Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HollyBoni

    veterán

    válasz Maximum1 #166836 üzenetére

    Én próbálom minél jobban kerülni az aszfaltot, persze sokszor muszáj ott menni. 2 bar picit fura aszfalton, leginkább a bringa irányítása fura, de annyira nem érződik lassúnak. A 4 bar szerintem picit sok. Mikor összeraktam a bringát, belsős 37-es Vittoria Voyager Hyper slick gumik voltak rajta. Olyan 4-4,5 bar-on kezdtem, de azt vettem észre hogy 3 felett csak annyit érzek hogy jobban üt a bringa, de nem érezhetően gyorsabb. Meg persze azt sem szabad elfelejteni, hogy lehet egy laborban magasabb a gördülési ellenállás alacsonyabb nyomáson, de a valóságban a jó magyar utakon más a helyzet... :D
    Én ennyire nem nézem a sebességem, de biztos vagyok benne hogy tapadásban a 4 vs 2.4 bar nagyon nagyon sokat számít. Ha sokat terepezel nyugodtan lemehetsz 3 alá is belsővel, megéri. Akár pumpálj/eressz is út közben. Mikor csak egy picit is túlfújom vagy az elsőt vagy a hátsót, egyből megérzem hogy sokkal jobban üt az eleje, vagy pattog a hátulja.
    Mikor télen 32-es GKSK volt fent sárvédővel, azt elől 3, hátul 3.4-3.5 bar-on használtam belsővel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák