Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Runner_fxr #188790 üzenetére

    +Toobee...itt beszélgetnek róla és ott is egy kép a dobozról, de az árát még csak találgatják. Valaki látta valahol 2022-es kerékpárok felszereltségi listájában. Egyelőre még mindig nem a tömegek váltása lesz, még akkor sem ha már "csak" egy alsó-közép kategóriás kerékpár árát fogják elkérni érte. :F Lehet hülyeség, de nekem továbbra is a töltéssel van bajom...lámpák még hagyján, de már a Brytonnal is szívózok, hogy hagyjam még egy vonal eltűnése után, vagy azonnal töltsem, mert sosem tudom mikor és milyen hosszút megyek és már jártam meg, hogy végül hosszú menet lett és nem bírta ki a végéig...ez váltónál katasztrofális lehet. :F
    Ami a váltót illeti, biztosan könnyebb a váltás kevésbé feszes váltóval, hisz felfele, a nagyobb tányérok irányába/a váltórugó feszüléssel szemben váltva le kell győznöd a váltórugó ellenállását is mely így, hogy akár ötöt is válthatsz egyszerre bizony elég nagy elmozdulás a váltónak, ergo nyúlás a rugóknak. Majd az elektromosnál kifejlesztik azt is, hogy mikor ujjacskád érinti a váltókart egy pillanatra kikapcsoljon a feszítés. :DDD

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák