Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WiZARD

    addikt

    válasz WiZARD #128691 üzenetére

    Simplepay válaszolt nem náluk van a hiba. Tesztelték is, van próba tranzakció adott országokkal, de nem a Shopifyból indítva.
    Shopify válaszolt, nem értik mi a hiba, vizsgálják, de szerintük a payment gateway
    Simplepay for Shopify app fejlesztő "dolgozik" rajta.

    Rájöttem mi a hiba - ha nincs megadva irányítószám (mert adott országban nem használnak) akkor nem működik.
    Simplepay szerint ők nem is kérnek irányítószámot.
    Az App fejlesztő szerint kér a Simplepay, beszélt is velük, megerősítették hogy az kell.
    Simplepay kapcsolattartót felhívtam, erre közli hogy már emailben is megírta hogy nem kell irányítószám.

    Most várom hogy egymás közt eldöntsék...

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Új hozzászólás Aktív témák