- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- ASUS notebook topic
- Apple notebookok
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Apple asztali gépek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Egérpad topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Gabibácsi #68571 üzenetére
Ha jól sejtem, ez a Voda.
Azokról hallottam híreket, hogy időnként gondolkodnak is, szóval lehet, hogy azért hívtak be, mert őszinte voltál, elhiszik, hogy meg tudod csinálni és még az is lehet, hogy közben elkezdtek erőforrásért lobbizni, mert kaptak visszajelzést kívülről IS, hogy nagyobb feladat, mint elsőre gondolták... -
blueboi69
csendes tag
A tegnapi szerelő mondta, hogy csapágyas, de még kedden. Azóta elővettem a korábbi szerelőt, érdekes erre tudott reagálni messengeren.
Hallani a hangján, folyamatosan van egy fordulatszámfüggő csattogásféle. Motorféknél elhallgat.
Az a legutóbbi terv, hogy most mivel annyit költöttem rá, nem éri meg eladni sehogy sem. Veszünk asszonynak vmi autót, így lesz vmi amivel biztosan tudunk járni. A bömbi addig pihen, amíg a motorprobléma meg nem oldódik. Keresek motort meg embert aki belerakja és megbízható. Vannak kontaktok. Addig meg minimalizáljuk az ezzel való közlekedést.
A motorcsere után már "csak" lakatolni/fényezni kell
De akkor még kb 10évig lesz egy jó autóm remélhetőleg. Árban és elvárásban nem találtam olyan típust, ami jó lenne ehelyett. -
hobizoli
nagyúr
válasz Gabibácsi #68662 üzenetére
aha
de olyannak adtam el akit regota ismerek ebbol a korbol, es pl a motort fel tudja hasznalni belole projekt autojaba
az eredeti motor meg megvolt hozza, ugyhogy majd vissza fog butulni gyarira egy "szokasos" K04-s setup-sra, amibol tobbet is csinalt mar
az olyan 200-210loero sima ugyben megvan
van nala egy 15-16db PuntoGT, meg 3-4 UnoTie meg 5-6 Fiat Coupe 2.0 16v/2.0 20v Turbo is
csak ezekkel foglalkozik szinte
a sarga is, amivel drag-ra jartunk es kategoria gyoztes volt hozza kerult el kb 2 eve, az is olyan K04-s lett
volt mar ki meg akarta venni, de annak nem adtam eltöbb drón kell ;P
-
veterán
benzin-gyufa egyébként nekem is, az egyik első lámpában folyamatosan teker a magasságállító motor. a lámpatestet nem szeretném szétkapni ha nem muszáj, de valamit kellene tenni. külön biztosíték nincs, de biztos vannak saját vezetékei, amiket jól lekötök, gondoltam én. hát nem...
a hármas és hatos érintkezőn kapja a villanyt a tompított is. szóval innentől nem értem az egészet
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
zetor2000
senior tag
Megkóstoltam a Soproni Málna Ale-t, hogy nektek már ne kelljen.
Hát, csalódás. Eléggé műanyag málnAle. Tré. Szerencséje volt, hogy hideg. A meggyes az oké, ez a málnás viszont felejtős.
Ittam rendes málnás sörikét, de ez nem annyira finom. Nekem nem nagyon ízlik.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #68665 üzenetére
Ha jól olvasom, akkor az autódba beköltöztek az illuminátusok. Én nem tudom, hogy milyen gyíkemberektől vetted, de...
A leírás nem segít? Azt írja, hogy ha a világítás kapcsoló abban a pozícióban van, hogy az első lámpák égnek, akkor telepfesz kerül ki a bal és jobb oldali szintezőkhöz, a lámpa relén keresztül, és a fénynyaláb szintjét (magasságát?) tudod szabályozni a lámpa szint kapcsolójába épített változtatható értékű ellenállással.
A világításhoz meg meg kéne nézzed az illuminátusok részt.
De ha esetleg megtalálod azt a motort, ami a fényszóró magasságot állítja, és elvágod a madzagját, a "tekerés" is meg fog szűnni. Egy gyors érkötő persze kellhet, hogy ha a lámpa is kialudna ezzel egyidőben, akkor se legyen nagy gebasz.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
veterán
válasz zetor2000 #68673 üzenetére
a leírt szöveget értem, de azt nem, hogy működik a vezérlése... addig meg nem vágnám szét, ha nem muszáj. főleg hogy egy csípőfogóval még be tudok nyúlni elvágni a mazzagot, de visszagyógyítani már csak úgy tudom, ha szétkapom a lámpatestet, ami viszont valami izével van összeragasztva (amit melegíteni kell) a patentek-klipszek-mittoménmik mellett (amiket viszont el fogok törni a picsába).
gyakorlatilag itt van előttem a szervizleírás, ennek ellenére fogalmam sincs, hogy lehet ezt megoldaniistálló? gazemberség? hupákolás?
-
zetor2000
senior tag
válasz eattila #68678 üzenetére
Soproni málnásat? Mert ez nem túl régi.
Hoegaarden-t én is ittam, meg Mort Subite-t, meg mindenféle másat is, ami valamilyen módon kapcsolatban volt málnával. De ez ilyen khm... geil. túltolt málna íz, kicsit megszaladt valami aroma... Ahogy szokták mondani:
"nem rossz, de a jó az nem ilyen"Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
WiZARD
addikt
78 napos út után ma kihozta a postás az usaból várt cuccot.
A valós, 49 USD érték volt a csomagra írva, nem vámolták.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
eattila
csendes tag
válasz zetor2000 #68679 üzenetére
Aha, soproni málnást. Mort Subite az meggyes. Az finom, azt vettem pohár szettel is. Hoegarden-t is meggyesben ittam, meg búzát.
Nemrég próbáltam Monyo American Beauty APA-t, az nem jött be, kiöntöttem.A szentendrásinak a meggyese az nagyon finom. Meg a málnás búzájuk is. Meg a napkincs, az sima búza.
Nálam még a nagy favorit a kronenburg 1669. Szerintem szuper nyári ivósör.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Gabibácsi
tag
Majdnem kicseréltem a dudát, félsiker. Miután egy órát szenvedtem a régi kiszerelésével a tűző napon, feladtam, annyira bele van rohadva a csavar. Szóval mellétettem a másikat, és összedugtam.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
blueboi69
csendes tag
-
Gabibácsi
tag
Megvolt az éves kocsimosás, még március április környékén lekezeltem meg lealapoztam a rozsdás részeket, aztán most le is mostam, nagy a tempó.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
veterán
-
veterán
válasz Gabibácsi #68696 üzenetére
nem szétszedhetetlen a lámpa sem, csak ha nem muszáj...
gondolkozom azon még, hogy a gyanús érintkezőket megpróbálom leragasztani, hátha lesz nyerő kombináció, ha másképp nem megy, akkor a motor vezetékeit megpróbálom elcsippenteni, és reménykedek, hogy nem a legalsó helyzetben maradistálló? gazemberség? hupákolás?
-
eattila
csendes tag
válasz Gabibácsi #68688 üzenetére
Lehet. bár a hoplager az keserűbb, és nagyon komlós. Az IPA meg elvileg keserű, de nem annyira komlós. Lehet hasonlóság ízben talán, de az erjesztési hő más a kettőben.
De nem vagyok szakértő. Sőt, ami általában finnyás nyelvű sörösöknek bejön, az nekem keserű és fű ízű, kvázi szare-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #68687 üzenetére
hat 22 eves volt es az alja taposoknal kezdett keszen lenni, kuszobon amugy kivulrol nem latszott meg semmi, inkabb csak alul
megkerdeztem egy kasznist, aszondta 250-300k a taposok, kulso-belso kuszob, fenyezes stb
meg a GT specifikus uj cuccok kezdenek erosen kifogyni az alkatreszforgalmazoknal, vmi mar a Fiat-nal sincs hozza, belegondolsz a legfiatalabb is ebbol mar 21 eves
450k-ert elvitte a Nandi a gyujtemenyebe
neki van a fekete Abarth bodykit-s egysege, ami nemelyik videon latszik, pl itt is [link]
feketebol van egy par, de Abarth csak 1-2
a videon a sarga is nala kotott ki kb 2-3 eveneki van hegeszto cucca is, nyilvan joarasitva meg tudja csinalni a muhelyeben, mellette meg van egy fenyezo is, ugyhogy...
meg amiota modosult a kategoria kiiras 3-4* eve nem is jartunk mar ki, max nezonek, a sarga is ezert lett eladva, azt is Nandi vette meg es alakitotta vissza "gyari"-ra K04-s setup-sra
tavaj osz ota be sem volt inditva az auto, akksi negativ le volt huzva, ugy allt itt a haz elott, bar telen nem is szoktam hasznalni az utobbi evekben, a szomszedok is ugattak miatta, hogy nem tudnak hova megallni miatta....nem mintha az 147-l pont nem en alltam volna kint az Ulloi-n a bank elott, azaz csak 1 autoval alltam az utcaban, de mind1
egyreszt kozterulet, meg az ado, KGFB egesz evre be volt ra fizetve, meg volt muszakija is, vatta uj hatso fekkel es feknyereggel meg elso lengokarokkal futomu stabrud es lengokar szilentekkel, ugyhogy...amugy visszadugtam ra a negativot, index bevillogott a riaszto miatt, hogy a vezeto ajto nyitva, ezen mar csodalkoztam is, hogy nem merult le az akksi bo fel ev alatt, atforgattam oninditoval a motort az AC pumpat lekapcsolva kb 4-5sec-ig, AC be, gyujtas vissza, feltolta az AC a nyomast es tovabbforditva a kulcsot poccre be is indult a tavaji 95-s benyoval
eljottek erte egy szgk-val, beleraktuk a kombi paszujba a cuccait a pincebol (ezen is nyuglodott egy szomszed...), es ugy sajat labon elvittek Godollore
nyilvan a feken volt egy kisebb rozsda, aminek kell jopar fekezes, amig lekopik, de a Nandi sem hulye, hogy egybol igy menjen vele rekordidot hazaigja meg utobbi 1-1.5evben ketten is ugy fejre alltak ilyennel ismerosi korbol, hogy rossz volt nezni a roncsot
egyik sem masik autoval utkozott, de ripityara tort, kisebb serulesekkel megusztak ezt:mi ilyeneket hogyan usztunk meg a sargaval 230-240km/h-nal programozas kozben a nemet autopalyan, azota sem ertem
* kiiiras is ugy volt eloszor, hogy 1001-1400T vs 1001-1600 szivo ellen
aztan lett 1001-1400T vs 1000-2000, aztan 1001-1400T vs 1000-2400, aztan tovabbra is szoptak a hongdak, akkor lett 1001-1200T vs 1000-2400, meg 1201-1600T vs 2401-4000
azaz egy 1.3Tie az a 4.0 V8 M3 meg a 3.7 V6 370Z ellen megy kategroiaban
mondtam is Kohárinak erre, hogy ertem en, meg igen megtisztelo, hogy szerintuk ennyire potens technika ez a 60-s evekbeli Fiat128/Zastava motor, de 3x ccm szorzo a turbora az F1-ben sincs[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone-t használók OFF topikja
- BestBuy ruhás topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Villanyszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Dark Souls sorozat
- Gmail
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- További aktív témák...
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell UltraSharp U2722DE gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs