak mentem egy tempós kört és úgy derült ki van rajta 3 szegmens is... ma direkt rárepültem úgy, hogy utána alig vonszoltam fel seggem Pálpatakára, erre egy református pap, aki amúgy alig bringázik, továbbra is gyorsabb mint én. 🤭 Ez van, fél századnál is többet eltöltve itt a sárgolyón már csak ennyire telik. Sebaj, csinálok egy saját szegmenst Korond főút-Pálpataka tábla és ott a saját szemétdombomon én leszek a király😎... amíg nem jön a sepsiszentgyörgyi pap ide is misézni bringával.🤭
Tegnap természetesen csak vicceltem, annyi idő alatt nem tudtál volna odaérni, továbbá mi is kissé eltévedtünk és végül máshova mentünk.
Szerk. az jutott eszembe lehet quaddal nyomja a tiszteletes úr, de nem meri senki flegelni mert félnek a nagyfőnökétől. 😆[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
Lassan elfogy a squirt-öm, valami hasonlóan jó és/vagy jobb waxot tudtok ajánlani? Trail bringára kell, nem kell hogy 100+ km-t kitartson, viszont legyen tiszta amennyire csak lehet a hajtás. Főzögetni tuti nem fogok...
-
Fall-N
veterán
válasz sebgutkopf #224111 üzenetére
Azt mondják az okosok, hogy minél lejjebb van a súlytöbblet, annál kevésbé fontos. Így a Pinion gearbox sem hátrány annyira. Könnyíteni nem hiszem, hogy nagyon lehet rajta, mert az baromi drága lenne.
A Gates szíjhajtással meg elég sok tapasztalat van már, a legtöbb felhasználó dícséri.
-
andrisbandi
őstag
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #224111 üzenetére
Az akksikhoz szimplán nincsen elég nyersanyag, ha nem találnak fel valami teljesen új akksi félét, az egész 35-ös átállásból nem lesz semmi, teljesen agyfasz az egész ötlet.
A montis ABS meg olyan, mint sportkocsi automata váltóval, értem én, hogy egy dawn kóros csimpáznak is el kell tudnia vezetni, de na, ne vicceljünk már, egyetlen oka van annak, ha az ember orra bukik bringával, hogy balfasz volt. Ami kérdéseket felvetettél, azok egy része gyorsulásmérőkkel megoldhatóak amúgy, csak a létjogosultságát nem látom.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #224118 üzenetére
2035 az több mint 10 év és a szükség nagy úr, vagyis ha marad ez a felállás és nem valami még újabb (hidrogén mittoménmi) jelenik meg a láthatáron, szerintem addig lesz új, más technológiára alapuló akkumulátor is. Ha arra gondolok, hogy már több mint 50 éve képesek voltunk felmenni a Holdra, vagy pl.belegondolok a minap 1,5 millió km-ről első képeket küldő James Webb teleszkóp jelentette technológiába, azt mondom szinte semmi sem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #224112 üzenetére
most már te is tudod, hogy akit az Úr támogat, az nem veszíthet: [link]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
stickermajom
addikt
Ma végre tudtam menni egy keveset a kis Spectrallal. Eddig szerviz, fóliázás és annak pihentetése volt terítéken, nagyon be voltam már sózva.
Ismerkedünk még, de ez egyelőre zseniális. Sokkal gyorsabbnak érződik és kívánja a huligánkodást. A DHR II + Dissector kombó nem rossz eddig, a hátulja csóválós kicsit, de végig kontrollálható.
Sok vizet mondjuk nem fogok a vázon vinni. Ez a 450-es Fidlock:
-
ReFleXx
addikt
válasz balintbaba #223444 üzenetére
Üdv Balatonszárszórol epp ott fordultal meg ahol froccsoztem egy cimbivel. Tudtam hogy valahol lattam mar ezt a pink Bianchi bringat.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #224118 üzenetére
Szerintem az ABS azért kezd el terjedni, hogy a népszerű eBikeokat a balfasz átlag ember is tudja használni. Szériában már láttam S-eBikeon, ott lehet is értelme. Meg a kerék kipörgése gond lehet egy laikusnak. Amúgy én sem látom sok értelmét. Ez olyan, mint a sportkocsi és a sok elektromos ketyere. Kiöli az élvezeti faktort, mert mindig úgy akarja terelni a kocsit, mintha sínen futna.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #224126 üzenetére
A gazdag muglinak aki addig leginkább képen látott kerékpárt, és most a 7végi bevásárlásnál bedob a kosárba egy 30 kilos pedelec tankot, majd száguldozni is akar vele, elkelne még légzsák is nemcsak ABS fék és kipörgésgátló.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz ggg666 #224128 üzenetére
Azt már nevezem bikepackingnek. Hollandiában is úgy van mint nálunk, hogy ha akarod még a város közepén egy parkban is lesátorozhatsz (everyman's right)?
Túrázó cicáról meg ha van több kép, mehet a Macska topikba.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
addikt
-
válasz Dark Archon #224131 üzenetére
Szerintem a kormányon lévő doboz az övé.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ggg666
őstag
-
Gaben92
őstag
válasz dellfanboy #224133 üzenetére
Finnországban nem.
Finnish everyman's rights – the right to roam & enjoy nature
"When you’re on private land, remember that you’re not just a guest of nature but a guest of the landowner. You may wander freely and swim, cycle, canoe, go hook and line or ice fishing, or even pitch a tent in some places. But use your best judgement and respect the rights and privacy of others – don’t camp close to a private home or venture into someone’s garden."If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
ggg666
őstag
válasz andrisbandi #224135 üzenetére
nekem épp most készül a hátsó kerék 2.6mm-es küllökkel agyváltó inter 5 ha beválik a gepida át lesz alakítva automata váltós enviolo-ra!!! 250kg-os teherbírás, de van nekik 500kg-os teherbírós agyváltójuk is.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #224136 üzenetére
Bizonyos civilizációs szint után és népsűrüség alatt akár működne is, másképp felejtős.
ggg666... én csak azt nem látom hol itt a macskának az élvezet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ggg666
őstag
válasz Hasaggymeg #224138 üzenetére
Senki nem írta, hogy örül neki!
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #224138 üzenetére
The freedom to roam, or "everyman's right", is the general public's right to access certain public or privately owned land, lakes, and rivers for recreation and exercise. The right is sometimes called the right of public access to the wilderness or the "right to roam".
In Scotland, Finland, Iceland, Norway, Sweden, Estonia, Latvia, Lithuania, Belarus, Austria, Czech Republic and Switzerland, the freedom to roam takes the form of general public rights which are sometimes codified in law. -
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #224138 üzenetére
19 fő/km2.
Nehogy azt hidd amúgy, hogy nem tudja élvezni a cicc. A mi cicáink is imádnak kint lenni, rendszeresen járunk hámmal a közeli szigetre, arborétumba sétálni és ha valami miatt kimarad egy ideig akkor rendesen követelik. Yato anno még mikor Magyarországra látogattunk a reptéren is pórázon volt (és követte szépen az utasításokat. )
De itt egy koma aki épp körbebiciklizi a világot egy cicával akit útközben talált, egy másiknak pedig még saját szemüveg is jutott.
Hidd el, tudják élvezni a dolgot nem is kicsit. Nyilván nem mind, de hát emberek közül se élvezi mindenki a biciklizést.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #224138 üzenetére
Csak a szokásos, én is olyan akarok lenni mint a másik, vagy még jobb.
Nala a mentett cica. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #224142 üzenetére
Szerintem csak egy újabb trend ami végigseper a világon, a kiherélt, megnyírt, kifürösztött, chippelt, oltott és öltöztetett kutyákkal együtt... még, hogy szemüveg a macskának, kábé mint a pelenkázott csimpánz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
Muszáj voltam tejet tölteni a montiba, de sem a booster, sem a házi kompresszor nem akarta feltenni a helyére a gumit. Kénytelen voltam elmenni a kútra. Jövőre lehet vissza fogom tenni a belsőt
-
fulton
addikt
Sziasztok.
Garmin Connect Live Track funkció alatt nem lehet valahogy beállítani hogy mutassa a sebességet is Esetleg a pulzust annak akinek elküldöm a linket? mert jelenleg csak egy térképen mutatja egy pont hogy hol vagyok illetve honnan indultam az eddig megtett útvonalat. -
Gaben92
őstag
Eurobike 2022 Hottest Tech Pt3 videó, benne többek között az új Forekaster, egy kis Pinion váltómű, csudálatos "bivalykormány", 12 sebességes Di2 Deore XT és még pár egyéb.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #224146 üzenetére
Csak a Niner tetszene, de ha fullyt vennék sem vennék soha olyant, aminek a gumija a hátsó tagra hordja a sarat . A Pinionos bringák meg valamiért általában még mindíg fura tank szörnyek és ennyi év után is exotikum .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ez viszont érdekesnek tűnik: WheelTop shows Wireless MTB Drivetrain tuneable to any 7 to 12 Speed Cassette.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #224147 üzenetére
Valld be, hogy csak a Pedal Damn It! felirat miatt. Pár gyártó elkezdte eldugni a hátsó tagot a vázban (valamelyik előző videóban volt), kíváncsi leszek, hogy jobban védve lesz, vagy az lesz a konklúzió, hogy amíg nem megy be semmi addig fasza, aztán good luck for cleaning.
Szerintem annyira nem furák, bár ami a videóban van az tényleg megér egy misét. Engem hirtelen elkapott egy vietnámi flashback és leperegtek előttem a szilárdságtani számítások rácsos tartókra.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #224149 üzenetére
Nem muszáj eldugni, pl. itt a kis kedvencem példának, nem hiszem, hogy ezen a tag sok sarat kapna, nálam a felsőcső alja kb. sosem saras. Marhajól kitalálták ezt az ARC8-at szerintem, az alsó forgáspont is asszem egyetlen egy csapággyal van megoldva. Ennél igénytelenebb hátsó felfüggesztést ritkán látni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen