- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- DUNE médialejátszók topicja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #175095 üzenetére
Azok a porvédők egyszeri használatosak,a zárt csapágyak nem igazán szervizelhetők,azok ha hibásak cserések.
Ami a lámpát illeti,én nem bíznék abban a töltés-visszajelzésben,ez egy tipikus gyenge pontja a kici ócó kínaiknak. Valamennyi ilyen lámpám előbb-utóbb össze-vissza kezdte mutatni a töltöttséget."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #175089 üzenetére
Szerintem meg kellhet még folyadék, aztán beáll. Nekem a barna oldalfalú külsőm sokáig foltosodott, majd egyszercsak elmúlt, és azzal elmúlt a levegőszökés is, ha nem is nullára, de olyasmi szintre, amit egy belsőstől megszoktam. Tegnap kicsit belémrakta a parát, hogy a szombaton nagy kínok árán összerakott rendszer (új külsők) este tök puhára eresztett.. mindkét kereket kivettem, rázogattam ,forgattam, az elsőnél egyébként konkrét sziszegés is volt, amit eltömített a tej. Ezután felpumpálva reggel még jó volt a nyomás mindkettőben. Remélem, így is marad . A montikban is tartja egész szépen. Ja, a 36-os slick gumi tök állat 3 baron, ennél többet nem is enged elvileg a felni címkéje, a gumi valamivel többet tudna, de tulajdonképpen tökéletes. A 37-es -igaz, olcsó..- belsős Conti sehol nincs ehhez képest érzésre. Kényelmetlenebb _ÉS_ rosszabbul gurul, már ha a szubjektív vélemény számít.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz flash- #175092 üzenetére
Az utcánkban megy el a frankfurti ironman nyomvonala. Nyilván rengeteg szegmens van az útvonalon, és nemcsak a profik idejével, a lelkes amatőröknek is kihívás, hogy egy-egy szakaszon a nagyokkal mérhetik össze magukat. Nyilván rövidebb sprinteken meg is lehet fogni őket, de addigra ők már leúsztak 4 km-t, és utána még futnak egy maratont. Ahhoz képest az a 42-43 kmph-s _átlag_, amit a 180 km-en tolnak valami 2500 m szinttel... azért elég kemény.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
-
matt22
tag
Miért lehet az hogy lánc+fogaskoszorú csere után terhelés alatt darál a lánc? Ugyanaz a típus került rá láncból is és fogaskoszorúból is, a váltás is tökéletesen működik, de induláskor illetve erősebb terheléskor daráló hang jelentkezik és a pedálon keresztül is érezni ilyenkor hogy valami nem stimmel. Ha már lendületben vagyok akkor minden ok, gondolom ilyenkor azért kisebb a terhelés. Mit ronthattam el?
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175102 üzenetére
Óooo ezt jó tudni. Ugyanis én április 15-én adtam le a bicajt szervízelni, többek között középcsapágy zsírzásra, amit el is végeztek (állítólag) 2500 Ft-ért. Ekkor még nem volt baja (gondolom én) a csapágynak mivel nem szólt senki semmit erről.
A lámpa. 1 órát kibír maximum fényerőn ami nekem terepen elegendő. Persze nem örülök neki, hogy naponta kell tölteni.
Szerk. 9e huf nem olcsó szerintem.
Egy velotech 850-et váltanék le vele, mert annak a rögzítése katasztrófa. Esetleg van valakinek ötlete egy rá csavarozható rögzítőre?[ Szerkesztve ]
-
J.C.G.
aktív tag
válasz bringasisti #175109 üzenetére
Majd rákérdezek erre is a szervízben ha elvállalták, akkor gondolom el is tudják mondani hogy hogyan csinálták meg tavasszal.
Én kérlek levettem a hajtókart, a két porvédőt, kipucoltam a zsír maradékát, majd jól bekentem lítiumos zsírral. Most jelenleg csendben teszi a dolgát. Ez a balos tisztítás előtt. -
Maximum1
őstag
válasz Napfénysüti #175089 üzenetére
Nekem is lemegy, 7-ről 3-ra, remélem téli leállásnál nem fog kifolyni....
Heti egyszer fújom.
Belsős is lement 8-ról 4-re 1 hét alatt. -
nagyúr
-
Maximum1
őstag
válasz Napfénysüti #175112 üzenetére
Szerintem akkor lenne jó ha mindennap mennénk vele, körbe menne a lötty.
Amúgy milyennek érzed egy belsőshöz képest? -
ZolkoW
őstag
válasz Maximum1 #175111 üzenetére
Arra figyeljetek, hogy ne engedjen le teljesen, mert ha olyankor nem zár a gumi valahol, akkor bele is szárad az anyag. Montival már jártam így, tudom, miért nem használtam inkább
Amit leszedtem a felniről szombaton, az elég gusztustalan volt amúgy belül, de jól látszott a működési elve: egy nagy ragacsbevonatot képzett a teljes felületen, konkrétan még ragadt, tehát ahol összeért önmagával a külső, ott egész nehéz volt szétszedni. Egy ideig próbáltam vizes mosogatószivaccsal ledörzsölni a belsejéről, volt is eredmény, de nem törekedtem a maximumra, úgysem fogom eladni, legfeljebb én használom el (lehet hogy hagyni kellett volna alapból, hiszen az a réteg már egyszer zárt, így most lehet hogy kezdődik megint elölről a foltosodás, ha megint felteszem. Mondjuk az hozzátartozik, hogy nem egyenletes volt a bevonat, látszott, hogy melyik helyzetben állt sokat a kerék.) Ja, Joe's Super sealant.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #175108 üzenetére
Az általában ipari csapágynak nevezett tulajdonképpeni zárt csapágy nevében is benne van,hogy az gyárilag zárt.Én nem mondom,hogy mókolhatatlan,de ezek cserésre vannak gyártva,vagyis ha meghibásodik akkor újat kell venni.Több helyen (pl. a Shimano szabadonfutónál,de a Shimano agyak tengelytömítésénél is) használnak ilyen gumiszélű fém tömítést amit bár ki lehet piszkálni,de gyakran deformálódik,vagy éppen a gumi "szoknya" sérül rajtuk és ezzel odalesz "zárt"ságuk. Nem is igazán értem hogyan vállal ilyent egy szerviz,mikor egy csapágy elmegy akár évekig és nem olyan magas az ára sem ...arról nem is beszélve,hogy ha te már egyszer tapasztaltál olyant,hogy rágás,akadozás,vagy kotyogás,akkor a tisztítással+zsírcserével nem fog a felkeményített felületek (golyók illetve golyópályák) sérülésének,kopásának problémája megoldódni.
(#175107) matt22...ha minden kompatibilis mindennel akkor nem kellene érezz semmit,ugyanakkor ad6sz még egy kis időt/pár km-t neki,hátha összekopnak.
(#175115) ZolkoW...visszaolvasva néhány tíz hozzászólást,kezd megjönni a kedvem a tyúkbelesítésre...ja mégsem. (Már nem tudtam kihagyni! )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Maximum1 #175113 üzenetére
Tetszik mert komfortosabb, jó 2 barral kevesebbre fújhatom mint a belsős gumit. Plusz ennél nem parázok hogy felütéses defektet kapok. 70-es tempóm már volt lefelé, stabilnak éreztem de azért még picit óvatosabban próbálgatom mint a belsős rendszernél.
ZolkoW: nekem a falon pihen a bringa én minden nap megpörgetem a kerekeket. Majd ügyelek arra is hogy hetente mindig felfújjam, holtszezonban is.
Azért kicsit megnyugodtam hogy nem csak nálam megy el a tubeless gumiból ennyi levegő, ezek szerint nem annyira egyedi eset.
Més que un club!
-
szuszinho
őstag
Jól látom, hogy egy 3x10 sebességes 105 típusa az 5703, 30-39-50? A 2 nagy cserés, és keresem, milyen kell bele.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #175116 üzenetére
Ha jövök vissza ebédről, meg is nyomkodom a kalibrált kezemmel a gumikat, most, hogy mondjátok
Nem téríteni akarok, de azon gondolkodom, hogy a nem tubeless kerekemmel mit csináljak: új felni, eladni (de mennyiért egy nem TL ready szettet??), netán valami barkács? Pedig egyébként tök jó szett, nem lenne rossz cserélgetni (erről majd később), de én ugyan vissza nem térek belsős rendszerre...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175116 üzenetére
Majd széles mosoly kíséretében rákérdezek dolgokra. Mert minden normálisan működő szervízben el kéne ezt mondaniuk, ha én tudatlanul hozzájuk fordulok azzal, hogy valami kattog és nézzék meg a hajtást és, ha kell zsírozzák be. Ekkor azt mondhatták volna, hogy ha kopott a csapágy, azt cserélni kell mindenképpen, ennek a költsége xy forint. Akarom e vagy sem? De e helyett ők csak le akartak húzni nem először.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #175118 üzenetére
Lőnél egy jó profilképet róla?...kíváncsi vagyok kopottságára.
ZolkoW...tartsd meg akkorra mikorra megunsz tejjel gamatkodni.
(#175120) J.C.G. ...de tényleg nem értem,nem egyszerűbb ha tesznek egy újat,amit szervizként olcsóbban szereznek be,majd a különbözetet meg a munkadíjat kifizettetik veled?... Aztán lehet elmegy még egy darabig így is,de akkor is...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #175119 üzenetére
Tl vs belső, spd vs platform, levegős teló vs rugós, ezeket mind meg lehet szokni és utánna elképzelhetetlennek tűnik visszaváltani. Ugyanakkor ha keveset tekernék vagy outim lenne, lehet én sem használnék tubeless-t, de egy gyakran használt montin valahogy nekem már magától értődő.
Kerékszett: ha szeretsz télen hóban tekerni, rakj rá Schwalbe Ice Spiker-t. Nekem is van egy kerékszettem, amin az egyik agy tönkrement és pár küllő is eltörött, majd egyszer megcsinálom téli szettnek. Párszor jól jönne télen és sokkal egyszerűbb kereket cserélni, mint gumit, csak kapod ki és rakod bele a másikat .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #175123 üzenetére
Jó, akkor jöjjön most a kifejtés: szóval ezek nem drága kerékszettek, de rajtam maradt egy kónuszos-centerlockos pár, amit befogtam görgősnek. Ezen van egy Sunrace sor. De amiről szó van, az a Fulcrum, amit csak kompromisszumosan tudnék átalakítani, valszeg mindig baj lenne vele, nincs rendes vájat ("polc") a gumiperemnek, tehát ha nem tartja a nyomás, egyből beesik középre. Van a Bontragernek egy gumicsíkja, ami adott felnikhez készül (nyilván sajátjaikhoz), és ezt küszöböli ki, azzal lehetne kísérletezni, vagy akár valamit házilag is... még nemtom. De tök egyben van a kerékszett, nem is nehéz, akár gravelbe, akár montiba jó lehetne. Ja, Hasaggymeg, a tubeless cuccot szerencsére tudom használni belsővel, ha olyan perverzióm lenne . Illetve ez az egész kerékcsere dolog akkor működne szépen, ha egyforma agyak lennének...persze hogy nem azok, ezért állítanom kell az első féken, a hátsón talán nem. Ezt ki lehetne talán küszöbölni hézagolással, láttam már féktárcsa alá való tizedmm-es lapkákat, de kevés kedvem van ilyennel pöcsölni. Viszont még a fék állítás is kevesebb meló, mint külsőt cserélni, pláne ezek az Expanse külsők.... mindegy is volna, hogy belsővel, vagy anélkül kell őket felrakni, elég melós volt. Ja, néztem a tárolóban, még fickósak
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175122 üzenetére
De ha mindent megcsinálnak elsőre rendesen, akkor miből szedik be az extra pénzt? Betolom a bicajt, megegyezünk az árban, aztán másnap mehetek érte. Következő héten már 3 hibát észlelek, természetesen a kattogás nem múlt el csak újabb 2 hiba lett. Egy alkalmazottnak nem érdeke a bolt hírneve. Állítása szerint a kollégáját is ilyesmiért rúgták ki és lett ő az üzletvezető.
-
flash-
veterán
nálunk is van valamelyik üzletben a Meridákra patkánykedvezmény?
amúgy mióta karbon a nyeregcsöve? most jövök csak rá(eddig valahogy elkerülte a figyelmem), így megint best buy számomra 300 körül a scultura 300 (bár még 370ért is amennyiért látom egy üzletben elgondolkodtató),kár hogy most közel sem árulják annyiért mint tavaly
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
J.C.G.
aktív tag
válasz bringasisti #175127 üzenetére
Igazából nekem mindegy mi a neve csak működjön rendesen és bírja ki azt a 3e km évente.
#175128) Hasaggymeg
Ha ez rendszeres náluk, akkor előbb utóbb... -
bazsimano
őstag
sziasztok!
tesom szeretne felesegenek venni, egy noi kerekpart. a varosban munkabamenet, gyerkocokert .
mit erdemes venni? keret 40-80ezer. mi lenne legjobb vetel?
üdv
b. -
zsocy
őstag
válasz bazsimano #175131 üzenetére
Nem akarlak megsérteni, ennyiért nem igazán lesz normális gép, főleg az alsó keret közelében. Nézzen valami használtat, nincs bestbuy, ami szembejön és tetszik a színe mondjuk.
Felső keret felé Decathlonban is szétnézhet, Riverside, Elops, valami ilyesmi ha lehet éppen kapni. -
-
jjeahh
nagyúr
Hétvégén páran megyünk egy bandázós 60km/1400m terepes kört, ami lehet végül lesz 70km/1700m is és lesz egy emberke, aki még egy 500 méteres 20%-os emelkedőn is tolni szokta, a tempója meg kb. egy gyalogoséval vetekszik. Szerintetek hogy lehet finoman megértetni vele, hogy nem vagyunk versenyzők, de andalogni sem fogunk és ha nem tekeri rendesen, gáz lenne, ha az egész banda végig rá várna? Attól félek, hogy vérig fog sértődni, de ha jön és végigszunyókálja a kört, akkor ennyi erővel mi mehetünk gyalog is és sosem érünk haza .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #175137 üzenetére
Nem fogja megérteni. Mindenki tudja hova tegye magát. Van akit nem zavar, sőt természetes hogy a többi alkalmazkodik. Mikor motoroztam ez mindig probléma volt.
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #175143 üzenetére
Talán ez a legjobb tipp . Csak az a baj, hogy mindenki sajnálni fogja ott hagyni, felénk tekerés, túrázás, gombászás közben is alap szokás, hogy várjuk meg és tartsuk szemmel egymást, mert egyedül veszélyes a medvék, farkasok, egyebek miatt. Szal valószínűleg egyedül haza sem merne menni. Félúton mondjuk érintünk egy aszfaltos részt, ott hazagurulhat, de odáig megdöglünk vele.
Toobee: ja, azt tudja már, hogy kb milyen a tempónk, csak azt nem érti, hogy nekünk macera lenne, ha az egész banda végig rá várna. Azt tényleg nem árt majd megemlítenem, hogy itt és itt megállunk egy pihenésre, de menet közben nem szállunk le sehol tolni
dbala: ez a banda szokva van a 20%-al, mert felénk terepen mindenfele mászni kell, sík kb. nincs.
bringasisti: ja, ettől tartok, de remélem megérti majd.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #175135 üzenetére
Az első 20%-os rész egy körpályán legyen....talán észbe kap utána és a többit már önként feladja Közös túra előtt mi mindig megbeszéljük a tempót és a távot....pl én is mondtam már másoknak, hogy az akkor és úgy egyéb okból sok lenne nekem. Mondjuk olyan még nem volt hogy olyan akarjon tekerni velünk akiről tudjuk, hogy nonstop várni kell rá....annak azt mondanám, hogy eddzen még egy kicsit vagy akkor jöjjön mikor lassabb a tempó.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #175145 üzenetére
Valamit majd írok neki, csak úgy kéne, hogy vegye az adást és mégse sértődjön meg.
Runner_fxr: aztán ő várna minket .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sepyi
aktív tag
Szép Napot!
Kérdésem lenne!
Lecseréltem a stucnit a bringámon. A lehető legrövidebbre. Egyből komfortosabb lett. Valószínűleg egy gnóm vagyok, mert a 177 magasságomhoz jónak kellene lenni az M-es váznak, mégis nagynak éreztem egy kicsit mindig. Így most ezzel a rövid stucnival, ha a könyököm a nyereg végéhez teszem a középső ujjam a kormány külső szélével van egyvonalba. Az a kérdés hogy azon kívül, hogy nagyon randa így a kerékpár, lesz-e valami hátránya a dolognak. Jóval előrébb van a tengely, a látószögemből mint a kormány. Remélem érthető amit kérdezni próbálok.Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
válasz Runner_fxr #175146 üzenetére
60km / 1600m szint? Ahhoz azért már tartalék akku is kell, nem?
jjeahh: Nehogy azt hidd. Lehet, hogy egy-egy mászásnál ellépne, de nagyjából egyenes terepen már necces, a lejtők alján meg kb ti várnárok őt. Hacsak nem valami okosított, csiptuningos, csalódízel cucc, de akkor meg több tartalék akku is kelleni fog.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ukrajnai háború
- Robotporszívók
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen