- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Voice24 #59297 üzenetére
Belga címet kaptál az eladótól? Nem oda kell visszaküldeni ami a címkén van! Az a Cainiao belga postafiókja. Úgy lesz belga számosoknál hogy ott adják fel a Magyar Posta irányába, de Kínából van küldve mert ott az eladó. Nem fogja kifizetni az eladó, az AliExpress szövegét olvasd csak el újból. Azért fizetjük PayPal-al mert ott van 9300 Ft-ig térítésünk.
A menüben a dispute-os részt keresd és ott a dispute,
Orders, Refund & Disputes
de persze el kell fogadnod a visszaküldés ajánlatot ha megjelenik az Accept gomb.[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Belga cím volt a csomagon, most a kérdésemre még nem válaszolt, de lehet, hogy nem is fog, mivel erős a gyanú, hogy megszűnt a bolt, nincs egy terméke sem. [link]
A nevéből, a csomagon lévő címből és a szállítás menetéből is az jön le, hogy valóban belgiumi, mivel eredetileg GLS_Fr volt megadva szállítási módnak, de azonnal BE-s számot kapott, és elég hamar ide is ért, nem volt repülőzés meg ilyesmi.
Amúgy nem voltam elég egyértelmű, az Ali írta meg, hogy az eladó fogja állni a visszaküldést, csak így nem tudom, hogyan, ha tényleg megszűnt a bolt. És láthatod, nincs ott már sem Edit, sem Accept, sem egyéb gomb, le van az egész zárva.
[kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
Sziasztok,
miért nem enged az Aliexpress vajon Paypal-lal fizetni? Mostanában mindig azzal fizettem. 2 dolgot is akarok venni, be is tettem a kosárba, de place order gombot nyomva kéri, hogy adjak hozzá fizetési lehetőséget, de csak bankkártyát választhatok
Mit nem csinálok jól? -
st6969
őstag
-
st6969
őstag
Odáig még el sem jutott, hogy le tudja ellenőrizni, hogy van-e pénz a kártyámon, de pont, hogy nem is azzal akartam volna fizetni.
De sorry mindenkitől. Alkalmazást kellett frissítenem, és megjelent a Paypal (sőt a Google Pay is).
Szerk. hmm, viszont így is érdekes módon ment végbe a fizetés. Alin kiválasztottam, hogy Paypal. Átirányított böngészőben a Paypal oldalra (nem is értem, miért nem az applikációba). Ott bejelentkeztetett. Utána homokórázik egy ideig, majd kiírja, hogy valami hiba történt, és ott egy gomb: visszatérés a kereskedő oldalára. Arra már hiába nyomogattam, nem történt semmi.
Na mondom, kezdem elölről az egészet, erre jön a push üzenet (Revolut - ez van betéve a Paypal alá), hogy sikeres fizetés
Paypal bejelentkezés után még szokott lenni egy utolsó ellenőrzés, hogy melyik címre küldjék, stb., és legalább még 1x meg kellett erősíteni a fizetést. Elég fura.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #59302 üzenetére
Ahogy írják majd az eladó megadja címet 72 órán belül, második kép zöld szöveg.
Az első képen alul ott egy web link ahol be kell írni a nyomkövetési számot, bár hibás az eleje, a https://trade.aliexpress.com/iss.... és nem http://Arra a postafiókra nem szabad visszaküldeni semmit, az a logisztikai központ és onnan nem kerül vissza az eladóhoz, nem fogják leigazolni a kézbesítést és mindent buksz, kivéve a postaköltséget ha azt a feladás után visszaigényled a PayPal-tól.
87.6%-os értékelésűtől vásárolni nagy fokú bátorság, én 95 % alatti értékelésűtől inkább nem vásárolok semmit.[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Nyilván láttam ezt, de ugyanazt a dispute oldalt hozza be, amiről a képernyőfotókat készítettem.
Kíváncsi leszek a továbbiakra, fog-e egyáltalán válaszolni, megadja-e a címet. Ha nem, akkor mit tudok tenni? Eleve hova tudom majd küldeni? Te is úgy látod, hogy megszűnt a bolt? -
Topikgazda
-
cof
veterán
válasz st6969 #59310 üzenetére
De sorry mindenkitől. Alkalmazást kellett frissítenem, és megjelent a Paypal (sőt a Google Pay is).
Ja, hogy app... Én mindig webböngészőben goldolkodom, mert mégis csak az az alapértelmezett. Ha valami nem úgy működik az app-ban akkor megnézem böngészőben és általában 99% az app hibás, nem is szoktam használni, mondjuk nagyon semmilyet, telefonon kényelmetlen bármit is intézni, kis kijelző, stb... Egér+bill. kombónak nincs párja.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Voice24
őstag
Ha megnyitod azt az általad is bemásolt linket, láthatod a bejövő dispute oldalon, hogy nincs már ott semmilyen lehetőségem, sem bármit írogatni, sem bármit elfogadni. Amúgy, ha tényleg megszűnt a bolt, milyen lehetőségeim maradnak, hova tudom a cuccot visszaküldeni? Ha letelik az Ali által megadott 72 óra, honnan fogják tudni, hogy az eladó megadta-e a címet, és csak én nem adtam fel időben a csomagot, vagy az eladó szűnt meg létezni? Mert én a dispute oldalon nem tudok írni semmit, az Ali emailjében azt írták, hogy arra ne válaszoljak, a Contact seller keretében váltott üzeneteket pedig elvileg nem láthatják.
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
De pont, hogy normál böngészőben fizettem. Csak az Aliexpress volt az app, abban a fizetésre nyomva, a telefon alapértelmezett böngészőjébe irányít át, és nyitja meg a Paypal oldalát, és ott is jelentkeztet be. De ez a hibaüzenet a kisebbik baj. Inkább az zavar, hogy eddig a bejelentkezés után mindig volt egy újabb jóváhagyás a fizetésre (címet is lehetett módosítani a Paypal-on belül pl.). Ezt nem értem, hogy most miért nincs.
-
Topikgazda
válasz st6969 #59319 üzenetére
Én az AliExpress app-ról beszéltem, te is azt használtad. Az app irányítgat , indít dolgokat köztük a PP böngészős oldalt és az nem jó, ahogy a PayPal-t is meghívja, te is észrevetted. Már legalább 8 hónapja tisztáztuk ezt a hibát.
Ne gyors fizetést használj és a PayPal-on vedd ki az AliExpresst a megjegyzett fizetési helyekből. Van a Paypal-on kétlépcsős azonosításod bekapcsolva?
Egyébként a PayPal fizetésnél nem lehet az AliExpress-től átvett címet módosítani, szóval annyira nem lényeges. Eleve a más címet felveszed az Alis szállítási címek közé és fizetés előtt azt választod, nem a PP-n kell választgatni ami ugye csak eleve magyar lehet, míg az AliExpressen más országé is megadható. -
lacoka55
aktív tag
Ez a csomagom is nagyon nehezen akar megérkezni LT950858153NL már több mint egy hónapja úton van utóbbi néhány napban van némi mozgolódás Order time: 07:48 Jan. 01 2022
-
st6969
őstag
Ja, ok, félreértettem, hogy melyik appról beszéltél...
"Ne gyors fizetést használj és a PayPal-on vedd ki az AliExpresst a megjegyzett fizetési helyekből."
A gyors fizetést Aliexpress-en kell kikapcsolnom gondolom?
A PayPal-on nem találok olyat, hogy megjegyzett fizetési helyek. Olyan van, hogy "További jóváhagyás kihagyása a gyorsabb kifizetésért", de itt csak javaslatokat ad (cégeket, köztük az Alibaba-t), amiket kipipálhatok, hogy hozzáadjam. De nincs kipipálva semmi. -
vakt
csendes tag
Kedves V/!
Utolsó hozzászólásaid alapján mondhatni szomorú, hogy a posta is uradalmi rendsz@r alapján "működik".
Én most pl. azt nem értem, hogy múltkor egy Ali-s rendelésre a helyszínen 399(!) Ft-ot kellett fizetni (nem volt hozzáférési kód).
Most 2*800-at kérnek két Ali-s küldeményért (most sincsenek kódok).Azt sem értem, hogy mindig rajta van a küldeményeken a telefonszámom és az email címem. A posta azt "állítja" hogy az nem elég, a feladó általi küldött adathalmazban az elérhetőségek nem voltak benne. Erre mondtam hogy AliExpress IOSS és többször volt online hozzáféréses történet. Erre az volt a válasz, hogy a feladó nem nyújtotta be a CN22/23-at... Most akkor küldött/nem küldött adatokat az AliE?!
Mit gondolsz, személyes adatnak minősül az AliE rendelésekhez küldött IOSS nyilatkozat ill. a posta az alapján NAV-nak küldött nyilatkozata? Azok a posta által megismerhetőek a díjtételek jogosságának alátámasztása céljából / GDPR hozzáférési jog gyakorlásával? Létezik olyan fizetős tracking szolgáltatás ami az IOSS nyilatkozat tartalmát lekéri?
Úgy néz ki, a posta nem csak tisztességtelen szolgáltatói magatartást tanúsít, de helyzeti fölényével is visszaél.
köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
"múltkor egy Ali-s rendelésre a helyszínen 399(!) Ft-ot kellett fizetni (nem volt hozzáférési kód)."
Nekem is. Előtte hasonló csomagokkal baj volt, szerintem ahol a Posta tudja, hogy nagyon saját sara az, hogy nincs online fizetés, ott helyszínen is ennyi marad a tarifa. De csak egy tipp.
-
Topikgazda
Röviden, nekem nem adták ki a saját adataimat adatvédelmi szabályozásra hivatkozva.
Az AliExpress küldi az elektronikus adatokat.
Már írtam hogy mikor nem lehet vámolni, ha nincs CN22 vagy CN23 vám-árúnyilatkozat akkor a címzettől kell bekérni, mert nem lehet vámolni enélkül, ezt írja a vám törvény és így van vagy 30 éve.
Letöltöd a számlát az AliExpressről az az IOSS akármi.
Csak a Magyar Posta az aki nem hiszi el hogy az AliExpressnek van érvényes IOSS azonosítója, de amit írnak hogy vám-árúnyilatkozat nélkül vámolnak akkor ez már teljesen világos, a programjuk adatok nélkül vámol.
Többszörösen megsértik a jogszabályokat és a BTK-ba ütköző dolgokat csinálnak, feljelenteni nem lehet őket mert itt a feljelentő fogja megszívni akkor is ha jogos.
Amikor csak 399 Ft-ot kérnek akkor nem ment ki az értesítés miattuk neked, ahogy Jahno is írja és ezért annyi.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Sziasztok.
Dispute.Termék visszaküldés.Ott tartok hogy február 1-én a visszaküldött terméket átvette a cimzett.
Elméletileg várunk az eladó visszaigazolására.
Az ali rendelkezése szerint van még rá 17 napja.
Nyilván joga van hozzá hogy kivárja,de ha az ali is látja a nyomkövetésből hogy már egy hete átvette,akkor miért nem kötelezik hogy igazolja már vissza?
Ez így normális ügymenet?Értem én hogy ünnep meg minden,de már annak is vége,az én pénzem meg áll benne. -
Makifeju
tag
válasz hevizms #59330 üzenetére
Szerintem meg beszélj az online ügyfélszolgálattal, az eladók általában tojnak az emberre, főleg az ilyen visszakéregetősek. Ha gondom volt az ügyfeles hölgyike mindig megoldotta élesbe. Volt hogy a vita elleni fellebbezésem ( 160 dolcsi) kb 40 napot késett már, vagyis nem foglalkozott vele senki. Az ügyfeles meg 2 perc alatt lezárta, a magyarázat után, és rögtön a javamra.
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
válasz Makifeju #59332 üzenetére
Csak annyi kell hogy az eladó leigazolja, 1 hét kiesés volt. Ha még sem kapta meg akkor szerinted az ügyfélszolgálat ellenőrzés nélkül visszaadja a pénzt? Ha valamire az eladónak 17 napja van akkor nem kényszeríthetik korábbi nyilatkozatra.
Ott is előfordulhat másnak kézbesítés.[ Szerkesztve ]
-
Makifeju
tag
-
doxa
tag
sziasztok
régen jártam alin, de most ha gépen fellépek az oldalra nem jelennek meg a képek....
Nálatok megy minden az oldalon?
mobil appal semmi hiba....[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Törölted a gyorsítótárat mert akkor le kell töltenie az oldalt a képekkel együtt. Ha nem megy akkor reklámblokkoló, oldalfordító, VPN és tűzfal okozza ezt.
Vagy az Internet szolgáltatod, érdemes lenne a csatlakozó eszközödet újraindítani, hogy új kapcsolat és új IP cím legyen.
Szándékosan van fontra állítva a deviza?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tomika86 #59344 üzenetére
Még mindig az ajánlottak:
Parcelsapp.com linkje. Pontos nyomkövetés, ha több szállító van a folyamatban akkor látható a másik nyomkövetési szám is.
Postal.Ninja linkje pontos nyomkövetésA postai az szerintem továbbra is gagyi, van amikor nem is működik
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz herrká #58773 üzenetére
Sziasztok! Ezzel a soha fel nem adott sebváltógombos, cég terméknullázós üggyel kapcsolatban lenne kérdésem.
Ma járt le a visszaszámlálás, hogy ha nem adják fel, jön vissza a pénzem.
Erre reggel megjelent az ordersben, hogy a Sorting centerben van, van hozzá az a nagyon sokjegyű nyomkövetési szám, emailt is kaptam, hogy feladva. Valamint, ha 90 napon belül nem érkezik meg, indíthatok vitát.Elhiggyem, hogy feladták, vagy csak időhúzás, most plusz 90 napig?
-
Voice24
őstag
Szerinted milyen módon tudom jelezni az Alinak, ha a kedves (és megszűnt) eladó nem ad meg visszaküldési címet 72 órán belül? Még 1 napja és 18 órája van. Én biztosan nem tudok írni semmit a dispute oldalán, úgy sejtem, az eladó sem. Ráírtam tegnap a Contact seller opcióban, de még nem is olvasta az üzenetemet. Szerintem ebből nem lesz cím, így visszaküldés sem, de azért az Alival valahogy tudatnom kellene, hogy ez nem rajtam múlott.
[ Szerkesztve ]
-
#34232064
törölt tag
Sziasztok,Ali saver shippingel rendeltem UG.........YP kuldemeny azonositot kaptam. Ez igy OK? Eddig BE veguek voltak,fizetesmentesen. Ez fizetos lesz? Mi a tapasztalat? Koszonom (osszefoglalo szerint lehet futar is)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Sweet.tv - internetes TV
- ASUS notebook topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Videós, mozgóképes topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen