Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #12941 üzenetére
Azért baj ha túl lóg rajta, mert ha teljesen ráhúzod az anyát a küllőre, akkor tovább nem tudod majd húzni, ha esetleg centrírozni kell, ha tovább húzod akkor kiszakítod az anyából a menetet a küllővel. Le reszelni nincs értelme mert csak tönkre vágod vele a küllőt és dupla falú felninél egyébként sem számít. Baromira alacsony dupla falúaknál sem szokta megsérteni a belsőt, mert nem tud oda bemenni a szalagtól. Ha reszelsz a küllő végéből, attól a küllő nyilván rövidebb lesz, de a menet nem lesz beljebb rajta.. tehát igazából nem tekinthető rövidebb küllőnek. Azon beljebb kéne mángorolni a menetet is.
Tehát.. próbáld ki egy ugyan olyan még nem befűzött küllővel és anyával azt, hogy rátekered a küllőre az anyát ameddig rápörög, aztán megméred mennyi lóg ki a küllőből. Ha a befűzött keréken most annyi lóg ki, akkor utána nem lehet majd centrírozni. Ha több lóg ki, akkor hazavágtad az anyák elejében a menetet. Ha jóval kevesebb, akkor még jó lehet a fűzés.ati012m, TripleB
Ha dupla falú, akkor nem kell lereszelni meg odatenni se semmit, mert nem fog beérni a szalagig..[ Szerkesztve ]