- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #04441088 #54300 üzenetére
Akkor csak leírom. Nekem úgy tűnt, hogy nem a megfelelő módon lett intézve. Aki megfogadta a tanácsomat hogy fizesse ki és azután reklamáljon azok közül többen visszakapták és mások is akiknek abban az időszakban amikor nálad is tévesen lett bekérve.
Mondjuk úgy, hogy te egyedi módon közelítetted meg a problémát, ezért neked egyedi az elintézése is és neked ezért írta a Magyar Posta ügyfélszolgálat ezt.
30 nap egyébként a maximum.
A júliusi pénz még mindig ott van a Magyar Postánál 08.20-ig kell átutalni a NAV-nak. Ami nincs náluk azzal meg futják a köröket.[ Szerkesztve ]
-
ibookg4
tag
Köszönöm, teljesen világos. Mivel szinte nullára csökkentettem a kuponokkal a fizetendő összegeket, a legrosszabb esetben is összesen kb +180Ft fizetek ÁFA-ra. Ha azt kiszabják (ismételten) tuti nem fogok reklamálni, több időm megy el rá Viszont valóban inkorrekt eljárás lenne. Mondjuk ezt kihasználva, ha ezt pár ezerszer megcsinálják, már szép kis summa. és "ingyen" jutnak hozzá.
-
Topikgazda
válasz #04441088 #54302 üzenetére
Nézd nem tudok neked tanácsot adni, mert senki sem tudja hogy hol tart az ügyed.
Ha olyan volt a problémám velük akkor még a 30 napos hivatalos időt sem várták meg, de néhány az új eljárással kapcsolatos panaszomra úgy tűnik kell nekik a 30 nap, pl. hogy szerintük miért a NAV bírálja el az SA rendszerű vámolást amikor az Áfa törvény csak a Postát, mint szállítót hatalmazza fel rá.
Nekem egyébként az is kétséges hogy 20 napnál tovább tárolnák a kézbesítésre váró küldeményeket.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ibookg4 #54303 üzenetére
Még nem fizetted ki? Írja a fizetési összesítő oldal a beszedendő áfa összegét.
De az utolsó információm az volt tőlük hogy az IOSS problémát megoldották. Meg van a kód és megy az IOSS rendszerű.
De függ attól is hogy egyáltalán ők lesznek-e akik kézbesítik, illetve hogy nem-e véletlenül EU-n belüli postával kapod.
Ja még egy, ha reklamálni kell akkor az AliExpress számlát küldöd be mert azon van rajta hogy mennyi áfát és miután szedtek be.[ Szerkesztve ]
-
ibookg4
tag
Nem fizettem, gondoltam előbb megkérdezem. Ezek után természetesen megrendelem őket. Ha jól értettem normál IOSS ügymenet setén nekem nem kell beküldenem a számlákat, screenshotokat a vásárlásról, csak ha reklamálok?
Elvileg minden Kínából jön, nem EU posta lesz.[ Szerkesztve ]
-
nmark19
újonc
Sziasztok!
Rendeltem Aliexpressről egy csomagot. Hétvégéig nem kaptam meg a kódot. Ügyfélszolgálatot 48 órával később sikerült elérni. Az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta, hogy hibás telefonszám miatt nem küldte el a kódot a rendszer... És szerinte, ezért a kínai eladó a hibás és követeljem rajta az összeget. A megkapott kód után és valami csoda folytán volt 4-5 percem befizetni a csomagért a kèrt áfa+kezelési költséget online-n, még a számla is megérkezett a befizetésről. Viszont a helyi postán nem tudtam adathiány miatt átvenni és most azt vettem észre, a követési szám alapján mintha visszafordították volna Kína felé. Létezik ez? Telefonon az ügyfélszolgálat szerint átvehető volt, helyi posta meg nem engedte,hogy átvegyem. Ilyenkor mi a teendő?
5 éve mióta aliról rendelek nem szívtam ennyit mint most.... AliExpressen vissza tudom így szerezni a pénzt? -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz nmark19 #54307 üzenetére
Nem a küldeményed kellene? Talán azt kerestesd már meg, nem az AlIexpresstől bármit is visszakérni. De ne azt a vacak appjukat nézegesd, itt többet láthatsz.
Hülye a helyi posta, a helyi és az ügyfélszolgálat is, (mi a konkrét hiba a telefonszámban) saját szabályukat értelmezik félre, de 6-án egy 07.29-én helyi postán lévő küldeményt reklamálni nekem későnek tűnik.
Milyen adathiányt mondtak? Az hogy a címkén ott a neved és címed, de nem adja oda mert csak egy vonalkód adat van a gépen?
Én oda hívattam volna a hivatalvezetőt hogy ne legyenek már hülyék és adják át vagy ezt a baromságukat jelezze az elöljáróságának, ugyanis a kézbesítéshez minden információ olvasható a küldeményen, az hogy számítógépre nem tudja felvinni egyéni szoc probléma.
Szóval holnap reggel 8-tól hívd fel az általános ügyfélszolgálatot, hogy valamilyen módon adják már át neked, mert nincs adathiány, aki lát és tud olvasni azt át tudná adni.
Egyébként a helyiek visszaküldik az NPKK-nak ott kap egy másik számot és elővarázsolják azt ami hiányzik és azután kézbesítik.
De gondolom nem U-betűvel kezdődik mert akkor ez amit írtam nem fog segíteni, azt csak a helyiek tudnák rendezni, de az a gondjuk amit vázoltam.[ Szerkesztve ]
-
nmark19
újonc
Én már aggódtam és ezért 07.29-én telefonon hívtam az ügyfélszolgálatot , ott azt látták ,hogy átvehetem. 08.04-én próbálkoztam átvenni a helyi postán. Adathiányra hivatkoztak meg olyasmit mondtak, hogy átcimkézik, nem küldik vissza , legyek türelmesebb. Hiába hivatkoztam a telefonos ügyfélszolgálatra. UU-val kezdődik a száma.
(A nyomkövetést a trackitonline.ru-tól a parcels-ig követem, csak most a posta app dobta ki legelőször a státusz változást.)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nmark19 #54310 üzenetére
Tényleg csinálnak ilyen átcímkézést, de azt már le kellett volna rendezniük. Újból próbáld meg az általános ügyfélszolgálatot, rá tud nézni a munkaadatbázisra is és attól függetlenül erre a nem könyveltre is talán tud valamit mondani.
A helyi postán is lépniük kell, mert egyszerűen nem lehet igaz hogy ott a küldeményen a neved, címed és csak azért nem adják oda mert hibás a rendszerük, ilyen nem létezhet és volt idő lerendezni már.
A 29-én ennél a fajtánál némileg korai volt, mert akkor még az hogy megérkezik nem jelenti azt hogy a kézbesítésre is feldolgozták, lehet hogy 3 nap is eltelik.[ Szerkesztve ]
-
laca223
csendes tag
Szevasztok, szia V!
Na, úgy néz ki, ma meghozzák a Kínából reklamációra kapott Fedexes csomagomat, amiről természetszerűleg számlát, vagy megrendelés visszaigazolást nem tudtam felmutatni, merthogy nem fizettem érte.
Már csak azt nem tudom, hogy mire számítsak, mennyit kellesz fizetnem a futárnak, mivel arról semmit nem írt az értesítő SMS. Azt tudom hogy vámkezelési díjat meg áfát kell fizetnem, viszont azt nem, hogy a vámkezelés idejére felszámolják-e a raktározási díjat vagy sem, mert az elég húzós lenne, miközben a cucc értéke mindössze 18 USD. Így is vicces, mivel már a vámkezelési díj is annyi, mint a cucc értéke.
Tapasztalat?[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok. Van egy csomagom, amit Kínából rendeltem, július 1 után. A nyomkövetés napok óta ott áll, hogy 18-án repülőre rakták. Létezik, hogy még nem került a posta látókörébe? LP00457523512241
Köszi -
Topikgazda
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Változott a tel. számom.
Hol kell módosítanom?
Tudnátok segíteni?Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Topikgazda
válasz hódmaci #54319 üzenetére
A szállítási címnél és a regisztrációs adatoknál. A böngészőn írom:
Belépsz, jobbra fent rákattintasz az Account-ra.
Bal oldalon Shipping address és a meglévő címnél Edit
Ezután lejjebb a Shipping Address alatt a Setting
Ennél a Personal information résznél Edit profile és azután Edit. Ennél a Country code: 36[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Nem tudom, hogy könyvelt-e, de eddig minden lépését, változását láttam a ninján, és ugyanazt mutatja, mint a posta. Ma voltam másik csomagért, rákérdeztem, ez nem jött meg, tehát továbbra is NPKK. Ha elindul, akkor a kézbesítés hajnalán már a balatonszentgyörgyi elosztó szerepel közbenső állomásként. Amúgy igazából nem is az a lényeg, hogy NPKK-n belül hol várakozik, hanem az, hogy Belgiumból egy hónap kell, hogy ideérjen a címzetthez. Azt reméltem, hogy a korábbi vilniuszi vonatozások után már csak jobb jöhet, erre tessék...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #54322 üzenetére
Akkor még egyszer ez nem könyvelt küldemény mivel nem R a kezdőbetű és nem fogsz látni emiatt több bejegyzést a Magyar Posta oldalán.
Mivel már ezerszer körbejártuk ezt a témát, ezekre is vonatkozik hogy a legtöbb esetben normál rend szerint továbbítják az NPKK-ból, a beérkezés napja és azután 7 napon belül. A helyi postán is szokott dekkolni 1-4 napot mire kézbesítési állapotba kerül.
Azért azt tudjuk hogy a belgiumi Liége lett az egyik nagy fogadóközpont Európában, szóval van azért ott egy kis tömeg az EU-ba küldött küldemények kapcsán.[ Szerkesztve ]
-
headhunter
addikt
"...1. If your order does not arrive on 2021-08-12 , you can apply for a refund by opening a dispute..."
Csütörtökön indítható a reklamáció vagy várjak egy napot? (2021.08.13. péntek?)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz headhunter #54329 üzenetére
Várd meg a pénteki napi postát még.
-
Jahno
őstag
válasz headhunter #54329 üzenetére
Én néha heteket várok még. Miért az eladó szívjon az itteni dolgok miatt? Tudom, eladó vállalta a határidőt és különben is...
-
-
Topikgazda
No megint kitaláltak egy szállítási módot: Aliexpress Selection Standard és 20-40 napos várható szállítási idő és írnak hozzá nyomkövetést is.
[ Szerkesztve ]
-
z2solti
tag
Hogy valami jót is irjunk a juli 1. utáni állapotokról! Br 40 dolláros
csomag. 07.15.-én megrendelve.-- Standart shipping.-- LT..NL nyomkövető. --A hollandoknál volt valami vám bejegyzés, de szerintem ez eddig is volt.-- Négy bejegyzés az OLK-ban, nincs vámkezelés.--Négy bejegyzés a megyi központban, nincs visszairányítás. Nekem kihozták, de én a céghez rendelem. A csomagon kék matrica : Nemzetközi ajánlott.
Így kellene minden esetben történnie! -
lacoka55
aktív tag
Rendelés Jun. 01 Jun 10, 2021 Arrival Liege-Linehaul
írtam az eladónak erre meghoszabította a védelmi időt -
EnterR
veterán
Helló, mostanában kellene bejelentkeznie a postának is, ugye?
PSN ID: marquuard
-
Működik a ráíratós dolog. 8 usdt adtam meg értéknek és 1965ft-ot fizettem. Igaz ez közvetítővel volt és én kértem meg hogy ennyit írjon rá. A gond az lett volna hogy nincs számlám amivel igazolom mennyibe került mivel kínában vettem kínainak és az adta fel. Bár ennyi erővel ajándékozhattatam is volna.
Egy export tiltott kínai hivatali pc alaplapja volt (kínai egyedi procival és gpu-val), talán euban nekem van most ilyen egyedül. Driver lesz érdekes bár a win10 chinese goverment edition ugyan az lesz mint a sima asztali verzió.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #54346 üzenetére
Tényleg nem érted hogy nem a ráírt érték alapján dolgoznak? Ugyanannyinak kell lenni a vám-árúnyilatkozaton is amit feldolgoznak elektronikusan, még Kínában is vámszabálysértés ha valótlan értéket tüntetnek fel a vámolási okmányokon. De majd az lesz a lényeges ha megérkezik és a Posta melyik vámolást alkalmazza.
[ Szerkesztve ]
-
Értem, nekem a ráírt = ténylegesen bevallottat jelenti a közvetítő is úgy kérdezte hogy mennyire legyen bevallva. Esetemben nem közvetlenül az eladótól vettem. Ilyen alapján vehette volna egy ottani ember is és ajándékként feladhatta volna. Superbuy.com volt a közvetítő.
499Ft volt a vámkezelési díj, vámteher pedig 1457Ft ami nem tudom hogy jött ki mert nincs részletezve.
De mindegy igazából, kifizettem volna a valósat is csak nincs róla számlám se max banki átutalást tudtam volna igazolni.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Olyan gondom akadt, hogy megrendelésnél rossz tel szám lett megadva.
Gondot fog ez okozni a postánál?
Amennyiben igen úgy tudok tenni valamit ellene?2000Ft értékben rendeltem.
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs