- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #202513 üzenetére
Ez a nagy súlycsökkentés ára.
Ha megnézünk egy outi vázat (de talán az xc versenygépek is bejönnek 1 kg alá) csak úgy röpködnek a 700g körüli súlyadatok karbonnál. Ezzel szemben egy rombolónak a váza karbonból is 3,5 kg (van 4 kg-os is). Elég szemléletes és lehet találgatni, hogy mennyivel erősebb egy enduro váz és miért bír ki annyi büntetést. -
arcitec
addikt
válasz szimpláncsak #202546 üzenetére
SISAKOT, CSAK FELPRÓBÁLÁS UTÁN!!!!
U.I : Bár a Lidl-be vissza lehet adni, csak az akkor már az ördögnek egy út.[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz mobal #202527 üzenetére
Nekem is Smart Sam külső volt a gyári default köpeny a bicón. Csomó defektem volt vele, nagy nulla az a gumi ebből a szempontból. Kicseréltem Smart Sam Plusra, ebben már elég jó defektvédelem van, na azóta semmi bajom nincs, több mint 2000 km-t mentem defekt nélkül.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
arcitec
addikt
válasz velizare #202531 üzenetére
Azért ne mondja le a bringa útról. Bizony nekem is az a tapasztalatom, ilyen helyeken hiába van elsőbbség, nagyon résen kell lenni, mert sok autós, alig lassít és már fordul is.
Rutinná kell fejleszteni a hasonló kereszteződésekben, a lassítást(ha szükséges) és bizony
sasolni, hogy minden ok-e. Vannak helyek, ahol stop tábla van a bringásnak pont az ilyen helyzetek elkerülésére és nyilván nem a "balfék" bringások okán.
Ha már. Busz. Bizton sokan látták anno a Thököly úti bringás-buszos esetet. No velem ilyen nem fordulhat elő. Nincs az a rohanási indok, ami egy elütést megér. Ha szűkös a hely és pl jön egy busz, félreállok és mindenki happy.( és nem akarom utolérni és lekerülni).Mikor kell felfújni a defektvédős kereket? Amikor betöltjük, nyilván való, de nem is erről volt ám szó.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #202546 üzenetére
Hirtelen úgy olvastam, hogy "délután meg tudom venni meg (f)el is tudom adni." ...ami akár igaz is lehet.
#202551sebgutkopf...+1, nagyon könnyű és nagyon kemény/rugalmas/ellenálló csak a NASA-nál van. Aztán lehet ezen a bukás után még átment a busz is...2x.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
Érdekes dolgok ezek. Ha van bicikli út kötelezően a bringásnak ott kell haladni, én megmondom őszintén nekem is volt már hogy volt bringa út, ami kimerült egy 20 cm széles uttal oldalt az út mellett. Hát azon minden volt, odavágott fűegyveleg, kátyu...nem mentem rajta. 1 autós volt aki dudált (gondolom amiatt). Egyebek közt azon sem mentem ami macska köves volt, mi az ördögnek csinálnak egyáltalán macskakövesre kerékpár utat...érthetetlen.
Egyébként lekopogom, minden autós tisztes távolságra került. Viszont volt a főúton mikor haladtam , szemből jött a kamionos, az apám olyan széllel érkezett hogy mindent vitt rólam[ Szerkesztve ]
-
őstag
biciklisként teljesen egyetértek ezzel a paranoid-nak küldött hozzászólással.
minden szavával. a közlekedési kultúránk (meg más kultúránk is, de most erről van szó) annyira alacsony, hogy arra nincsenek szavak, és azért alacsony, mert az emberek java része (többsége) képtelen a saját vélt- vagy valós igazán kívül mást látni, és képtelen a közös jó érdekében a saját elsőbbségéről, kényelméről, bármijéről lemondani. Másokért soha, semmit nem óhajtanak tenni, dögöljön meg a szomszéd tehene is, mindenki félre, én itt jövök és nekem ez jár. Főleg az autóval közlekedőknek JÁR egyébként az út (de a parkolóhely is a belvárosban) de a bringások arányaiban véve semmivel nem jobbak, sőt... csak a bringások kis száma miatt ez nem tűnik fel, de jellemzően míg a belső kerületekben minden piros lámpára jut egy hülye, aki még át akar férni a piroson és bent ragad a kereszteződés közepén (tovább növelve a dugót), addig minden pirosra jut 3-4 bringás, aki ezen a zebrán még átmegy, mert úgysem jön gyalogos.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szimpláncsak
tag
válasz f4lcon #202561 üzenetére
Sok olyan bringás van szerintem aki autóval minden szabályt betart, aztán ráül a bringára és meghülyül. Bevallom, hogy én sem tartok be minden szabályt, de azért piroson átmenést és egyebeket nem vállalok be, hogy stravan jobb legyen az átlagom. Inkább próbálok olyan útvonalon tekerni ahol kevés a lámpa, hátsó utakon menni stb. Szerintem kevés ember lakik zsákfaluban, hogy ez megoldhatatlan lenne.
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #202558 üzenetére
Hát lehet, ha Miskolcon kiállok a Lidl mellé, hamar elmenne "Szia uram! Kerékpáros sisak nem érdekel? Nem lopott, csak megvettük a cseppjánynak oszt nagy lett."
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #202551 üzenetére
A csúcs xc merev vázak is 7xx grammok és sokkal többet kapnak egy outinál, világbajnokságon is használják. Lehet ez a BMC agyatlanul volt megtervezve, amin nem lepődnék meg, mert nem az első totálkárosra törött BMC, amit látok, prémium márka ide vagy oda. Enduro az persze más világ, bár abból is vannak viszonylag könnyűek, a Last Tarvo váza 2kg, mondjuk az már egy műalkotás .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #202561 üzenetére
Kis különbségekkel ez mindenhol így van a világon, általános emberi (állati?) tulajdonság. Több, társadalomkutatók, szociológusok stb. által végzett kutatás szerint így működünk, vagyis minden szentnek maga felé hajlik a keze, ezen még nem sikerült csak részben átlépnünk, lásd jövőnk felélése, környezetünk pusztítása stb. Ugyanakkor önzőség ide, vagy oda, a becsatolt, beöltözött, 10 kg alatti karbon versenygéppel kerékpározó (csak, hogy éljek a sztereotípiákkal én is ) un. keményvonalas outis tényleg tájidegen a magyar kerékpárutakon, ami leginkább ezen utak kialakítása, minősége, mennyisége és nálunk elterjedt használata (kábé mindenki használja aki nem kerékpáros, sőt, mintha már csak ez hiányzott volna, újabban tele van szanaszét hagyott rollerekkel is) miatt van így. Szerény véleményem szerint ha vasszigorral kényszerítenének mindenkit a kerékpárútra, akkor pl. az országúti kerékpárok eladásai töredékére csökkennének, de hát életszerűtlen is lenne magyar World Tour országúti versenyzőkről álmodozni akiket mondjuk kerékpárúton edznénk fel arra a szintre...kábé mintha kitiltanánk a montisokat az összes erdőből. Vélemény hangzott el!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nmate91
tag
válasz jjeahh #202564 üzenetére
Azokat az XC vázakat nem "kukázzák" (bagóért megveszik a versenyzők haverjai) minden szezonban? Illetve külön van edzős bringa, verseny bringa.
Amúgy ez olyan, hogy nincs még sok mindenről elég adatunk, az elmúlt pár évben is sokat fejlődtek a karbon gépek. Nekem volt 10 éves karbon Bianchim, az mondjuk fasza volt. De ültem belépő szintű karbon gépen is, annál ezerszer inkább egy jó minőségű alut választanék.
Kényelem szempontjából meg 32-es gumi felett mindegy mid van, csak merevség számít onnan, ami így az átlagfelhasználó 150W-jainál megint totál mindegy[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Friczy #202570 üzenetére
Nálam van kb fixen:
- Schwalbe gumileszedő
- Dechatlonos gyorstapasz
- Aldis pumpa
- Multtool
- Gumikesztyű (nőgyógász)
- Tartalék villogó
- Fényvisszaverő pánt kettő
- Lánc (hogy le tudjam kötni a bicajt, nem verekedni)De tegnap otthon hagytam.
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gd4n1 #202569 üzenetére
Milyen az pontosan, vagyis miben különbözik a másiktól?
#202570Friczy...elijeszted a defektet.
Mobal...az ötös jó lehet ha valahol le kell vezetni egy váratlan szülést, esetleg 2kesztyűs császárt ( ), az utolsó meg önvédelemnek, mert másnak nem tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz nmate91 #202557 üzenetére
nekem más a tapasztalatom vele. 10 éve használjuk, sajnos az első gyereknek sikerült belsős babakocsit venni, nem tömött kerekűt, és utána egy szekérderék pénzt ellocsolni defektekre.
nem igazán tudom megmagyarázni, miért ereszthet még mellette, de arra tudok gondolni, hogy egy hosszabb tüsi megragad a külsőben, és utána ki-be jár a belsőben, gyakorlatilag újra kivési a lyukat minden átfordulásnál, szóval szökhet el levegő.meg még nyár elején a fiam montijában volt defekt, amit ez se fogott meg, ahogy pumpáltam, egyből távozott is a levegő. elvileg volt abban is lötyi, legalábbis kifizettem, de ellenőrízve nem volt, mert akkor nem én szedtem szét idő hiányában, ő tolta el szerelőhöz.
azóta van nálam is egy ilyen tartállyal, asszem dekásbolti. remélhetőleg a két lötyi nem kezd majd háborúba egymással.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #202566 üzenetére
Két alkalommal volt szerencsém belga kollégákkal hosszabb, több napos közös brngatúrára menni (egyszer Belgium-Magyarország, egyszer Belgium-Lengyelország viszonylatban). Jellemző különbség volt köztünk, hogy ők szinte mindig mindenhol használták a kerékpárutakat, ha volt olyan. Olyan helyen is, ahol opcionális volt (Németországban van olyan, hogy járdán vezetett kerékpárút, de kiegészítő táblán valami olyasmi, hogy nem kötelező használni). Mivel velük mentem, nyilván én is felmentem rájuk.
Na most a belga vagy a német kerékpárutakat nem lehet összemérni az itthoniakkal (egy-két kivételtől eltekintve), azok tényleg használhatóak, kellően szélesek, és nem érnek véget a semmiben, ha ott élnék, biztos rászoknék a rendszeres használatukra. Még a csehországi szakaszon is volt szuper kerékpárút, pedig az ottani utak állapota közelebb volt az itthonihoz, mint a némethez.Rákérdeztem az egyik kollégánál, mi a belgiumi szabály a kerékpárút-használatra, azt mondta, hogy ha legalább 8-an mennek bolyban, akkor nem kötelező használni.
-
arcitec
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #202575 üzenetére
Ausztria és Szlovénia magyar határhoz közeli településein is széles, akár bolyos tempómenésre is alkalmas (amúgy mezőgazdasági) kerékpárutakat tapasztaltam.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gd4n1
újonc
válasz Hasaggymeg #202573 üzenetére
A Fastforward egy acél vázas, merevfarú trail (vagyis inkább enduro) bringa.
Rohadt jól néz ki az egyszerüségével, a vékony csöveivel.
Itt az oldal tetején a képen egy Fastforward. -
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #202577 üzenetére
Bizony, ez pl. szinte végig olyanokon ment , és voltak tizenfős outis csoportok rajta.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jjeahh
nagyúr
válasz gd4n1 #202569 üzenetére
Sosem lesz pénzem egy ilyen bringára, de egy olyan gyártó, aki képes elvileg teljesen megbízható (sőt, náluk pl. a csapágyazás is arról szól, hogy minél tartósabb legyen) 11,6 kg enduro, 11 kg trail fully vagy akár 12,6 kg alu (!) enduro fullyt gyártani, kíváncsi lennék xc fronton mit hozna össze.
#202571 mobal: Nekem lassan így néz ki a csomagom: elektromos sokkoló, kis borspray, nagy medve spray, légpisztoly, ak47, petárda, balta...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Görgők iránt érdeklődnék. Idén vettem az első országútimat és a közelgő téli időszakban is szeretném, ha mozgásban maradnának a lábaim. Amatőrként tekerek, élvezet miatt. Szoktam látni Strava-n a görgős rögzítéseket, ezek mi félék? Engem is inkább olyan érdekelne, ami "okos" és nem egy átlagos, unalmas szobabicikliként szerepelne a kerékpárom. Ezeknek milyen belépő típusai vannak? Vagy hogy vannak ezek a görgők kategorizálva? Hol tudnék alaposabban utánuk nézni, illetve ti miket ajánlanátok? -
senior tag
válasz acsati #202581 üzenetére
Szia,
Itt elkezdhetsz nézelődni.... [link]
Az első 30 ezres "buta" görgő, vagy van ezeknek Lidli-s Aldis verziója is, amivel lehet otthon tekerni egy edző gumival. Ha tovább akarsz menni Zwift, Rouvey irányba, akkor ezekhez kell egy sebesség, és egy pedálfordulat szenzor, és vagy telefon, tablet, számítógép ami tud Bluethoot-t kezelni, és akkor már megy is az interaktív edzés, de persze a mért/mutatott Wattok itt csak tájékoztató jellegűek.
Ebből van több féle árkategória is 20 ezertől kb 120 ezerigVannak a szabad görgők, arról nem sokat tudok, mert sosem próbáltam, de biztos jól fejlesztik az egyensúlyt
és vannak a direkt drive okosgörgők, amikor a görgőre a hátsó kerék nélküli bicót teszed rá, és így használod, ezek a 180 ezer Ft-s kategóriától indulnak, és mennek a végtelen felé árban..
De ezek szimulálják a terhelést, a kiválasztott útvonal szintmagasságát, kb ugyan úgy kell rajtuk edzeni mint ha kint bicóznál.... ezek mindent is mérnek már watt/sebesség/pedálfordulat ilyesmi...Ami biztos kell még az egy ventillátor majd, és törülköző, mert izzadni az jól lehet görgőn...
Kis youtube segítség [link]
Szóval tudni kéne, mennyit akarsz rászánni a projektre... és akkor jobban tudnánk tanácsot adni.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
addikt
Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni. Trekking bringámat cseréltem le egy komolyabb MTB-re és szeretném átnézetni szervizben. 22. kerületben lakom esetleg tudtok ajánlani megbízható szervizt a budai oldalon /ha csak Pesten van az sem feltétlen probléma/.
Illetve a gumikat mindenképp cserélnem kellene, ezt néztem ki --» [link] . Itthon amiket néztem boltokat nem nagyon találtam belőle, jól értelmezem, hogy marad a külföldi rendelés? Itt is kiváncsi lennék a véleményetekre, hogy melyik külföldi webshopokat ajánljátok.Fáradozásokat előre is köszönöm.
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tyler Durden #202586 üzenetére
Maxxist én akkor tudom ajánlani, ha száraz terepen tekersz és a barna oldalfalast én kerülném, könnyebb kivágni. Amit amúgy nem értek, mert az is megkapta az EXO védelmet. Webshopokból a bike24, bike-components, bike-discount, hibike.com megbízható.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Tyler Durden #202586 üzenetére
Én a csodabike.hu -tól vettem 3 hete ezt az Ikont csak nem a barna oldalfalast. Elég jó tartós gumi, hátul használom, ballonos, kényelmes, jól tapad. Az én felhasználásom mellett több mint 1 szezont elvan hátul. (soha nem volt defektem vele)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tyler Durden #202586 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Tyler Durden #202586 üzenetére
Bikemen - 1117 Fehérvári út 38/A
Soulrider - 1027 Kacsa u. 5.
Doctor Bike - 1211 Központi út 24-26. (Csepel Művek, bejárat a DT Swiss molinó alatt)Ők nagyon jók. A Doctor Bike-osok profik teleszkóp karbantartásban, a Soul-osok inkább országúti támában menők. Ők elég extrém dolgokat megoldottak már, amit máshol nem.
A 22. kerületben ott van a Rajbike (1222 Gádor u. 1.), de szerintem inkább vész esetére. Amiket eddig kérdeztem a sráctól, arra nem túl magabiztosan válaszolt, meg már be se lehet menni a boltba, úgy meg van úszva a munkákkal.
Illetve van még az említett Csodabike (1224 IX. u. 24.), de Peti elsősorban montis. Ellenben nagyon kedves és 100%-osan segítőkész. Hozzá nyugodtan viheted (), valszeg ez lesz a legközelebb. Csak hívd fel előtte!
Gumikat mindenképp rendelnék, a bike24 és a bike-discount.de is jó. Előbbiről rendeltem én is a gumikat, itt volt feláras küldés nélkül is 4 nap alatt minden (a magyar posta kihagyásával).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz bszg@ #202588 üzenetére
Melyik részével nem értesz egyet? Mármint egy outin szerintem kisebb terhelést kapnak az alkatrészek, ezért könnyebbek is, sőt, az egész bringa könnyebb. A legkönnyebb outi vázak tudtommal 600g körül vannak, az xc mtb-k 750 körül. Na most akkor, ha egy olyan outi, aminek a váza valszeg bőven 7-800g fölött van (high end mtb súlyban vagy fölötte) és mégis ennyire totálkárosra törik egy kátyú miatt, akkor szvsz simán elképzelhető, hogy hanyag mérnöki munka és rossz tervezés eredménye. Vagy másra gondoltál?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Beri
addikt
válasz Khelben #202544 üzenetére
Pont hárommal feletted írok a budai felső rakpartról, ahol össze van terelve a gyalog a biciklivel. Igen, elcseszett koncepció. Igen, veszélyesebb, mintha egy külön karámban menne mindenki, ezért kell jobban vigyázni és ha kell, lassabban menni.
Hasaggymeg:
ha vasszigorral kényszerítenének mindenkit a kerékpárútra, akkor pl. az országúti kerékpárok eladásai töredékére csökkennének, de hát életszerűtlen is lenne magyar World Tour országúti versenyzőkről álmodozni akiket mondjuk kerékpárúton edznénk fel arra a szintre
Nem a kerékpárúton kell edzeni, hanem azon kell odamenni, ahol lehet edzeni. Mért olyan szürreális ez? Eleve szabálytalan minden ízében az, amit egy "outis" edzésnek hív. Ez olyan, mintha a raliversenyző azon sírna, hogy nem tréningezhet a belvárosban.Amúgy mért került offba a hozzászólásom? Netán nem a kerékpározásról szól?
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
addikt
válasz jjeahh #202587 üzenetére
Nagyrészt száraz terepen tekernék tavasztől őszig terjedő időszakban /téli bringázás nem az én komfortérzetemnek való / Városi illetve aszfalton való tekeréshez illetve erdei terepen való mászkáláshoz is használnám /itt nyílván ősszel tavassza jobban bejátszik, hogy nem szárad fel a talaj és sárban kell mennem/ Ennek fényében mi lenne az ajánlott?
Köszi a boltajánlásokat is
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
zsocy
őstag
válasz Mersant_le #202594 üzenetére
Nekem meg pont ugyanígy nem szinkronizál androiddal az IGS10, vagyis igen, de minden alkalommal fel kell vele ismertetni újra. Én együtt tudok élni vele, de elfogadom ha más meg nem.
Az IGS50 lehet jó, de a 10-es szoftvere nem az. -
batagy
őstag
Sziasztok!
Nexus 3 sebességes agyváltós agyat szeretném kicsit karbantartani. Kb 5 éves a bringa (Csepel Landrider), de a hátsó agy még nem volt szédszedve.
Érdemes néha karbantartani?
Camping bicikli egysebességes agyát simán szétszedem és összerakom.
Viszont agyváltósat még sosem szedtem szét.Könnyű ezt megtenni amatőrként, vagy mindenképpen bízzam szakemberre?
Jobban szeretném, ha én is meg tudnám csinálni. Kicsit áttisztítani és állítani ha kell.Ezen kívül, az agyváltós agyba milyen kenőanyag kell? Zsír vagy láncolaj?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz SpaceJam #202592 üzenetére
Huhh köszönöm a mindenre kiterjedő leírást, körbenézek, hogy melyik legyen, mindenképp megbízható helyre szeretném beadni. Rajbike-nál szervizeltettem a gyerekek bringáját elégedett voltam vele, de abban egyet értek, hogy komolyabb gépet nem bíznék rá.
Erre a csodabike-ra ránézek, nekem csak külön jól jönne, ha az MTB bringákban van otthon.Zoliwrc, Hasaggymeg: köszi a választ nektek is
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen