Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
A régebbi Kleber-t nem választanám, a 2016-os ADAC teszten [link] utolsó lett, elégtelen értékeléssel. Debica-t nem ismerem, de az idei teszten középmezőn [link].
A Semperitből a Speed-Grip 2-t [link](nem a Master-Grip 2, ami tesztekben nem szerepelt jól [link]) próbáltam (185/60 r15 G astra) szárazon, vízen és hóban is. Hóban mégha direkt provokáltad is, akkor is gyorsan egyenesbe lehetett hozni, pedig már egy öregebb gyártású(5 év körüli) gumi volt, de minta volt rajta bőven.185/65 r14 méretben kell nekem is most választani, jelenleg van 2db hibátlan, puha 8mm-es conti TS850 gumim. Sajnos újonnan ebben a méretben a TS850-ből csak 3 éves darabokat árulnak, mégsem akarok venni 3 éves "új" gumit. A TS 860 pedig 20K+, ezért én vagy a Hankook-ot(W452) vagy az új Barum Polaris 5-öt választanám.
Ha nem akarsz "kakukktojást", bár csak nem rosszabb a Polaris 5, mint a 3, akkor szerintem Hankook.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Az a helyzet, hogy az ilyen adac tesztekben nyomogatják a pontokat, rohadtul nem tudom hogy az mögött milyen teljesítmény van. Az, hogy száraz úton fékezve 40 helyett 41 méter a féktáv tán annyira nem cink, 100-ról nem városban fékezünk, viszont jó lenne ha vizes úton nem esne le kanyarban... stb stb, túl semmit mondóak a tesztek. Meg eddig a cc volt a csúcs, most meg 175-ös gumiknál a 2018-as adac teszten kb. utolsó lett...
-
klepto
addikt
Én még ajánlanám az Apollo ALNAC 4G ALL SEASON-t 18.883.-Ft/db áron (+600.-Ft/db posta). Annyira nem lehet gagyi, ha volt annyi bevételük, amiből meg tudták venni a Vredestien-t
Ami a Nexent illeti, nekem az egyel régebbi volt a kocsimon (NPrize 4S) 185/65R15 méretben, és én rosszabbnak éreztem, mint az előtte lévő Barum Quartaris-t.Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
BigBlackDog
veterán
"Centírózásbeli problémák csak magas sebességnél szoktak előjönni, magasabb sebességnél mint az Mo-on bárhol megengedett."
Ha durva mértékű, akkor simán érezhető az elcseszett centrírozás "jótékony" hatása alacsonyabb sebességnél (pl. 70-90 km/h) is tapasztalataim alapján. Ha nincs kiegyensúlyozva megfelelően a forgó kerék, akkor kb. garantált, hogy érezteti a hatását (legfeljebb a mérték a kérdés).
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Hát ezért is nézegetek az olcsóbb kategóriában. Mondjuk az is igaz, hogy tavaly alig volt hó/jég, most meg azért van rendesen és az ősszel vidékre költöztünk és BP után azért itt mások viszonyok, lehet ezért is érzem bizonytalanabbnak a CC-t. Szóval érzéki csalódás is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Figyelembe kell venni, hogy egész évben fent vannak ezek a gumik.
Nálam most 30.000 km környékén kezdett az első tengelyen 5-6 mm között jobban csúszkálni hóban és latyakban a Quadeaxer2, szerintem a 3. tél már nincs benne biztonsággal, bár még így sem rosszabb, mint amilyen a Falken HS449 télim volt másik autón. -
rbalint88
addikt
-
TFSi
őstag
Simán lehet, a Goodyear és a Nokian eléggé erős téli szereplők, cserébe száraz aszfalton rosszabbak valamelyest. Érdekes amúgy, hogy egy jó télies négyévszakos értelmesebb döntés lehet nálunk, mint a téli gumi. Lehet ezzel vitalavinát indítok el, dehát ezért vagyunk itt..
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
kenguru99
aktív tag
Mindenki maga mérlegelje, hogy neki melyik tulajdonság fontos, ezen nem veszünk össze. De magyarország nagy részén kevés eső esik, ez tény.
-
No.01
őstag
CC es CC+ sem viselte v.mi jol a nyari kanikulat. 2x kellet nagyot fekeznem ebbol az egyik egy veszfekezes volt egy meg nem adott jobb kez vegett. Egyaltalan nem tetszett.
A kanyarodas nem ennyire dramai, de szerintem ott is kiveheto a problema. Ha ezt tetezzuk nagy sebesseggel (autopalay + elnyujtott iv) ott is lehet erezni, de ez pont olyan, mint a szitalo eso es a 0 fok koruli homerseklet: tudsz rola es figyelsz ra szoval ahogy irtem ez a resze annyira (nekem) nem para. -
kenguru99
aktív tag
-
Saccco
nagyúr
-
ribarszki
őstag
És használtan is jóval gyengébb sajnos. Engem végül ez tántorított vissza a CCsuv-tól (visszamondtam a rendelést), hogy többen arra panaszkodtak 2-3 szezon után nagyon-nagyon csúszott vizes úton és latyakos, hókásás úton. Így végül téli gumi mellett döntöttem a nyári mellé.
-
athomi
veterán
-
Gaben92
őstag
Azzal egyutt teljes a törtenet amit dj79 irt, csak sokszor fogalmaztam at. Szoval helyesen "ha decemberben nyari gumival, vagy 3hegycsucshopihe es m+s jelöles nelkuli 4S-el keveredsz balesetbe"
Anyukam egy kat labon jaro jogtar csak hajlamos tulfogalmazni a dolgokat, aztan igyekeztem emberi nyelvre leforditani.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Nem nagyon jellemzö mostanaban, de nem is az most a lenyeg szerintem.
Csak meglepödtem az olyan kijelenteseken, hogy "nem mentesülhet a biztosító a kötelezettsége alól akkor se , ha ahogy írtam feljebb is 1.7mm-re kopott nyári gumival rongyolok a kocsidba 20 centi hóban".
Ilyen esetben a biztosito kifizeti a masiknak a karat, rajtad szepen bevasalja a kifizetett összeget, te meg kapsz a gumi miatt pluszba egy penzbirsagot es par buntetöpontot... (A "te" csak amiatt van, mert igy egyszerubb.)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
Én nem, de ha csak M+S van rajta az még nem téli minősítésű csak a 3 hegycsúcs hópehely szimbólumos (legalábbis Európában).
A téli/nyári gumis témához: nekem az a tapasztalatom, hogy ha nem megfelelő gumival okozol balesetet akkor a biztosító közrehatást számolhat fel, azaz nem téríti a teljes kárt.
#nincsbennetarcsi
-
Ngtx
aktív tag
Sajnos nekem is van tapasztalatom a helyi Marso céggel.
Múltkor bementem(bár ne tettem volna!) érdeklődni, hogy milyen gumi van náluk raktáron meg esetleg mit ajánlana.
Az úriember munka kedve,segítőkészsége nem tudom hol volt, de nem ott ahol kellett volna.
Mondtam neki, hogy én mit szeretnék miután ő fel ajánlotta a kínai szar gumikat.
A weboldalon agyon reklámozott szerelési kedvezményt valahogyan elfelejtette mondani, hogy az is járna ha azt rendelném.
Több nem is kellett, elköszöntem és távoztam.
Sajnálom, hogy a jóság elb*szta ezt a céget is. De őszintén!Persze nem biztos, hogy ez más településeken is így van, de velem ez történt meg, valahol az országban.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
Dare2Live
nagyúr
Én emlékszem a 87-93közti telekre hát isten örizz.
Teljesen átlagos volt, hogy novembertől márciusig jégrétegen közlekedtünk. Novemberben leesett azt az autók, buszok egyre vastagabb jégrétegre taposták. És ez végig rajta volt márciusig.
Tény ladaval elképesztőt lehetett volna driftelni... ja és nem tudtuk akkor még, hogy van téigumi ezen toltuk végig nyárival ladaval. 90 környékén vettünk hóláncot az aztán ~3hónapot fenn volt kocsin. Meg a cementeszsák hátul.
És akkor még ott voltak a hóesések. Apám 190cm magas volt és a hófal is. kb kiástuk magunkat a házból. Persze amikor ekkora havazás volt pár napig nem volt suli... azt meg a rengeteg havat gyerekként élveztem. De mostmár felnöttként a hátam közepére se kívánnám.
Persze így megy ez tovább pár év múlva lehet visszasírjuk. De nem kell majd Tenerifére menni télen ha meleget szeretnénk.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
-
Dare2Live
nagyúr
tapasztalatom szerint Michelinek nagyon lassan kopnak. siman 40000-45000km helyett 60000-70000km.
evi 6-8kkmnel mondjuk kopas kb mind1. öregedés inkabb a problemas.
masik hogy lassan is kemenyednek fel. 7ev. hankook meg 5ev utan kemeny vizen életveszélyes.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
blakey
titán
a német/osztrák/svájci rendszámostól - ezt gondolom nem kell magyarázni, hogy ülhetnek benne románok, törökök, bolgárok, magyarok, franciák, angolok, oroszok, ukránok, lengyelek, stb, szóval így kell értelmezni a leírtakat. Értem, hogy valaki általánosít, de nem kéne, persze ettől függetlenül én is tudnék írni a román közlekedési kulturáról, mert az kb. az afganisztáni homokdünéken közlekedő "buckalakok" viselkedéséhez hasonlítható amikor jobbról, a bicikli (szekér) úton előznek majd megállnak. Szószerint féltem de ettől én még láttam normálisan közlekedőt is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***