- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Megjött Európába a Honor 70 és a Honor Pad 8
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- RAM topik
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #151433 üzenetére
Én is valahogy így gondolom,csak hát ha lehet "tökéletesre" akartam hozni.Ugyanakkor arra is gondoltam,hogy bár tényleg a hajtómű által hozott láncvonal az optimális,ez hátul erősen felhasználófüggő,mert ha én tudom,hogy középen alig,de kissé feljebb,vagy éppen lentebb levő sebességeket gyakrabban használom,akkor nekem akár ahhoz kellene igazítani a láncvonalat,hisz az nekem a "virtuális"közepe,sőt ha elől alig használod a háromból a nagyot,akkor még a középső sem igazán az igazi közép,hanem valahol a kicsi és a középső között.Mindez persze ha minden sebességet simán vesznek a váltók,meg a kicsi elől/kicsi hátul keresztbeváltásnál sem súrol a lánc a középső és nagy tányérokba.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg