Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RWD

    tag

    Hali!

    Nyár közepén jött vissza a szervízből a bringa. Nem mai csibe (10+ éves), Caprine. Totál amatőr vagyok.
    Összeszakadt monoblokk miatt volt szervízben, kapott helyette újat. Elhoztam, minden rendben volt egészen 1 hónappal ezelőttig.
    - elkezdett szalajtani (ha jól mondom) amikor hátul a legkisebb, elől a legnagyobb lánckeréken vagyok. Már ki se kell állnom a nyeregből, se nagyon taposni a pedált, akkor is csinálja. Egyre többször. Váltások egyébként simák és gyorsak. Váltót nem piszkáltam. Ellenben kicsit görbének tűnik a hátsó váltó, fotók alant. Lehet hogy ez a görbeség okozza a szalajtást? Esetleg mérjek láncnyúlást? Ha kopott lett volna, csak szólt volna az öreg. A lánckerekeken a fogak nem néznek ki rosszul (nincsenek hegyesre kopva), bár az első legnagyobbon van 1 max 2 kicsit ferde fog.
    - elkezdett brutál kattogni a monoblokk(?) - hajtókar párosból valamelyik. Ez is kiállástól függetlenül. Tekerés alatt egyértelműen, ha nem tekerek de RÁNEHEZKEDEK a pedálra kicsit, akkor is mintha meg meg szólalna. Elég ilyesztő a hangja, nem periodikus, inkább véletlenszerű. Ezzel, és a hátul tapasztalható ugrásokkal konkrétan használhatatlan most a bringa.

    Lassan vennék egy újat (heti ~60-70 kilométert szoktam összehobbizni, tópart, vegyes felület (50% rossz aszfalt, beton - 50% kavicsos, zúzott köves, földes szakasz), de még azért megcsinálnám a kis szarost ha olcsón megoldható. Mit gondoltok? Köszi előre is!



    :R

Új hozzászólás Aktív témák