- HTPC (házimozi PC) topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #131857 üzenetére
Felütés témában. Másik bringámon próbálgattam régebben, hogy meddig mehetek le nyomással. Azok 2,25-ös gumik vannak. A végső állomás belsővel nálam az lett, hogy elől 1,8 hátul 2 bar és ekkor egyik keményebb lejtőn a kövekre koncentráltam és szépen terhelt kerekekkel átmentem egy keresztben álló gyökéren. A telók kimozogták elől és hátul is, nem rázott de hallottam a felni koppanását és rögtön a hangot is. Elől hátul felütöttem úgy, hogy mind a két belső 4 lyukat kígyóharapás volt, a felni nem sérült. Pedig 68 kg vagyok.
Volt nálam 1 pót belső és ragasztó, de végül nem tudtam megcsinálni. Indult a séta haza. Majd az útig kiérve az egyik futó srác mondta, hogy mindjárt beszáll a kocsijába és elvisz. Nagyon hálás voltam!Utána elől 2 hátul 2.2 bár alá sose mentem azon a bringán nyomásban, pedig valóban komfortosabb volt az 1,8-2,0 párosítás.
Most az új bicón eleve 2,4-es DHR II gumik vannak átszerelve tubelessre (1,8 és 2,0-án haszánlom elől - hátul). Ezt eleve durvább felhasználásra vettem, így nem akartam a belsővel kockáztatni. Eddigi tapasztalataim a tubeless-el:
- eleve TL felni és TL gumival a heti nyomásvesztés szinte 0.
- valamivel könnyebb a kerék mint belsővel, ami jó
- a felütés és szúrt defekt kockázata kisebb
- egyszer egy padka szélre ráugorva a hátsó kereket egyszer felütöttem. Nem lett defektem, de itt már olyan erők hatottak, hogy a felni pereme kicsit meghajlott és ki kellett egyengetnem (sikerült nincs nyoma), a gumi nem eresztett le. -> Tanulság a felnire jobban kell vigyázni mint gondoltam, már nem a gumi a szűk keresztmetszet.
- amiért nem rajongok, hogy a defektgátló folyadékot majd rendszeresen cserélni vagy utántölteni kell a kerékbe, ami folyamatos fix kiadás és néha szereléssel tisztítással jár.
- egy igazi TL felnire nagyon nagyon nehéz feltenni a valóban TLR gumit, ha leszedted.
- Nagy nyomású kompresszor vagy booster beszerzése nélkül esély sincs rárobbantani a külsőt a felniig. Ez szintén egy plusz beszerzési költség.Nyomásmérésben viszont nekem az a véleményem, hogy bringázni csak rendesen felkészített kerékpárral szabad menni, amihez a hajtáslánc, váz, telók átvizsgálásán kívül a helyes és biztonságos guminyomás ellenőrzése és beállítása is hozzátartozik. Minden menetem előtt ellenőrzöm a nyomást és másnak is ezt tanácsolnám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Battlefield 2042
- HTPC (házimozi PC) topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Építő/felújító topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...