Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #17288 üzenetére
Zsíros menetnek a meghúzási nyomatéka is más, zsírozott menetet könnyebb meghúzni.
Egyébként vannak finom illesztésű alkatrészek, amik nincsenek eléggé túlépítve, ezeknél ajánlatos nyomaték kulcsot használni. Főleg ha többször szét, és össze akarod még szerelni. Mert például a legtöbb hajtókarnál az jelenti a biztos össze szerelést, ha kicsit mindig jobban meghúzod mint előtte. Na márpedig ha fogalmad nincs mennyivel húztad meg, akkor ez eleve nem fog menni, ha meg mindig kicsit túl húzod, akkor meg az élettartama jelentősen csökken. Rideg anyagok, feszültségek folyamatos gyűjtése, egyszer csak elreped valami, aztán a tulaj vagy a haragosod lesz, vagy rosszabb esetbe mentőbe köt ki. Ráadásul megsaccolni a nyomatékokat is csak úgy lehet, ha már volt a kezedben párszor nyomaték kulcs, és tudod hogy kb mennyi az annyi. Szóval ezt a kijelentést azért én nem tettem volna meg, már ha így is van.[ Szerkesztve ]