Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rígel
őstag
Üdv!
Nagynehezen meglett a visszavitt Giant Talon 3 helyett a Cube Aim Pro-m. Eredetileg Aim Race lett volna, de abból nem tudtak beszerezni a méretemben. Az talán egy hajszállal jobb cuccokkal van szerelve.
[Ez lenne az]
Sajnos rá kellett jönnöm, hogy 200k körül tényleg ez van. Jobb mint a Talon, de bizonyos fokozatokban nagyon gáz hangokat produkál. Azonban itt egyértelmű hogy a hátsó váltó a legnagyobb gáz (Tourney TX). A lánc bizonyos fokozatokban hozzáér a fogaskoszorú szomszédos sorához, bizonyos fokozatokban nem. Még az is eszembe jutott, hogy a lánc túl vastag, de gyárilag csak nem raknak rá szar láncot.
Ezt a bringát megtartom, mert tetszik, de lassacskán le akarom cserélgetni a váltókat, hajtókart, hogy legyen egy jó bringám. Mivel alföldön használom, nagyon hobbi szinten (aszfalt/poros rossz földutak, de gyakorlatilag sík terep) ezért nem a legkomolyabb cuccokban gondolkozom. Csak hogy halk legyen.
Egy 3x8-as rendszer, tehát eléggé kötve van a kezem, és úgy látom a kínálat is szűk. Mit javasoltok fejlesztési iránynak? Egyelőre, nem akarok fogaskoszorút cserélni, mert akkor rengeteg mást is kellene. A főtengely is ki fog bírni egy évet. De nyitott vagyok mindenre, hogy legyen egy korrekt gépem. Szerintetek mi lenne az optimális és/vagy legkisebb ráfordítás/legjobb eredmény? Arra gondoltam hogy a hátsó váltó biztos csere, ebből 8-as max Acera van, de az se nagyon kapható. 9-es váltót egyébként be lehetne rakni? Vagy az Acera nagy előrelépés lenne a Tourney TX-hez, és nekem kvázi tökéletes?
A linkben szereplő adatlapon minden infó ott van a jelenlegi felszereltségről.Előre is nagyon köszönöm a tanácsokat és segítséget.
-
AstraCDX
senior tag
Sziasztok !
A kerékpárom Basta Ellipsoid Halogén lámpájában kiégett az izzó .
Lehetséges az, hogy nem lehet ebbe való izzót kapni ?
Ami benne volt : OSRAM 64100 6V 2,4W, HS3 PX13,5s .
Természetesen nem ragaszkodom épp ehhez típushoz,
de más ezzel egyenértékű típust sem találok .
Van ötlete valakinek, mivel pótolhatnám ezt a kiégett izzót ?Üdv.
Astra
-
senior tag
válasz rígel #199051 üzenetére
Szerintem először finomhangoltassad a hátsó váltót, mielőtt vennél újat, egy jó szervízbe.
Lehet már az is megoldja a problémádat...
Azután lehet gondolkodni, hogy merre tovább, hátsó váltót /váltókart cserélni nem olyan nehéz és drága, de ha 8 fokozat felé mennél akkor fogaskoszorút is cserélni kell.10 sebességig tuti rámegy a kazetta.
váltó: [link] váltókar: [link] kazetta: [link]
ha kinézted a váltót, az megmondja, mekkora kazettát bír el, és akkor már csak a kompatibilis váltókart kell megkeresni................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
draco31
veterán
Hello!
Új váltókarokon gondolkozom.
Elől 3, hátul 8 fogaskerekem van, viszont keveset használok ott, így elég lenne a hetes is. Szerintem 3 év alatt nem is járt még a legalsón a lánc.
Shimano SL-TX30 vagy SL-TX50 a két kiszemelt. Az első akár lehet fokozatmentes is.
Melyik páros bírja jobban a strapát/időjárást? Télen nyáron megy a keró, ritkán van fedél alatt.
Vagy ebben az esetben tartósabb lehet egy Tourney SL-TZ500 páros?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
rígel
őstag
válasz vallas #199053 üzenetére
Gyárilag 8 sebességes a kazetta, és úgy nézem nem fér be nagyobb. Mégiscsak egy vadonat új bicaj, ha nem szükséges nem akarok egyből mindent cserélni.
A legnagyobb fájdalmam, hogy a 20 éves tök alap Magellanom, ami rendesen nyúzva van, sose volt normálisan karbantartva, halkabban jár. Arról nem is beszélve, hogy a fogaskerekekben is 2x annyi anyag van, az akkori Tourney váltó ránézésre is sokkal robusztusabb mint ezek.
Nekem a lánc is gyanús amúgy, lehetséges hogy a KMC Z 8.3 lánc ennyire szar? -
parkr
őstag
az milyen hogy ebay-en csalók árulják/ták a régi bringámat [link] (a téglafalas képek)
gondolom törölték, mert már nem jön be egyik hirdetés sem -
flash-
veterán
válasz XZoli #199045 üzenetére
A smart sam nalam par ezer km után elkopott(90%aszfalt-10%terep), energizer plus tour 7-8ezer után is jó még pedig görgőzök is vele
Szoval az ár tükrözi a minőséget, a smart sam a belépő, köpeny
De ez viszont terepre nem igazán jó hiába a schwable táblázat. Sima földút ok, de ennyi
Talan a marathon plus tour, mondial jobb átmenet? Azt itt többen dicserik[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Mezga Aladár
veterán
válasz ivana #199060 üzenetére
Talán mégsem. Nagyon jó az abroncs.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
senior tag
válasz rígel #199057 üzenetére
Ezért mondtam, hogy vidd el egy jó szervizbe, finomhangolni a váltót, meg lehet , hogy kis idő kell, hogy összekopjanak a dolgok...
Rá kell hogy férjen a 10-s kazetta is... 8-10 ig egyforma a méret, csak sűrűbben vannak a tányérok.most mondjam, hogy régen minden jobb volt , akkor még nem volt annyira divat a minél könnyebb bringa...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rígel #199057 üzenetére
Ne cserélj semmit egy új brigán, az alap Shimano is csendes és pontos rendesen beállítva, csak terhelésnél jön ki a kategóriák közötti különbség.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rígel
őstag
válasz vallas #199062 üzenetére
Hm. pont a szervizes mondta hogy agyat is kellene cserélni ha 8-asnál nagyobb racsnit raknának bele.
Sajnos én csak felületesen vagyok benne a témában, könnyű megvezetni.
Tényleg van ilyen manapság hogy össze kell kopjanak a dolgok? Eddig kb. 70-80 km-t tettem bele, de akkor még járatom kicsit, aztán megpróbálok állítani a váltón. Vagy kiművelem magam, yt videókon, és megpróbálom magamnak beállítgatni. Nem hiszem hogy agysebészet kategória. -
rígel
őstag
válasz Hasaggymeg #199063 üzenetére
Én is így gondolom, egyelőre nem öntenék rá pénzt, pláne hogy nem is nagyon használom ki, inkább sznobság részemről hogy nem szeretem ha nem hangtalanul suhan a bicó.
Tehát szerinted a linkelt Aim Pro váltója és többi része is megfelelő minőségű, inkább csak finomhangolni kellene?
Ez a bekopás téma mennyire valós, amit a vallas kolléga ír? Kb mennyit érdemes belehajtani, mielőtt elvinném egy átnézésre, utánállításra? -
Beri
addikt
válasz Jofi81 #198990 üzenetére
Én se vagyok túl edzett, ~95 kiló vagyok, 40x32 a legrövidebb áttétel nálam, és a gyalogos felüljáróra is úgy tekerek fel, hogy lendület nélkül se kellett még a legnagyobb fogaskerék hátul. Lehet el kéne mennem valami hegyek közé tekerni, hogy megtudjam én is, hol lakik az úristen
Mekkora pedálfordulattal mész? 28x30 60-as pedállal csak ~6.7km/h, az alig több mint a gyalogtempó és ennél pörgethetsz lassabban is, az sem kéne, hogy gond legyen. Rövidíthetsz az áttételeden (ha az első 28-at cseréled 22-re, az nagyobb különbség, mintha a hátsó 30-at 34-re), de szerintem nem kéne, hogy szükség legyen rá.
Ne értsd félre, nem kötekedni akarok, csak szerintem óvatosan, tartalékolva a falon is fel lehet mászni azzal az áttétellel, amid van (terepen nyilván más tud lenni a matek, de közúton nem lehet baj). Én arra tippelek, hogy a domb elején ellövöd az összes puskaport és a tetejére elfogy a kraft. Soha ne menj max power közelébe, csak tartsd az óvatos, egyenletes, kényelmes fordulatot. Koncentrálj arra, hogy ne pattogj a nyeregben, szép köröket menjen a lábad, stb. Az se hátrány, ha jó helyen van az ülés, hogy a lehető legoptimálisabban tudjál erőt átvinni.eladó Aromamizer RDTA V1
-
Tothgera30
Ármester
A Unit SS-en a hátsó fékem (aktívabb használatot követően) pár napja kissé nyikorgott, kuszolt, mindig beleért a betét a tárcsába. Utánállítás után sem javult a dolog. Majd a betétek kiszedése után a belső oldali egyszerűen széthullott. Tapasztalt valaki ilyesmit? Gyári Resin betét.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mászásnál is az idő öl meg. Egy felüljárón lehetsz kemény, amikor már egy órája tekersz 5+ %-on, leürült CH-raktárral, legszívesebb abbahagynád a tekerést, hagynád eldőlni a bicajt oldalra, és pihennél egy kicsit az árokban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rígel #199065 üzenetére
Az újan, minden kopás nélkül is hangtalan kell legyen. Megkenve és rendesen beállítva nagy valószínűségel csak a gumik és a szél hangját fogod hallani...
Beri... Parandroid kolléga jól mondja, keress egy 20 km-es felüljárót melynek egyik fele 10 km a tetejéig.
Tothgera... ez gyári Shimi? Valami selejtes lehet, hogy így lehullott az anyag a lapról.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rígel
őstag
válasz Hasaggymeg #199069 üzenetére
Akkor itt valszeg csak váltó beállítási gond lesz? Néhány fokozatban tényleg nincs semmi hang, néhányban enyhe hang, 1-2 fokozatban, viszont borzasztó, mintha a főtengely is ropogna, pedig annak semmi baja, mert ebben az 1-2 fokozatban akkor is ilyen ha nincs hajtás, csak nyomaték nélkül tekerem.
Mondjuk ezerszer jobb mint a Talon volt, de akkor is...Akkor a gyári Shimano Tourney RD-TX800 váltó szerinted maradhat? Tisztességes tök átlagos használatra? Mert egy Acera cserével együtt is kijön egy tizesből, annyit simán rádobok, ha érezhető különbség lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #199069 üzenetére
Még M6000 Deore-hoz volt, azt raktam át az M7000-be. Mondhatni kettő éves lehet, de km nem sok van benne, nagy ritkán intenzívebb/drabális fékezések. Esetleg az alkoholos tárcsatisztítás adna neki ennyire? Teljesen porózus a betét. Most kapott fémesett, meg is jött az ereje.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rígel
őstag
válasz bardi #199071 üzenetére
Nem igazán keresztbeváltásnál, akkor van egy súrlódó hang, ami normális, de ez nem az.
Tényleg eléggé gyűjti a port. Töröljem át benzinnel? Vagy mit javasolsz? Utáni mivel legjobb kenni? Van otthon Decathlonos teflonos olaj, az a régebbi gépekkel látszólag csodát művel. -
jjeahh
nagyúr
válasz rígel #199070 üzenetére
Szerintem is be kell állítani, ha meg majd folyton elállítódik, akkor érdemes jobb váltót venni, de nem Acera-t, hanem legalább Deore-t. Bár ha aszfalton tekersz, nem hiszem, hogy random elállítódna, mert nem rázkódik annyit, mint terepen, a Deore alatti váltókkal inkább csak rázós terepen van gond. Az is segít, ha mindíg tiszta a hajtás és megfelelően kenve van, ha nincs türelmed folyton takarítani, akkor olaj helyett wax, pl. Squirt lube. Ja és ne válts keresztbe:
szerk: takarítani úgy a legegyszerűbb, ha van lánc vagy féktisztító sprayed (autós féktisztító is jó, de azt a bringa féktárcsájára ne fújd!), vagy ha veszel a láncra patentszemet, akkor bármikor egy mozdulattal leveheted és beledobhatod benzinbe, picit megrázogatod és tökéletesen tiszta lesz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
férfi monti megy duna HD-n
Na, reklám lett amint leírtam......kusza az olimpiai közvetítés, de hamarosan mutatják a célbaérést. MVP bukott....próbál felzárkózni 1.30 perc hátrányból. Parti András csak a 30. hely környékén.[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Jofi81
őstag
A pedálfordulat változó, de 60 felett. Mióta tudom mérni, igyekszem jobban pörgetni. A legnagyobb fogaskereket én sem nagyon használom, ha egyedül vagyok, de más a helyzet, ha a kislányom mögöttem ül. Eléggé vissza tud fogni egy 21+ kilós gyerek (plusz az ülésnek is van súlya). Nem azt mondom, hogy nem tudok felmenni, de eléggé kívül esik a komfortzónámon.
Ezek például megszenvedek vele:
Sikló 1 | Strava Ride Segment in Dunaújváros, Fejér, Hungary
Pincesor fel | Strava Ride Segment in Dunaújváros, Fejér, Hungary
Vásártér tér Climb | Strava Ride Segment in Kötcse, Somogy County, Hungary (ezen még nem is tekertem ki vele egészen).Persze nyilván sokat számítana, ha leadnám azt a legalább 10 kiló felesleget, meg ha jobb lenne az erőnlétem. Lehet, hogy pszichológiailag is segítene, ha lenne még tartalék a rendszerben.
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #199067 üzenetére
Ilyet még képen sem láttam..
Nekem április óta érkezik Rose-ról egy szett fémes (végre!) betét, azt ígérik, 30-án feladják..Nem függ össze ezzel, de szombaton valszeg sikerült pörkölnöm kicsit a tárcsámon, mindenesetre vagy annak ,vagy az előttem menőének volt szaga, és nyeregből lenézve el is színeződött kicsit. Jött az aszfalt, és meg is álltam, hogy ellenőrizzem, nem fog-e be valamelyik fék a túltágult folyadék miatt (mert hogy úgy éreztem, nagyon nem megy a bringa), de nem, mindegyik rendesen forgott, nem is súrlódott, úgyhogy egyszerűen az lehetett, hogy az aszfalton annyira tapadt a gumi, ÉS/VAGY enyhe emlekedő volt, amit síknak láttam.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
planbmokus
senior tag
válasz flash- #199059 üzenetére
A Smart Sam-nek elég széles a palettája, a belépő, drótos darabok tényleg maximum koptatni jók.
Performance változat nálam futott egy teljes versenyszezont, nagyon szerettem, száraz időben, döngölt utakon teljesít a legjobban, a sarat utálja, a beton megeszi.Az Energizer Plus Tour egy teljese más köpeny, nem is értem, hogy sikerült összehasonlítani.
Kb olyan mintha kimennél egy John Deere 8400R-el a hungaroringre, mert abban is van 400 ló.......Ha jó mindenest keresel, akkor a Continental XKing (CycloXKing mérettől függően), vagy ennek az E változata - AT Ride (jobban defektmentesített).
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
jjeahh
nagyúr
Ha már gumi, porba vajon milyen gumi jó? Utánnaolvasva elvileg olyan, amilyen sárba kell, szal agresszív, de nekem elöl olyan van és sárban jó, porban halálfélelmem van. De lehet csak én vagyok ennyire idétlen poros nyomvájús lejtőkön, mindíg lemaradok. Cserébe sárban én vagyok a leggyorsabb a haveri körben . Ha van olyan gumi, amivel poros terepen is biztonságban érezném magam nagy tempónál, akkor elkezdenék azon agyalni, hogy nyáron más gumit használjak. Jelenleg elöl Nobby Nic van, hátul Rocket Ron, 1300g-os így a szett és ősszel, sárban brillíroznak a legjobban.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz jjeahh #199082 üzenetére
lehet, hogy rosszul emlékszem, de gyerekkoromból az rémlik, hogy ott a keskeny profilú outis gumik voltak jók. a montikon a rücskös gumi a por tetején próbált fogózkodót találni, és dőlt mindenfelé, az outi kereke meg belesüllyedt, amíg tömörebb anyagot talált, és ott elfordult.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
planbmokus
senior tag
válasz jjeahh #199082 üzenetére
Mondjuk a Rocket Ron inkább előre, a Nobby Nic inkább hátra való.
Milyen mély a por, attól függ.
Homokbuckákon elkerülendő: Rocket Ron, XKing, AT Ride, Larsen TT, Smart Sam, - ezek mind vakond módjára viselkednek, beássák magukat.
Viszont ami bejött: Kenda Small Block Eight / Maxxis FlyWeight (régebben) és Ikon / Continental Cyclocross Speed."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199082 üzenetére
A ducigumi is működik valamennyire, de én csak 2,8-asig próbáltam, azzal sokkal bátrabb vagyok ismeretlen terepen/laza köveken/bárhol. Homokban sokat nem mentem még vele.
A másik véglet amit velizare ír, de azt meg nem mertem még kipróbálni . 42-esem van, ami picit is terpmintás, meg 47-es ami már nem megy bele a gravelembe, de sárba már tudom, hogy ennél vékonyabb kéne, ugyanis nem forog el, amint összeszedi a sarat. Homokban nem tudom, mentem-e velük, Etyeken volt egy homokágy, ahol montival szenvedtem, le is kellett szállnom végül (R.Ray+Ralph), ezektől ott nem is vártam sokat . Az a tippem, a minta ilyen szinten majdnem mindegy, a szélesség vagy kevés ,vagy sokBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz planbmokus #199084 üzenetére
Sokan használják xc-n ezt a kombót így, szerintem nincs baj vele, csak nem poros terepre való. Hátra amúgy is gyorsabb kell, mint előre szerintem.
Ezek szerint a gyorsabb gumik jobban bejöttek neked porban, mint az agresszívek? Van egy Maxxis szettem (Forekaster, Rekon), lehet valamikor ki kéne próbáljam nyáron is száraz poros terepen, csak épp elfogyott a tejem . Sárban, ősszel, télen nagyon utáltam a Maxxisokat. Tesztekben is írják a Maxxis gumikról, amit gyűlölök bennük: nem érzem a csúszás határukat, nagyon kiszámíthatatlanul tapadnak és fékezéskor sodródnak. Schwalbe gumikhoz ezért ragaszkodtam eddig, tapadásban el tudok képzelni valamivel jobbat sárban is, de tökéletesen érzem a gumi határait-képességeit, sosem érnek kellemetlen meglepetések.velizare: outi gumit nem mernék kipróbálni xc-n
ZolkoW: Szerintem az én bringámba max 2.3" megy bele.
Én amúgy nem tengerpartra gondolok, hanem csak arra, amikor nyáron sokáig nem esik az eső és a nyomvájús utakon gyakran 2-3cm poros-apró laza köves réteg van. Kvára csúszik és kiszámíthatatlanul . Nálunk sajnos most is ilyen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #199089 üzenetére
Aha, ezeket láttam, azt írják, hogy agresszív gumi kell, nagy éles bütykökkel és példának megemlítik a Nobby Nic-et. Nos, nekem agresszív Nobby Nic-em van, szal.. . Ezekkel a cikkekkel az a baj, hogy csak elmélkednek a dologról, a gyakorlat sajnos mást mutat. Jó lenne egy poros-homokos xc gumi group test.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
planbmokus
senior tag
válasz jjeahh #199088 üzenetére
Igazából a nagyon sűrű, nagyon apró mintát kerültem porban, ez alól csak a Small Block Eight a kivétel (kb ugyanaz a minta mint a Larsen TT), ez valamiért mégsem viselkedett vakondként. Az Ikon nagyon jó porban, tart is, viszont az meg a füvön hülyül meg, nedves füvön meg úgy csúszik mint egy tál takony.
Versenyre a Racing Ralph volt a legkiegyensúlyozottab gumi amit valaha használtam, elöl-hátul EVO /hátul Performance ha nagyon meleg/száraz idő volt. Edzésre / nagy sárban XKing Black Chili."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
flash-
veterán
válasz planbmokus #199081 üzenetére
hát mivel nem mondta melyik smart sam, ezért én az alapra gondoltam egyébként mivel nálam az alap wired fényvisszaverőcsíkos smart sam-et az energizer plus tour váltotta ezzel a kettővel van nagyobb tapasztalatom nyilván más tipusú köpeny, de sokan smart sammal túráznak mivel a cross trekking kerékpárok 99% azzal van felszerelve. 37-42 es méret körül nincs is más csak a performance változat,én 37-622 es méretben használtam ott már kompromisszumos, de szélesebb méretben nyilván megint más a tapasztalat
nem vagyok nagy szakértője a dolognak csak leírom saját tapasztalatomatBryton15: valaki használja? én a 420-at használom és nem igazán lehet belekötni, feleségemnek szeretnék valami egyszerű olcsó gps-s órát ami bir egy napos túrát ,és van strava uploading. szerintetek bryton 15 vagy egyéb?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz planbmokus #199091 üzenetére
"nedves füvön meg úgy csúszik mint egy tál takony"
Igen, Rekon is ilyen, Forekaster jobban tapad ilyenkor, de ha megcsúszik, kiszámíthatatlanul és hirtelen teszi. Contit nagyon régóta ki akarom próbálni, de a Race King nekem túl apró mintázatú, a Cross Kingről fórumokon pont azt írják, hogy jó-jó, de porban meghal, Mountain King már asszem nehéz és nincs belőle 2.2". Racing Ray/Ralph nem tudom nekem nyújtana-e bármi előnyt tapadásban, hiszen évek óta azt az anyagkeveréket használom agresszívebb profilú gumikkal (Nobby, Rocket). Ha rendelek tejet, felteszem a Maxxis szettemet, aztán meglátjuk porban milyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
J.C.G.
aktív tag
válasz jjeahh #199090 üzenetére
Azokon a poros apró gyöngy szerű homokkal borított döngölt talajon tényleg para lejönni, ha arra gondolsz.
Én a jobb félni, mint megijedni elvet követve, inkább lassabban jövök le. Mondjuk eddig csak Race Kingel futottam bele, az elég durva volt, haverom CrossKingre azt mondta neki jó volt, bár ő bátrabb is nálam. -
-
-=RelakS=-
veterán
válasz J.C.G. #199095 üzenetére
Ha kevés lenne az adrenalin, el lehet menni ide "bicózni"
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #199097 üzenetére
Jaj, ezeket a tájakat annyira nem szeretem, ha ott laknék, lehet nem montiznék, poros, szikkadt, nincs víz, alig van növényzet. Az ilyesmi inkább az én világom, hűvös, saras, köves, havas . Csak az a szörny nem kéne oda .
J.C.G.: ja, arra, ami még nyomvájús is, oldalra kicsúszik a bringa.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #199098 üzenetére
Hát az milyen, hogy hóból indulsz, és lombos területre érkezel 40 perccel később?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Beri
addikt
válasz parandroid #199068 üzenetére
Nyilván nem mindegy, hogy meddig kell mászni, de a leírásból nem úgy tűnt, hogy a kolega hosszabb túrákra menne a gyerekkel, inkább csak megizzasztja 1-2 meredekebb emelkedő.
Hasaggymeg
Lapos a környék, ebben a hónapban eddig összesen nem volt 1.5km elevation-öm logolva (750km-en)Jofi81
Szerintem próbálj meg lassabban menni az emelkedőkön, olyan rövid áttétellel, ami kényelmes hozzá. Ha most sem mész el a legrövidebbig, akkor végképp semmi értelme nincs egy vagon pénzért tovább rövidíteni az áttételt. Biztos vagyok benne, hogy tudsz olyan lassan menni azzal a setuppal, hogy lazán beszélgethettek is közben.
Amikor nekiálltam bringázni (nem közlekedési, hanem sportolási célzattal), egy 30 km-es távon többször is úgy éreztem, közel a vég, ebbe most már biztos, hogy belehalok, mert úgy mentem, mint egy idióta. Nagyon sokat voltam max power közelében, szar helyen ültem, támaszkodtam a karomon, ilyenek. Hidd el nekem, sokkal messzebbre jutsz, ha tartalékolod az erődet.eladó Aromamizer RDTA V1
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs