- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- Autós kamerák
- Egérpad topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ASUS notebook topic
- Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ezittketto
csendes tag
válasz Beba Snake #68358 üzenetére
Egy új kuplungszett muternál 3-6 hónap. A pedagógus barátnőjénél meg 3 hét volt.
ez komoly? -
Jahno
őstag
Falun nem sok ismerősnek akadt motorja, bár azért volt Enduro (négy!) is. Néha valamivel mentem egy kört, mert próbálni kellett szervíz után, de kb. ennyi. Ha százalékosan nézem, nagyobbak már akkor korán haltak. Ha választani lehet, akkor továbbra is Zetor/Rába Steiger környékére szavaztam volna Most így felnőtt fejjel befigyelhet a Terex, John Deere is, vagy éppen valami minimum 70 éves Lambo. Akkor egy békebeli Puchot is már csak múzeumban vagy kibelezve láttam, most jönne meg a kedvem egy működőképes darabhoz, akár felújítás nélkül is.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #68401 üzenetére
Szerelőm is mondott ilyeneket, mert most táblázzuk be a jövőbeni kiadásokat. Remélem azért egy 500asba beleférünk.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68398 üzenetére
Nem 2 év, inkább 5 vagy 6. És még nincs kész.
A sebesség elvileg "ami belefér". Ha jól értem lehet kérni 10 gigabites netet is bizonyos szolgáltatóktól.
Nekem 100 Mbit/s bőven elég lesz. Most elvileg 50 van és gyakorlatilag inkább 8-40 között ingázik attól függően, hogy csak én netezek vagy a szomszédok is.
-
zetor2000
senior tag
5-6 év.. az már annyira nem gyors. De ebbe benne van, hogy minden hivatal, aki a szolgáltatási területen érintett, elő kell keresse a közmű hálózat térképét, klf. szervezetekkel egyeztessen, hogy kinek van útban egy ilyen, erre mind van reagálási határidő, amit itt általában betartanak, azaz "húzzák" az időt. És ha mindez megvan, akkor jön a markoló, és a nem jelzett közművet betámadja, és mindenki köpköd, hogy belevágott valamibe
Az jó, hogy a te előfizetésedről netezik a szomszéd? Vagy ez most hogy?
Ha a család többi tagja a "szomszédok", az OK.Itt lassan városban / fejlett környéken lassan az alap a gigabites net, de sokfelé akad mindenféle pusztulat ADSl / mikró, ami vagy megy, vagy nem. Van valami kormány elvárás, hogy a legcsirkébb előfizetés 30Mbit körüli legyen, de a végső időpontot nem tudom.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #68401 üzenetére
Kettőstömegűnél 300k km-el a felső élettartam határát húztam, mondta a szerelő, hogy van egy bácsi, 60k körül szokta cserélni neki. Fáj a lába, úgyhogy semi-automataként használja az autót, hármasban fixen, azzal a mondással, hogy erős autó, bírja.
-
-
-NoVa-
addikt
Motorügyben közeli autószerelő fiának a KTM 125 MX-ét üzemeltettük. Ő lelakta, páran meg szerelgettük, cserébe havi pár óra használatért. Egész sok időt töltöttem vele levegőben, viszonylag keveset alatta heverészve, szóval jó volt az arány, de mivel közúton eleve nem használtam soha, csak krosszpályán, nem érintett meg a motorjogsi igénye. A többiek később emelték a köbcentit meg a tempót, akkor már jöttek be a lelakottabb Ninják és GSXR-ek nyugatról, ott már inkább hagytam a témát. Drága is volt, meg veszélyes is, inkább bringáztam. Jól tettem.
-
ncc1701
veterán
válasz ezittketto #68406 üzenetére
Gondolom most érkezett el oda alatta a vas, h vagy betolja a bontóba, vagy rá kell költeni, mert olcsóbb, mint venni egy újat.
-
npera
újonc
válasz Samott #68400 üzenetére
Elolvastam a leírást és durván üti egymást a motoros állítása és a szövegkörnyezet.
Imádom, amikor egy motoros a 200 lóerő feletti teljesítménnyel jön. Nem túl sok motorkerékpár van jelenleg ami rendszámos és ténylegesen tud 200 lóerő feletti teljesítményt. Ez kábé 14k RPM esetén van meg teljesen nyitott fojtószelepnél. Ha ő utcán forgalomban ott tudja tartani a motort és nem döglik meg és nem öl meg másokat, akkor valami félistenről beszélünk minimum.
Én még nem vezettem sportmotort, és szeméygépkocsiból is csak 600 lóerős volt a legerősebb eddig, de eléggé szkeptikus vagyok, hogy az átlagosnál picit ügyesebb civil amatőr motoros képes pár másodpercnél tovább a 200 lóerős teljesítménycsúcs körül tartani a motort közúton. Lehet csak én vagyok túl beszari vagy fogalmatlan persze.
Ghost Ridernek volt ilyen videója, amikor Stockiból ment fel autópályán forgalomban északi irányba. És ott húzott el személygépkocsik, kisbuszok és teherautók mellett az aszfalt peremén a fehér csíkon kábé. Ez addig nem rejt kockázatot magában, amíg nincs ott valami törmelék vagy teherautóról lerázódott vasdarab (mondjuk egy fellépő lépcső vagy komplett sárhányó ív) vagy a kikerült gépkocsi figyelmetlenségből vagy egyéb okból beljebb nem löki a füves sávra. Ha picit is lehúzódott a fűre vagy ráfut valami törmelékre, akkor onnantól már csak a csapkodó kormányt lehet látni a GoPro felvételen, aztán jön a hosszú pörgés és csúszás. Lehet akármilyen adaptív futómű, adaptív és elektronikus kormánycsillapító. Ha lefut a fűre vagy rámegy valami leesett törmelékre, akkor onnantól már csak egy nagyon gyors és vad rodeó lesz, nem kontrollált motorozás.
-
-NoVa-
addikt
válasz eattila #68411 üzenetére
Apám P20-as generáció volt. Az övé ott porladt el (szó szerint) a kertben a szilvafának támasztva, de a falu temetőjén át sétálva egészen sok haverját tudta megmutatni névtáblákon, általában kereszteződéssel és közlekedési szituációval együtt elmesélve. Egyikre sem volt jellemző a defenzív vezetés.
Mellette ő sem azt vallotta, hogy a motor veszélyes üzem, a gond általában maga a motoros. Extrém kevés olyan helyzet van, amikor óvatos motorost darálnak le, vagy önhibáján kívül balesetezik halálosan.
Azért egynél ott voltam szemtanúként, motorosrendőr elé kiszaladt egy kisfiú, ő meg inkább az oszlopot kapta el, mint a gyereket. Nem élte túl, de nem teljesen a gyereken múlt. Felhajtott állvédővel ment. -
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #68414 üzenetére
Egy régi haverom apja 1-es golfot használt kuplung nélkül. Fülre váltott, recsegés nélkül...
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68405 üzenetére
Nem, nem közös a net. De ez valami ősrégi kábel-TV hálózatra épülő netes szolgáltatás, ami a svéd rögvalóságban nagyon elterjedt. Egyre nagyobb számokat marketingelnek az elérhető maxra, de ha a környéken sokan vannak ébren és neteznek, akkor nem túl gyors.
A fiber itt állati drága tud lenni. Egy kolléga "vidéken" lakik, vagyis egy olyasmi településen, mint Törökbálint. Nagyvárosra kábé ránőtt agglomeráció. Az utcában nem volt fiber és be akarták húzatni. Pár ház összeállt, aztán házanként lett 75k SEK. Jáj.
-
eattila
csendes tag
válasz -NoVa- #68417 üzenetére
Nyilván a motoros a szűk keresztmetszet általában. Gyerek koromban nagypapámnak simson-ja volt. Keresztapámnak is. Elég sokat utaztam velük. Néha vezettem is.
De nagyobb cuccon nem érzem jól magam. Kaszni hiányMeg sok rémhírt hallok, és néha mindenkinél elgurul a gyógyszer és adja a gázt.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #68417 üzenetére
Apám valami kábé 10 lóerős géppel járta Európát. Kelet-Németország, Magas-Tátra, Bulgária, Erdély és mindenfelé. A cimborája egy igazi fenegyerek volt, ő persze P20-al. Apám is zakózott sokat, mert persze ő sem mindig lassan ment.
Winkler motoros mesélős cikke igazából eléggé áll, jól kell tudni elmesélni és aktívnak kell lenni végig. Akkor lesz jó a történet. A másik opció a temető persze.
-
-NoVa-
addikt
Én szerintem képes lennék nagyon hosszan üzemben tartani egy MV Agusta Brutale 1000 RR-t a maga 208 lóerejével forgalomban, a Subaruval is példátlan önmérsékletre vagyok képes a sebességhatárt elérve. Utána elhúznak mellettem a lámpaváltáskor első pár méteren lemaradó Lancer Evo-k, Yarisok, Swiftek, Daewook.
De az is biztos, hogy egy 300-450ccm közötti nakeddel még sokkal nyugodtabban menne mindez.
-
Gabibácsi
tag
Legújabb hír, halleberry valami transzizét akart eljátszani, erre a genderlobbi nekiesett hogy ez megalázó, meg stb stb, transzizét csak transzizét játszhat el.
tehát ezek alapján autóversenyzőt csak autóversenyzó játszhat el, az esőembert is be kell perelni stb stbHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Gabibácsi
tag
Moszkvában volt egy fickó akivel a túristák fotózkodhattak, egy ural katonai motorral, szovjet egyenruhában, fegyverekkel. Asszonynak el is magyaráztam hogy melyik fegyver kamu, mert pl német, meg a motorja is csak ilyen retrosított akármi volt, nem igazi.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
-
-
-NoVa-
addikt
Na, ismerős kollégája 2 hét laza diagnosztizált enyhe tünetes covid fertőzés után strokeot kapott. 35, amúgy egészséges volt, max nem nyomott fekve 200 kilót. Ez a vérrögképződéses mellékhatás igencsak kellemetlen tud lenni, nem várom a szeptemberi iskolakezdést.
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #68440 üzenetére
Felesleges varni, most derult ki, hogy levegoben is terjed.
Persze WHO tagadja, de par klinika meg kutato intezet mar igazolta vilag szerte.Na innentol lehet venni az elesztot....mert iskola az nem lesz kb. a vakcinaig.
Nem is kell masodik hullam, lehet bezarni az embereket a sajat biztonsaguk erdekeben.Kivancsi leszek mi jon ezutan...
FőDudu
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Motoros topic
- Diablo IV
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Windows 11
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen