- Hobby elektronika
- SONY LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roland8622
aktív tag
Üdv
Kis furcsaságba futottam bele. A rendelésem követési száma (LT480441209NL) alapján a csomagom ebben a Bermuda háromszögben van: Arrived Liege.
Itt néztem meg: https://parcelsapp.com/en/ ill. a mobilomon is fent van az app.
Viszont az Alis app-on meg kaptam üzenetet: Shipment Status Updated. Your package (order xxxxxxxxxxxxxxxx) has arrived in your country. Select here for more information. Itt rányomok és azt a rendelésemet mutatja aminek a követési számát beírtam.
Vagy lehet tényleg tovább küldték csak a követési rendszerben nem frissültAmint a Parceles azt írja kicsiny hazánkba beért, utána váltok a Posta appjára ahol szépen lehet is követni. Eddig 99%-ban jó volt.
Rákerestem a Liege szóra, de ahogy nézem csak a baj van vele
Legközelebb a postázási opciónál inkább dobok rá pár dollárt, de megpróbálom elkerülni.
Már ha lehet.(???) Rendre itt ragadnak be a csomagok. Ezt még szilveszter napján rendeltem, szóval jó lenne a szállítási idő, de ez a köztes állomás a hunyó. Talán most írok be ebbe a topicba 3. alkalommal, mert türelmes vagyok, de ezeket a hülyeségeket nem igazán tudom hova tenni.Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
sagesz93
addikt
válasz Roland8622 #46402 üzenetére
Nekem nov 20 óta ott van a csomag, tehát semmi jóra nem lehet számítani
[ Szerkesztve ]
-
Roland8622
aktív tag
Köszönöm UzziVp és sagesz93
Akkor ez vegyes felvágott. De legalább van pozitívum is ezzel a Liege-el kapcsolatban.Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #46402 üzenetére
Nem igazán tudod elkerülni, de az hogy nem jön tovább azonnal az még nem Bermuda, az enyém is 18 napig volt ott míg átkerült a holland postához. A Cainaio eljuttatja odáig, aztán a belga és holland postán múlik a továbbítás ide.
Annyit azért érdemes tudni, hogy ott abban a két országban a járvány miatti korlátozások egy kicsit szigorúbbak és ez is befolyásolhatja a hosszabb átmenetei időt. Sajnos nem hülyeség. -
Roland8622
aktív tag
Azért is néztem utána ennek az állomásnak, mert már máskor is ott várakozott huzamosabb ideig ahogy visszanéztem pár megérkezett csomagom követését. A Bermudát meg az itt olvasottak alapján írtam, mert sok rá a panasz. Nem a türelmetlenség hozott ide (mint írtam már volt hasonló), csak ez a plusz üzenet kavart be az Ali rendszerén amit nem tudok hova tenni. Max. esetleg az "arrived in your country-t" nem hazánkkal azonosítom, hanem behelyettesítem Európára úgy van értelme.
Akkor marad ez. Igen a vírus miatti protokoll még bekavarhat a történetbe. Abban 100% igazad van, azt a tételt is bele kellett volna kalkulálnom.Köszönöm a válaszod
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #46407 üzenetére
Sajnos nincs rálátásunk hogy mi is történik valójában, de annyit tehetünk ha nem érkezik meg a szállítási védelmi idő végéig akkor annak lejártakor visszakérjük a pénzt. Ha aztán befutna akkor meg majd lerendezzük az eladóval. Az enyém tegnap idult ek ide, kíváncsian várom hogy a Magyar Posta mikor érkezteti, pontosabban mikor írják be hogy átvették, mert már ők is nagyon laza stílusban adják elő.
-
anonymus89
addikt
válasz anonymus89 #46400 üzenetére
Ezek szerint akkor a Tied megmozdult..???
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #46409 üzenetére
Szerintem a tied is meg fog ezen a héten.
-
pulutodurumo
őstag
Tényleg nem lehet már védelmi időt hosszabbíttatni? Lejárt egy decemberi EU raktáras cuccom, és kétszer is írtam előtte az eladónak. A 15 napból kívárok egy hetet aztán marad a dispute.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Topikgazda
válasz pulutodurumo #46411 üzenetére
Nem lehet, kivették ezt az opciót
-
Topikgazda
Megszűnt ez az opció mindkét félnek, egyedül az AlIexpress központilag nyom rá, ha van indoka, illetve amikor az eladó feladja hirdetést akkor választhat, azután már nem. Bár eddig is a szállítási módokhoz volt kötve a maximum idő, inkább csak kevesebbet állíthatna. 75 nap lett a standard.
-
Topikgazda
válasz dpeti877 #46417 üzenetére
Nagyon sokszor írtam hogy ez nem jó indok, november 14-től nincs információ a szállításról, az én logikám szerint nincs szállítva, elveszett és ezért nem választom azt az indokot hogy vásárlói védelem lejárt, de a csomag szállítva. Ez az eredménye. Mit kellene elfogadni egyébként az Accept-el?
Nincs megfelelő nyomkövetés, mert elveszett, ez a jó indok.[ Szerkesztve ]
-
Dolphine
addikt
Sziasztok!
Tudtok nekem jó töltőt ajánlani, ami frissíti az AAA illetve AA aksikat?
Van itthon Liitokala Li-500 de azt csak tesztet csinál, illetve van egy IPC-IL Conradból. Az utóbbi az OK, valami hasonló és megbízható kellene.
Előre is köszönöm!Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
djsunstealer
aktív tag
Bocsánat, hogy közbeszúrom a saját rendelésemmel kapcsolatos infot, de idevág. Ez a 71. napnál jár, nyilván hosszabbítani nem lehet, 75-nél automatikusan megérkezettnek veszi és 15 nap van a dispute-ra. Nem tudom ideér-e addig, én azért türelemesen várnék a 10. napig. Attól függetlenül, hogy nem könyvelt küldemény, a posta honlapján be van írva. Ha esetleg mégsem jönne meg, akkor milyen evidenciát érdemes benyújtani (mert itt van információ a szállításról)? Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #46420 üzenetére
Ezt nem a magyar Posta jegyezte be és a hollandoknak sem kellene. Így érhető ha ezzel is foglalkoznak hogy miért késnek 2-4 heteket a belgiumi tranzit megérkezéstől számolva a csomagok.
Beírják a nemzetközi adatbázisba a nem könyvelt postai küldeményt annak ellenére hogy amelynek a kezelésre előírt magasabb összeget sem kapják meg,
Eleve tudunk mutatni valódi azonosítót, én nem hiszem el ez az az U kezdetű nem könyvelt gyorsabban van szállítva, kezelve mint egy valódi könyvelt küldemény, amelynek a kezelése elsődlegesebb. Aki akarja elhiszi, én nem.Szerintem mivel az lesz az utolsó bejegyzés hogy elküldve és kézbesítés meg nem fog látszódni, ez szintén szállítás közben el lett veszítve kategória. Eleve rajta van címkéjén hogy untracked, szóval akkor mit is követünk?
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #46422 üzenetére
A tiédre ez a legjobb, ha nem kapnád meg:
A hivatalos nyomkövetőjük. Ennyire komoly.Ha könyvelt akkor valamelyik angol nyelvű a jó, akár a MP is, vagy a Postal Ninja képet vagy a Parcelsapp képet csatolom , amelyiken jobban olvashatóak a bejegyzések. Ami nem könyvelt ahhoz nem igazán jó egyik sem, mert tényleg több logisztika csak kamuzik.
[ Szerkesztve ]
-
petymek
senior tag
válasz azbest #46383 üzenetére
Legújabb fejlemény:
Nem fogadtam el a vita "rendezésre" (ami egy vicc) az ajánlatot. Holnap zárult volna a vita.
Ehhez képest ma az fogadott, hogy megegyeztünk az eladóval, ami nem igaz. Amennyiben 7 napon belül nem küldöm vissza a terméket a pénzem teljes összegben ugrott, ami közel 40ezer forintot jelent. Felülvizsgálatra sehol egy link, említés sincs róla.
Felvettem a kapcsolatot élőben az egyik ügynökkel, ő azt mondta nincs, pontosabban nem kellene, hogy lezárva legyen, ezért nem tudok felülvizsgálatot sem kérni. Azt ígérte segít, értesítenek 1 napon belül.Mit tehetek?
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Wendelke
senior tag
Szia!
Szintén segítség kérés. Beszéltünk róla, hogy én sem jó dispute indokot választottam ki. 01.12-én kellett volna az Alinak valami döntést hoznia, legalább is ez volt a saját határidejük. Ez idáig semmi. Viszont a tracking megint frissült, ez most éppen mi lehet? Vagy trükköznek vele?
Köszi!
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
-
veze
őstag
válasz petymek #46425 üzenetére
két ajánlatot kaptál
az egyik hogy részleges visszatéritést kapsz ( nevetséges összeggel) ezt el lehet fogadni vagy elutasítani (ezt elutasítottad)
a másik hogy visszaküldöd és teljes visszateritest kapsz, ezt szintén el lehet fogadni vagy elutasítani. Elutasítottad ezt is? mert ha ezt nem ( és abból amit irtál nekem ugy tünik hogy nem) csak a másikat, akkor automatice ezt léptetik majd hatályba.
Ha egyikre sem ragalsz akkor általában a részleges visszatéritéses opcio lép automatice hatályba amikor letelik a várakozási idő ( ezt oda szokták írni , melyik lesz az automatikusan hatályba lépő) Ha ezt elutasítod, a másikat viszont nem, akkor a másik lesz az automatikus , ha közben semmi mást nem teszel ( pl ujabb bizonyíték feltöltése) A döntés után, azért hogy elfogadhasd, vagy elutasítás esetén ujabb bizonyítokaidat feltölthesd , még azt hiszem 3 napod van, aztán zárul le véglegesen Ha ujabb bizonyítékokat töltesz fel ,akkor ujabb esetleg más döntést hozhatnak majd akkor. Majd csak ez után lesz elérhető számodra a "fellebbezés" elérhetősége. addig nem látod ezt a lehetőséget ( mivel még mindig nem zárult le végleg. Az hogy döntést hoztak az egy dolog, azzal még nem lett vége.
Én jártam már ugy, hogy számomra nem kedvező volt a döntés , és a három nap rendelkezésre álló idő alatt ujabb bizonyító videót töltöttem fel és ennek hatására a harmadik napon amikor ujra felülvizsgalják hogy a döntésre mit reagaltal és véglegesen lezárták, számomra lett kedvező a döntés[ Szerkesztve ]
-
petymek
senior tag
Mindkettőt elutasítottam. Már tegnap sem tudtam feltölteni semmit, a határidő lejárta előtt befejezték. Jelenleg ketyeg visszafelé az óra, és csak a visszaküldésre vonatkozóan látok bármit. Ha az idő letelik, a pénz t megkapja az eladó. Fellebezés sehol nem elérhető.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
haruspex
aktív tag
Nos úgy néz ki szívok egy csomaggal, leírom hátha más okul belőle, vagy tud tanácsot adni. Novemberben rendeltem, egy dashcamet (talán német raktárból), ami December 2.-án beérkezett a budapesti 3. számú kézbesítő bázisra. Azóta nem is mozdult. Egyszer decemberben már telefonáltam miatta, akkor megígérte az ügyintéző, hogy csinál valamit, ír egy emailt ilyesmit. Ahogy sejthető volt ez nem segített
Az ünnepek után még mindig nem mozdult telefonáltam, egy kicsit furcsának tűnő, de segítőkész hölgy azt mondta, hogy elindítja a keresést. És jött a meglepetés, másnap visszahívott (!), amit ezúton is köszönök. Persze a csomag elveszett, és visszatérést, csak az eladó tudna kérni (vagy nemzetközi keresést). Igazolást nem tud adni.
Leírtam két mondatban az eladónak mi a helyzet, aki persze nem válaszolt, ezért elindítottam a dispute-ot, miszerint nem jött meg a csomag.
Tegnap írtak, hogy elutasították, merthogy a helyi postán van a tracking szerint, még csatoltak egy kedves üzenetet, miszerint menjek be, és vegyem fel.... Plusz poén az ügyben, hogy az általuk ajánlgatott udpate reason gomb nem nagyon van. Mindegy a proposalban leírtam részletesebben a dolgokat, miszerint ahol elvileg van a tracking szerint egy elosztó hely stb... Tippre nagyon nem fogja meghatni őket.Tapasztalatból tudom, hogy emailben esetleg ki lehetne hajtani egy igazolást a postából, ez legutóbb 2-3 hét volt, 6 nap múlva pedig zárják a dispute-ot, úgyhogy kisegítve azzal sem vagyok.
-
petymek
senior tag
válasz haruspex #46443 üzenetére
Talán nem visz előrébb, de ne add fel még. Most én is végigjártam néhány postát, a telefonálgatás mellett. Szerencsére az egyik postán segítőkészek voltak. Bízom benne lesz is eredménye annak amit tanácsoltak, és legalább valamennyi kártérítést kapok majd.
Írj emailt ide: ugyfelszolgalat@posta.hu
Írd le mi történt. A nyomkövetős listát mensd le.
Ügyfélszolgálatot felhívni teljesen felesleges, Mariska néni rögtön a beszélgetés elején elmondta, fogalma nincs mi van, nem is az illetékes részlegen van, és sem kapcsolni nem tudja őket, sem telefonszámot adni hozzájuk.A saját friss dispute tapasztalataim, Ali belesz@rik, vásárlói védelem sehol. Kizárólag mint egy üzenet közvetítő működik csak. A teljesen egyértelműen bizonyítottak ellenére röhejes visszatérítést ígértek, de már a vita befejezése előtt, eltűnt az ajánlat.
Az ügyintézők még tegnap is biztosítottak ,hogy segítenek. Szó szerint abban is, hogy vissza kapjam a pénzem maradéktalanul. Ma már egy másik lkezelően viselkedett, hiába idéztem mit mondtak a kollegák, és kértem ellenőrízze maga is mert meg vannak a beszélgetések azonosÍtói.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
haruspex
aktív tag
válasz petymek #46444 üzenetére
Köszi, nekem am. az a tapasztalatom, hogy max újra kell telefonálni, és előbb utóbb kapsz egy normálisabb ügyintézőt, mint azt most nekem is sikerült. Írtam amúgy nekik, csak mire bármit válaszolni fognak lejár az ügy, volt már ilyenem, most nem keresem ki, de olyan 3 hét fele volt mire elküldték az igazolást, ha jól emlékszem.
Az alit amúgy egyre inkább kerülöm én is, inkább kifizetem a BG felárát, ideér, meg még mindig több esély van bármit intézni ha mégsem. (Bár most azt megértem, hogy kínából nem egyértelmű mi a különbség a posták közül egy városon belül, azt hogy nem lehet még normálisan válaszolni sem, azt nem.)
-
azbest
félisten
válasz haruspex #46443 üzenetére
Ha magyar oldalon veszett el, akkor az egyik postán papíron kell beadni panaszt az elvesztésről. Nyomtasd ki, hogy mit mutatott a követés. Azt is nyomtasd ki, hogy vásároltad és mennyibe került. ezeket kell csatolni a panasz mellé. Lényegében úgy, mintha vámkezeléshez kéne adatokat, bizonyítékokat bemutatni. Ezzel bizonyítod, hogy megvásároltad, így a te tulajdononod. Ezzel pedig a posta meg kell térítse a vételárat. Nekem is volt egy kézbesítőtől "elveszett" küldeményem hasonlóképpen. [link]
Ha a korábbi is hivatalos ügyként ment és lett azonosítószáma, lehet azt is folytathatod a kiegészítéssel, bizonyítékokkal.
Ezt sokszor nem reklámozzák az ügyintézők, mert azoknak az az érdeke, hogy ne a posta fizessen, hanem mutogassanak a külföldiekre. A külföldiek viszont tudják, hogy itt kell kártérítést fizetniük.
[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
Most, hogy már nekünk is van az Alin PP, azzal kell fizetni, plusz 1 védelem, meg a visszaküldést is fizetik, ha kell.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
azbest
félisten
ááh látom a posta nagyon kreatív. Ezek azok a követett, de nem úgy követett küldemények, amiért nem vállalnak felelősséget, amikor elvesztik. [link]
Persze, eléggé kamu a dolog, mert hogyan lehet bizonyítani, hogy szándékosan lopták el vagy éppen direkt semmisítette meg egy dühös dolgozó. [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Eladó Dell G15 5511, 15 Hónap Gyári Garanciával, Hibátlan Állapotban, Hivatalos Windows 11
- R5 430 2GB DDR5
- Apple iPad (7.generáció) IPS Wi-Fi + Cellular 32GB Tablet DOBOZOS
- Apple iPad (8.generáció) RETINA Wi-Fi 32GB Tablet Dobozos
- Iphone 12 pro max 256gb,akku 100%, hibátlan működés,szép állapot,független
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen