Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz gabro0 #188727 üzenetére

    Természetesen gondolkodtam, sőt, már elég régóta úgy gondolom, hogy a mai modern csúcs gépek bőven meghaladták a bovdenes váltást. 12 sebesség esetén a legkisebb bovden szorulás is váltás problémát fog okozni, épp ezért remek dolog a vezeték nélküli váltó. Csak ugye ez a Sram esetében egy csúcs szettet jelent, ahol egy hátsó váltó több mint 200 ezer ft és ezért lassan terjed monti vonalon. Én is úgy voltam vele, hogy ha problémás lesz a XT váltó, azonnal cserélem, de egyelőre jónak tűnik. Viszont minap szembe jött velem ez: [kép] Szerintem ez már sokakat el fog gondolkodtatni.

    #188731 Hasaggymeg Próbáld ki kikapcsolva is, azért érezhetően puhább a váltás. Illetve állványon tekerd meg a hajtást kikapcsolt és bekapcsolt kuplunggal. A felső nagy tányérokon már érzed a hajtóművön is, hogy bekapcsolt rugófeszítővel nehezebb forgatni a hajtóművet, mert annyira feszül a lánc. Valamilyen szinten ez minden 12-es váltás esetén megvan, de Sram-nál én ezt ennyire nem érzem, a váltókar is könnyebben működik, pontos a váltás és ott is feszíti amennyire kell. Összességében nem rossz a Shimano XT, jól működik, nem érzem azt, hogy azonnal cserélni kéne, mert mint írtam, simán hozza a Sram váltás minőségét, ami jó, de azért nekem még mindig inkább a Sram tetszik jobban.

Új hozzászólás Aktív témák