- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Plazma TV topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedernet
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #30826 üzenetére
Én már pár hóhónapja kutakodok és mindig oda lyukadok ki hogy a Turanza T005 a legjobb választás.
Persze csak az én értékrendem szerint.
Majdnem sikerült rábeszélnem magam a Prymaci 4 re de a tyrereviews oldalon szinte csak rossz vélemény, van róla a kommentelők közt.
Az én méretében a T005 27-28 ezer a Prymaci 33-34.
Plusz 5-6 ezer forintért meg nem akarok csalódni.
Lehet nem segít a választásban de sosem tudni..... -
flymi
addikt
válasz Sub-ZeRo #31062 üzenetére
Én ahogy elnézem napról napra drágábbak az abroncsok. Legalábbis nézem árukeresőn a méretemben a VP3-at és hetente ~100Ft-al nő ár bizonyos helyeken viszont van olyan is, ahol változatlan.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
bul07
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #31449 üzenetére
12e Km után 6mm-en áll, nem annyit kopott
Ha most megméred az újat akkor kiderül hogy mennyit kopott 12e Km alatt
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #31680 üzenetére
Futóra én legutóbb használtat lőttem, úgysem kopik túl sokat. Talán 1500/db volt két Swiftről maradt 155/70R13 csoda
A Golfon meg az egyik Barum Polaris 3 defektet kapott, oldalfala szétment, M0-on kellett cserélni, pont bal elsőt... Úgy néz ki, lesz egy hasonló profilú használt, a másikat túlzás volna leselejtezni 6 mm körül
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz Sub-ZeRo #32327 üzenetére
Közben kiderült mi volt a bibi. Egy patent lejött és a dob rálógott a gumira.
Igazából bal hátul két patent is hiányzott, de a most leesett második okozta a problémát. Megoldottuk.
Nem vagyok valami vájtfülű, icipicit talán hangosabb most mint a téli volt, de lehet csak beképzelem.
Amúgy azt mondta a gumis srác jó választás volt, bár egy Conti pc6 még jobb lett volna./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
-
flymi
addikt
válasz Sub-ZeRo #32395 üzenetére
Gumi és ív között bőven van hely. Oké, tehát akkor általánosságban 2 ujjnyi a távolság.
Olajjal ha lenne valami azt látnám a betonon.
Valószínűleg az első alsó szilentblokkok a ludasak amik még nem lettek cserélve.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Manitou
addikt
válasz Sub-ZeRo #32934 üzenetére
Az új felnihez hozzá való csavaranyákat vettem, 60 fokos kúpos anyák kellenek hozzá. A gyári felnihez lévő anyák ehhez nem is jók, azzal eleve fel se tettem volna. Csak feltünt, hogy mikor levettem az acélfelnit, akkor többet kellett tekerni rajta , mint a feltett új alunál.
A probléma csak abból adódott, hogy az új anyáknak a menete kicsit be van húzva, tehát 1-2 menettel később kezdődik, mint a gyári alufelni vagy az acélfelni anyáján. De azóta már kiderítettem, hogy csavaros kapcsolatoknál 5 menet elvileg már ok, de azért nem árt ha van még 1-2 ráhagyás. Nekem 7 menet tartja a kereket, ami már megfelelő, a 6 is megfelelne, csak akkor azért gyakrabban nézegetném. A kerékőrös anya meg 8-al tartja, annak kevésbé van behúzva a menetkezdés. Ha nagyon biztosra akarnék menni vennék még kerékőranyákat , úgy hogy minden tőcsavaron az legyen, úgy már atombiztos lenne -
rbalint88
addikt
válasz Sub-ZeRo #33967 üzenetére
Jol hangzik... benne volt a kalapban az is a cegesre, vegul dunlop bluresponse-t rendeltem auto-stoptol. Primacy4 nem fert volna bele a budzsebe (21ezertol volt, 20k/db volt a limit, a dunlop 18k/db), meg el se kopna ami fontos volt, hogy legalabb kozepes tapadas mellett halk legyen, mert az elantra kerekzaja nagyon magas, nem nagyon vannak kiszigetelve a sarvedok. Kivancsi leszek, hogy a gyari 2012-es kinergy ecokhoz kepest milyen lesz a hangja. Ugye ez mar sokaknal bevalt gumi, ezert nagyjabol kockazatmentesnek erzem. Alapbol hankook ventus prime-ot rendeltem volna, azzal jok a tapasztalataim, de az 71db a dunlop 68-aval szemben, az meg nem mindegy
-
kenguru99
aktív tag