- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
- Milyen TV-t vegyek?
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Mikrofon topic
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Ami szerkesztésből kimaradt:
Autóknál 400-450° az utcai betétek hőhatára, 550-650°a sportosabbaké, afelett már versenyfékekről beszélünk ami hidegen nem is fog gyakorlatilag. A shimano szerint nyertem 50°ot a bordás betéttel (50et azzal ha fémes és nem gyantás?), 50°et az Icetech tárcsával és még 50°et a Freezával. Sőt, itt már 140°ot hazudnak a freezára a simához képest
Igen, nekem is még az őskövület Avidjaim voltak, a Sramokról már sok vegyeset olvastam. És azt se tudom most mit vennék ha vennék, kb bármelyikre keresek van jó és rossz tapasztalat is a neten. Mondjuk iceteches cuccokra mikor ráolvastam, akkor kevés pozitívat találtam a tulajoktól, de nyilván az is elég sokaknak. Pedig mi lenne ha normális gumikkal mennék újra normálisan lefelé? Mondjuk ott nekem már fékerőben és adagolhatóságban is kevés lenne ezt a mostani, de lightosan kisgumikkal elég.
f4lcon : Nem is azt mondtam hogy ez a tökéletes módszer az érzékenység meghatározására, de egy teszt ez is, viszonyításnak a saját ismert cuccon megteszi. Szóval azt próbáltam szemléltetni hogy középkeményre fújom (ahogy a SAGból is láthattátok), de attól még érzékenyek a rugózó elemek. Azt biztos, ezt a butább villák/tagok nem tudják hogy ilyenkor megindulnak, de nyilván ennek még kevés köze van ahhoz hogy mozog az egész, bringással a hátán.
Nekem elől 1.6, hátul 1.8 van a Scottban átlagban.ZolkoW, többiek: Ti mennyit, hogy hangoljátok a telókat, tagokat? SAG, csillapítás, vagy low/highspeed compression ill linearitás/progresszivitás karakterisztika (tudom, van ahol olajmennyiséggel lehet csak állítani, de a Recon/Revelationjaimnál így ment amik Solo Airesek vagy Air Uturnosok voltak)? Én középkemény, érzékeny megindulás, progresszív útra lövöm be, épp annyi visszaútcsillapítással csak, hogy ne rúgjon vissza ugratásból.
Nálam az első 2-3 nap próbakörök és jegyzetelés, az első egy hónap az tesztelgetés mire úgy működik ahogy szeretném, vagy ha azt nem tudja, veszek bele olyat ami úgy működik ahogy szeretném . Plusz olajat is úgy választok, hogy hidegben is használható legyen (főleg az SPV-s tagoknál volt kritikus).
Vagy ezt nem mindenki rugózza ennyire túl?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- További aktív témák...