- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manus4
tag
Tegnap de ma sem tudtam fizetni a mastercard bankkártyámmal. Ezt az üzenetet kaptam,több hónapja ezt a kártyát használom:
Payment FailedThis payment has been declined by your card issuer. Error code: CSC_7200015SuggestionContact your card issuer for more details, or use a different card/payment method.Try againBack to Homepage
Végül egy másik kártyával tudtam fizetni az viszont nem dombornyomott ugyanaz a bank.
-
Topikgazda
válasz Manus4 #45052 üzenetére
Most lenne egy javaslatom, kapcsold ezt a kártyát a PayPal fiókodhoz és PayPalt-t válaszd fizetési módszernek.
Másik módszer törlöd a kártya adatokat és a következő fizetéskor újból megjegyezteted.
Azért banknál is érdeklődni kellene, megnézni hogy a limitek nem lettek-e elállítódva vagy a cvv kóddal valami probléma. -
korcsi
veterán
Ezzel LT373152393NL a csomaggal mi történt? Várja Hollandiába, hogy elinduljon?
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
Topikgazda
A helyzet az még ebben az évben sem jött holland postai számos vonattal, annyi a változás hogy Arrival Liege, Belgium szerepel a Kínából történő elindulás után és onnan kerül át a hollandokhoz. Több ilyen számú küldeményt kaptam semmi utalás vonatozásra és a vonat nem ér 7 nap alatt Hollandiába.
-
p.t.r
aktív tag
Újabb feltörekvő márka: a BUDI
[ Szerkesztve ]
-
Asteroth86
kezdő
Sziasztok. Kedves Nagyúr, ránéznél nekem kérlek 2 küldeményemre? Mi lehet az oka annak hogy ezeket folyamatosan visszaküdik a "társasjáték" első mezejére újra és újra. Már többször miután megkapták a magyar bejegyzést miszerint át lett adva nemzetközi szállításra, eddig mindig visszahívták.
LX645177145CN
LX645148158CNKöszönöm előre is a választ.
-
Topikgazda
Mivel ez egy holland postai azonosító nem kínai a szállítás ezért látod azt amit látsz.. Úgy működik hogy Kínából eljuttatják Hollandiába ez lesz az I. indulás-megérkezés. Hollandiából küldik Magyarországra és ez lesz a II. indulás-megérkezés.
Ha nem kínai postai azonosítód van akkor mindig tranzit országosként működik a szállítás, NL Hollandia, SE Svédország, DE Németország az első része a szállításnak és annak megfelelő könyvelése mert csak így lehet az adott ország postájával szállítani. -
Topikgazda
-
Kija
aktív tag
Köszi, gondoltam hogy ez lesz, de inkább rákérdeztem.
-
Tamas1982.1
tag
Szerintetek egy 12$-os autós izzó árát vissza fogják fizetni ha dispute-ot nyitok? A leírásban világosan oda volt írva az autóm típusa-évjárata, viszont az nem, hogy csak az USA-China modelleknek van olyan foglalata, az EU-s teljesen más.
-
Asteroth86
kezdő
válasz Tamas1982.1 #45070 üzenetére
Ha sehol nem volt feltüntetve, hogy milyen szabványhoz való, akkor úgy gondolom, hogy a dispute jogos a hiányos termékleírás okán. Viszont ha akkár a "specifications" vagy "item description" lehetőségnél ez megtalálható, akkor nem. Illetve még esetleg ami elkerülheti az ember figyelmét, hogy van lehetőség a szabvány kiválasztására. Ha van. Szóval, ha egyik se áll fennt, akkor jogos. Ha sajnos igen, akkor legfeljebb egy visszaküldésre van lehetőséged arra hivatkozva, hogy nem a számodra megfelelő terméket vásároltad meg de akkor a posta téged terhel. Ennél az árkategóriánál úgy gondolom egy visszaküldés nem térül meg.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Asteroth86 #45064 üzenetére
Szerintem mindkettő adatbázis hibás, mert ismétlődnek ugyanolyan tartalmú bejegyzések. Vagy ezt a katyvaszt látod és csak megérkezik, vagy lesz egy értelmes folytatása a bejegyzéseknek.
-
gban
Közösségépítő
Ha bekerül a vámra a csomag, onnan hogy keresnek majd?
Felhívnak telefonon?
Hőlégfúvó, gyanúsan kiveszik, telszámomat meg ráírják általában a csomagra.Postázást nem vállalok.
-
Topikgazda
Mivel minden csomag bekerül a vámra nincs ha. Mindegy hogy mit vettél meg kérhetnek vételár igazolást ha most jött meg akkor 40,36 USD-ig, ha decemberben akkor meg 40,81 USD-ig nem lesz +költséged. Ha vámeljárás alá kerül a küldeményed és kérnek igazolást akkor sms-ben és ajánlott levélben is értesítenek és ha könyvelt a postai küldeményed akkor a nyomkövetésnél is látni fogod hogy kérnek adatokat.
A többi leírva az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél. -
lafaty80
őstag
Sziasztok, friss ali-s vagyok. 11.19-án rendeltem 2 tételt 2 eladótól. Az egyik már szállítás alatt, a másik még mindig "Awaiting Shipment". 11.25-é ráírtam az eladóra hogy mi a szitu, a válasz ennyi volt "Dear friend, your parcel has been collected by the post office.". Azóta sem történt változás. Közben pár napja rendeltem egy apróságot, az is már szállítás alatt.
Szerintetek mi lehet a szitu? reminder részben van ugye a refund, ami kb. 23 óra múlva élne, ha addig nem tudja feladni.
Hlyeséget nem akarok csinálni, csak érdekes, hogy már az eladó store-ja is üres, ez az item sem elérhető...Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Asteroth86
kezdő
Köszi a választ. Az biztos, hogy valami szokatlan történt vagy történik, mert ez a 2 küldemény már kb. a 20. ezzel a feladási lehetőséggel ugyanonnan és eddig mindegyik ilyen csomag 1x kapott egy security return bejegyzést a kinai postától. 2 lépést vissza majd előre és szállítási időben igazából nem volt releváns. De most, hogy első ilyen "return" után mikor már azthittem legközelebb csak a Magyar posta érkezteti akkor elkezdödött az ördögi kör újra és újra. Igy 1 hónapos csúszással már nem olyan vicces. Azt meg nehéz elképzelnem, hogy logisztikai megszervezési problémák miatt késleltetik mert nincs elég árú amiért megéri megtankolni a repülőt kerozinnal. Szóval jobb híján várok és figyelek. Az eladó maga is rámírt, hogy megérkezett-e mert nem érti mi történik.
-
bbsofficial
tag
válasz Asteroth86 #45071 üzenetére
Sziasztok,
Ehhez kapcsolódóan egy nyamvadt bitfej-tartóból kaptam rossz, használhatatlan méretet, kértem a teljes visszatérítést 1.2 USD (!)-ra, majd jött az Aliexpress döntés, hogy küldjem vissza... Ezt nem is értem, hogy hogy gondolják, legalább előtte kérdezzenek meg. Így beírtam egy kamu tracking számot.
A héten egy hibás adapterű LED-sor érkezett, csináltam videót, ezt is küldjem vissza...
Nem hiszem el, hogy ezeket komolyan gondolják, hogy vissza fogom küldeni, esetleg még a szállítást is én fizessem, nagyon bosszantó-
Ezeket hogy lehetne elkerülni, mi erre a kibúvó? Legközelebb inkább behúzom, hogy nem érkezett meg, vagy rendelem máshonnan...Mostanában sok mindent rendeltem, Gold member vagyok és tényleg csak jogos esetben nyitottam dispute-ot.
-
Topikgazda
válasz bbsofficial #45079 üzenetére
Megoldás az hogy most már fizess PayPal-al.
Lesz egy második reklamációs lehetőséged, valamint ők egy 12 hónapos időszak alatt 12 alkalommal, alkalmanként 9300 Ft-ig megtérítik a visszaküldés költségét. Kínába egy ajánlott, regisztrált levélküldemény 500 g-ig 3485 Ft, 500-2000 g-ost 8700 Ft-ért szállít a posta. -
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok AliExpress hiba vagy nálam van valami gond ? belépek felhasználó név jelszó a ali oldalára itt rákattintok egy régebbi vásárlás linkjére bejön az oldal majd rákattintok a vásárlásra hogy vennék még ebből a termékből erre felhasználó nevet jelszót kér újra amikor már be vagyok jelentkezve miért ?
-
xy.zsolt
őstag
Na, én ismeretlen cégtől mostantól csak amazon-ról vagy ebay-ről veszek....de még ott is oda kell figyelni, nehogy kínai legyen az eladó. Engem egy rizszabáló sem néz többet hülyének.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
Talán már 5-6 éve vásárolok Kínából, de, hogy szándékosan átverjenek a TN számmal....és még a dispute-ra nem válaszol!? Tudom visszakapom a pénzt, de az az érzésem egyre inkább résen kell lenni manapság az alis vásárlásnál. Szóval vagy veszek azoktól akik eddig sem vágtak át vagy veszem más forrásból. Ennyi
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
lacoka55
aktív tag
Csak számítógépet használok ha be vagyok lépve az alira bármelyik linknél rákattintok a vásárlásra a következő oldalnak a fizetés kellene hogy legyen de néha felhasználó nevet jelszót kér mintha nem érzékelné hogy már beléptem
de rájöttem ha ilyenkor a vásárlás helyett a kosárba teszem és a következő oldalon nem folytatom a további vásárlást a View Shopping Cart-ot választom majd ezután a Buy from this seller és ezután már enged fizetni nem kell újra belépni
kicsit bonyolult de lehet hogy a több helyen letiltott sütik miatt csinálja egyes oldalakon -
gban
Közösségépítő
Ma megjött az egyik csomag, egy közel 6000 Ft-os tétel, ami levélként simán befér a postaládába, és magyar 'nemzetközi ajánlott' címke volt rajta.
Be is dobták, úgy vettem észre hogy megjött hogy a státusz delivered lett (a kínai szöveget lefordítva, egészen pontosan '[Magyarország] [Magyarország] aláírta').
Még jó hogy nálunk megbízható a posta.Postázást nem vállalok.
-
Topikgazda
A járvány miatt a postás igazolja a kézbesítést így akár be sem csenget ha befér a postaládába az címzett által egyébként aláírandó küldemény. Jogilag teljesen helytelen és értelmetlen szabály. Ha mindig meg lehetne bízni a postás dolgozókba akkor ugye nem lenne az üzletszabályzatukba beleírva hogy miként kell a könyvelt küldeményt átvétel igazolással kézbesíteni. Van rajtuk védőeszköz, rajtunk is, akkor ugyan mi ellen védekeznek ezzel?
Véleményem szerint ez helytelen mód, mert ha nem kepom meg akkor az a küldő azt látja hogy kézbesítve és így itt az AliExpress jogosan utasíthatja el a dispute-t így a Magyar Posta úgy okoz kárt nekünk hogy azt senki nem téríti meg.
A kétségeimet megosztottam velük és a válaszukban a másfél hónapja hatálytalan kormány rendeletre hivatkoztak, azóta abban reménykedek hogy becsületes az a postás aki felénk jár. Bár amit ki sem adnak neki azzal ő sem tud mit kezdeni. Egyébként meg visszaélnek a joggal.[ Szerkesztve ]
-
Imdre
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hátha valakinek volt már hasonló (nekem eddig még nem): Leadtam egy rendelést, ami elég jó áron volt, illetve még kuponozni is tudtam BF alkalmából. Spanyol raktárból jönne. Igen ám, de feladás előtt rámír az eladó, hogy "kirabolták" a raktárait (furcsa, hogy egyszerre a spanyolt/lengyelt ), nem baj-e, ha kínából küldi a csomagot. Wtf? Írtam neki, hogy két okból sem jó. 1: Áfa határ feletti a rendelés, 2: sokára kapnám meg. Illetve megnéztem, már ugye lejárt a sok kedvezmény, de a hirdetésében továbbra is 2 európai raktárat is megjelöl, tehát hazudik. Még nem válaszolt, de kérdezném, hogy mit lehet ilyenkor tenni? Az áru kéne, viszont azzal a rizikóval, hogy itthon megfogja a vám már nem éri meg. Így trükközne, hogy mondjam vissza és esetleg rendeljem meg a jelenlegi közel sem kedvező áron? Nekem csak az eredeti volna az opció,viszont kellene a rendelt termék... -
gban
Közösségépítő
Mit lehet ilyenkor tenni?
Először én megvárnám a válaszát, lehet hogy a kirablást úgy érti hogy megvettek onnan mindent, meg az is lehet hogy csak bepróbálkozott mert tényleg túl sok a rendelés, és aki belemegy, annak Kínából küldi, a többiek meg kapják a megrendelés szerint.
Postázást nem vállalok.
-
Imdre
aktív tag
Valószínűleg arra értette, de akkor miért kapható a mai napig mindkét raktárból elérhetőséggel? Ilyenkor rendeléskor inaktívvá válik a raktár, de nem... ugyan úgy kapható. Akkor ezt hogy? Ebből gondolom, hogy trükközik. Egyelőre finom voltam vele, mert nem akarom, hogy törölje a rendelést (kb egy évet várhatnék erre az árra).
[ Szerkesztve ]
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Az alin vásárlásnál a bankkártya adataimat tudom valahogy törölni a "Payment Methods"-nál ? Hogy ne legyen megjegyezve.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Topikgazda
válasz Directors #45096 üzenetére
Összefoglaló. 13. Gyakran ismételt kérdések
5. Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?Persze a következő fizetésnél ne jegyeztesd meg, de ha törlöd akkor minden fizetésnél ellenőrizni fogja a kártyaszámot és ezért 2 terhelést kap a bankod, ha van vásárlási darabszám limit akkor 2 fogy el minden fizetéskor, az első 1 $-nyi összeg és rögtön sztornó.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs