Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz dobolan #173041 üzenetére

    Nem, a kettes alatt hátul a legnagyobb fogaskerék alattit értem, tehát amikor a kettesről váltasz hátul a legnagyobbra, akkor hallani lehet egy daráló hangot (a daráló hang csak a váltás pillanatában hallható, nem folyamatos, meg lehet ismerni, mert a normál váltás hangjától eltérő) ha túl közel van a felső görgőd a fogaskerékhez. Ilyenkor egy minimálisat csavarsz befelé az állító csavaron, majd megint megismétled a kettes fogaskerékről a legnagyobbra váltást. Amint megszűnik a daráló hang, elérted azt a pontot ahol már jó a felső görgő távolsága. Ennél jobban már felesleges befelé csavarni, mert az már csak a váltásod minőségén fog rontani. Egyébként a pontos váltás nagyon összetett dolog, ebből a felső görgő távolság csak egy tényező. Egyenesen kell állni a váltónak és tökéletesen kell csúszni a bovdennek is a házban. Illetve az sem árt ha nem lenyúlt a láncod és nem kopott a sorod. Illetve a váltókarod is legyen megfelelő állapotban, mert az pozicionálja a váltódat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák