Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz X Factor #131047 üzenetére
Tényleg ki kéne próbálnod egy könnyebb bringát. Koca bringások jellemzően összemossák a pilóta súlyát a kerékpár súlyával. A koca bringást nem feltétlenül úgy kell érteni, hogy keveset teker, hanem nincs tapasztalata a modernebb, komolyabb kerékpárokkal kapcsolatban. Sok embertől hallottam, hogy minek a könnyebb bringa, fogyok 10 kilót aztán kész. Ez sajnos nagyon nem így működik. A valóság az, hogy a könnyebb bringát teljesen más érzés használni, sokkal jobban gyorsul, játékosabb az irányítása. Arról nem is beszélve, hogy a könnyebb alkatrészek sok esetben merevebbek is a nehezebb társainál, mert prémium anyagból vannak. Ami megint csak növeli a hajtáshatékonyságot. 200g-al könnyebb külsőn megérzed, hogy jobban gyorsul a bringa. A kerék környékén súlyt csökkenteni a leginkább érzékelhető, de az összsúly is jelentősen befolyásolja a kerékpározási élményt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...