Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Friczy
senior tag
válasz itouchfan #184055 üzenetére
Attól függ, mennyire régi. Én általában azt az ökölszabályt szoktam alkalmazni, hogy lánc+sor egyben cserés természetesen, és egy hajtómű általában kibír két sort, szerencsés esetben hármat is. Annyit szoktam 'csalni' hogy egy soron két láncot használok kb. 4-500 km-enként váltogatva, így egy sorcserével két láncot koptatok el, tovább tart a rendszer.
Így nálam általában két lánc + egy sor kibír 10-15ekm-t, és a következő cserénél rossz esetben hatjómű csere. Viszont eddig egyik bringámon sem mentem többet évente 5ekm-nél.
És ennyi használat után úgyis megunok valamit, és akkor amúgy is kéne a hajtómű csere
A gyakorlatban egyszer jártam úgy, hogy sor+lánccsere után ugrott a lánc a kistányéron.
(ezek az értékek aszfaltos használat mellett váltak be a gyakorlatban)