Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    A napokban szeretném szervizelni a forgáspontokat a bringán, az új motorex zsírt akarom belenyomni, mert az csoda vízkiszorító korrodációelkerülő képességekkel bír.

    Az lenne a kérdésem, hogy mivel nyilván nem fogom kiütni a csapágyakat, és van talán 2 ahol nem tudom lepattintani csak az egyik oldalát, hogy takarítsam ki az eddigi zsírt, illetve mossam ki a port/homokot?

    Ha mind a két porvédő gyűrűt ki tudom pattintani, akkor elég ha féktisztítót fújok rá miközben forgatom, igaz?

    Da ha csak az egyik oldala jön le a csapágy fedőnek, akkor ott mi a teendő, hogy valamennyire azt is kitisztítsam, mielőtt az új zsír bekerül?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák