Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz hoffman_ #15055 üzenetére

    Manitouból amit szereltem, skareb, ebből több félét is (sőt csináltam egyszer egy szarrá ment skarebből meg egy szintén szarrá ment axel ből egy axelskarebot. :D vicces tákolmány lett de a mai napig mennek vele), Axel, ebből is simát, meg platiniumot vagymit, aztán volt.. Manitou Six, aztán a fehér 140 es minute absulute. Meeeg Black elite et, azon kísérleteztem először módosításokkal. Nagyjából ennyi. Nagyon kihaltak az új bringákból, egy darabot adtunk el 4 év alatt, azt is csak azért mert egy superiorban gyárilag az volt, az egyébként meglepően egész jól mozgott csak nem emlékszem mi a bánat volt a típusa majd rágóglézek..
    Új manitoukra hallani sok panaszt lötyögő kattogó persely, stb.., mondjuk a régiekkel is voltak problémák.

    Eddig kb két manitou telót láttam, ami jól mozgott, az a parti andrás féle cube ban levő új R7, meg egy út állítós régi stance.
    A minute volt talán a leghitványabb, 140 ből 110 et képes menni, nehezen indul meg, utána meg rettenet fogja az állandó erős odaút csillapítás, azt én kidobnám belőle a hóra. Mellesleg álmomban jöttem rá hogy kell összerakni, pedig az összes manitou kb olyan egyszerű mint egy ék.
    A régiek elég jó minőségűek voltak, mozgásuk az olyan amilyen, nem lehet megjósolni melyik hogy fog mozogni. Elvi működésük nagyon hasonló a rock shoxokhoz, csak kevésbé működnek jól, általában nincs eltalálva semmilyen karakterisztikájuk, se csillapítás se semmi terén, és nehezebben javíthatóak. A rock shoxokban szinte csak O gyűrűk azok az alkatrészek amik kopnak és tönkre mennek, míg a manitouban pl speciális szimering zárja a csillapítás olaját, amit nem egyszerű beszerezni, mellesleg kicserélni is egy horror mert úgy van megperemezve olvasztással a műanyag ami tartja... rakás szar de szerencsére ritkán megy tönkre.

    Én azért azon mindig felhúzom a szemem, mikor 150 ezrekért látni 770 es XT vel szerelt gépeket, értelmezhető teleszkóppal. Mikor egy ilyen kerékpár új ára kb 4 szerese újonnan.
    Mondjuk pont tegnap előtt szereltem egy ilyen "jó vételt"most jelenleg el van tolva hátra, a teleszkópja és a fékje hajtóműve darabokban egy dobozban, és alkatrészekre vár, ami úgy 26 ezer alatt nem fog megállni. Mellesleg dolgoztam vele majdnem egy napot. És így sem lesz tökéletes, mert az spd pedálját én már most kidobnám annyira ki van készülve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák