- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #121805 üzenetére
Kipróbáltam a csodagépet, és hát sikerült találni nyomós indokot hogy miért is engedjem el fájó szív NÉLKÜL. Nem leszek karbon csoport tag, aminek mondjuk kimondottan örülök. : ))
Az első és leginkább szembetűnő hogy brutálisan széles a váz, sokkal szélesebb mint az enyém, és mindezek ellenére, több mint 2 kilóval könnyebb a bringa, ez az egyetlen pozitívum.
Az olajos twinlock, rendszer piszkálva volt, jóféle helyi szervizes keze által, aki sajnos nem igazán állt a helyzet magaslatán. A gomb nem működött rendesen, egyből kiengedett, de ha zárni akartam 3.-4. próbálkozásra sikerült csak.
Lehet ennek következménye, hogy a hátsó teló olyan merev volt, hogy kb 30%ig tudtam leerőltetni, úgy hogy a tulaj kb 60kg, és rá van állítva. Mondta is hogy az is volt a szervizben, és nem tudja mi van, de ha lejjebb engedi a nyomást akkor meg egyből kimozogja a teljes útját.XT m8000 váltó, pffff te jó ég mekkora átverés, ahhoz képest mennyivel drágább mint az slx, és az a sickbiker yt-os csávó hogy hypeolta, tényleg óriási holtjátéka van(ahogy itt valaki említette is, köszönet érte), ne vicceljenek már, még a lefele váltásnál is van kis "lötyögés". (ennek a kipróbálása volt amúgy a fő cél, és örülök, hogy nyugodtan lemondhatok róla, abban a tudatban hogy semmit nem veszítek) Ami jó érzés az a gumírozott felület a váltó nyelven. És a dupla leváltás.
Xt m8000 fék, na ez most megint egy fura helyzet mert én elhiszem hogy ez jó kell legyen, de ez nem volt az, (haver slx-e orrba szájba veri fékerőben/harapósságban) az első fék nem akart igazán harapni, a bringa viszonylag új volt, kevesebb mint 1000km volt benne, de valami ott nagyon gagyi volt, mert az én első fékem is erősebb, persze lehet régen volt tisztítva a fékpofa, vagy ezt is légteleníteni kell, és megoldódik.
Ennyi pénzért, olyan bringát amit egyből szervizelni kell, viszont minden olajos, meg high tech, meg a vázban megy, azaz szét sem tudnám már szedni, egy olyan városban ahol nincs jó szakember, nem túl okos dolog megvenni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen