- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
- Milyen TV-t vegyek?
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Mikrofon topic
Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -szabi- #222073 üzenetére
Azért a felniért nem kár, ugyanakkor szerintem nem véletlen, kezdtél jobban érdeklődni a kerékpározás iránt, talán kissé többet használni és máris beigazolódott amire első perctől figyelmeztettünk, vagyis, hogy gyenge eresztés és a végét járja. Ha megpróbálod eladni bringádat egyből rájössz miről is beszélünk, nem fogod tudni eladni az egészet egy alsó polcos kerékszett áráért sem. Végy másikat, mihamarabb.
#222076fulton...tedd félre érzelmeidet és add el amíg így néz ki (most mindent el lehet adni), majd vásárolj egy olyant amely készen jó neked és nem kell állítható kormányszárát égnek irányítsd és még ilyen extrém emelésű kormányt is használnod rajta ahhoz, hogy jó legyen neked a mérete.
#222070 velizare...+ andrisbandi...ha kikapcsolod a kuplungot rájössz miről beszél, egyértelműen simább, finomabb, csendesebb lesz a váltás. Az erős rugó egy élhető kompromisszum a lánccsapkodás kiküszöbölése végett és ezért is országúton teljesen szükségtelen. Azokban a váltókban nem véletlenül van gyenge rugó, egy kvázi légpuska rugóval benne már számottevő wattszámok jönnének ki a váltások alatti rugóterhelés legyőzésénél. A nagyobb tányérokra váltásoknál kézzel hajtva ha állványon váltok egyértelműen érzik milyen terhelést kell legyőzni a hirtelen megrövidülő lánc mozgatta kanál előrehúzása miatt, többet (3-4-et) váltva felfelé szinte megakad a hajtás a kezedben és ha pl. félúton elengeded a hajtókart visszaforgatja az egész sort úgy megy vissza a kisebb tányérra a kanálrugó húzta lánc. Persze lábbal hajtva nem igazán érzékelhető, de attól még ott van, és ahol minden watt számít ott...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Prohardver app (nem hivatalos)
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...