- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz DamianB #36100 üzenetére
Mi volt a posta hibája? A lakcímedre kérted és nem hagytak értesítőt vagy miért küldték vissza? Tavaly októberi az mikor érkezett volna meg? Adnál azért egy nyomkövetési számot is, mert így nem igazán van ötletem a szituációra.
Mikor zárult az vásárlás?[ Szerkesztve ]
-
vandor01
őstag
Volt egy Januari 25-ei rendelésem UW429110635CN
ma erkezett meg! Hááát fertotlenitettem!
Ez gyorsabb volt mint 14 nap!!! veszelyes!CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
nagyúr
Üdv. Srácok nincs itt közöttünk kínai, aki folyamtosan járkál Mo és Kína között vagy szállíttat? Egy cuccot megrendelék, de tuti rátolják itthon a sarcot is úgy meg nemigazán éri meg onnan rendelni.
-
fairi
addikt
Mostani dispute kb komédiába fulladt, összes kompetens bíráló lebetegedett?
45 napja nincs hír az ajánlott levélről, Kínába ragadt. Eladó 1 hónapja nem válaszol, ügyfélszolgálata halott.
Vita megnyitása, kb az utolsó napon jön az automatikus levél
[kép]
Elutasításom és várom az Ali közbelépését
Na itt bizarr lett:
2 terméket rendeltem, és külön küldte őket az eladó, egyik megérkezett és már rég lejárt vitanyitás lehetősége, vagyis egyértelmű minek az árát kérem vissza, nem is lehet keveredés. Minden tételnél a vitát alapból külön kell nyitni.
Erre:Elutasított, de megítélte a refundot, ám várnom kell 3 napot az eladó válaszára. ha szerencsém van nem fog, így végre befejeződhet a cécó és visszakapom az 1,34 dollárom.
-
Cold5
senior tag
Sziasztok!
dec 4-én Feladtak egy csomagot ami jan 2-én elakadt egy ilyen üzenettel:
Import customs clearance
Changsha, Hunanez az üzi jött az eladótól:
we are sorry to say this parcel did not pass the Customs inspection, was returned back by the post office, pls confirm do you still need it?
we can resend it out if you still need it, delivery time is about 40 days , pls confirm is it ok for you?Kértem hogy küldje újra majd most egy pár napja megkértem hogy küldje el a követési számot, de csak annyit írt hogy ugyanaz mint a régi.
Létezhet? Hiszen ha beírom a régit még mindig az elakadt csomagot látom...
kérnék 8 bacardit, 4be, 2 kólával...
-
veterán
Hogy legyen pozitív példa is: tegnap este fél 10-kor rendeltem a kolléganő kérésére egy ilyen nyakláncot és egy fülbevalót neki, ma reggelre már fel is adták. Ugyan attól az eladótól sikerült mindkettőt választania és az egyik aliexpress standard shipping lett volna, a másik china registred air mail. Írtam neki, hogy mindkettőt air mail-el küldje és így is lett.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Dear customer, due to the extended Chinese Spring Festival, most of our staff are off duty, so from Jan 19th PT to Feb 18th PT, you may see an extension for the preparation period, cancellation time, dispute time and estimated delivery time of orders. We are trying our best to deliver your order as fast as possible. Appreciate your understanding.
-
Yszapos
tag
Sziasztok! Február 11-én este rendeltem 3 terméket. A mai napig nem adták fel egyiket sem, szépen ketyeg a visszaszámláló (2 hét van még feladni). Általában az szokott lenni, hogy max 2 napon belül feladják. Tudtommal semmilyen ünnep nincs már Kínában. Esetleg a vírushoz van köze?
-
Topikgazda
válasz MunezXBK #36115 üzenetére
Ja értem a sablont, akkor még ő is vacakol. Csak kíváncsiságból küldj már egy linket tőle, megnézném hogy Vuhanba van-e bejegyezve, mert pl. Shenzenből már 31-én jöttek el dolgok, amik már Mo-n vannak, pedig ott 3-át írták munkakezdetnek. De egyébként egy kicsit morbid a hivatkozás mert illendőségből inkább ez lenne a helyes:
Dear customer, quarantine for the virus due to an epidemic has been extended., most of our staff are off duty, so from Jan 19th PT to Feb 18th PT, you may see an extension for the preparation period,[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz MunezXBK #36122 üzenetére
Értem neki még nem szóltak vissza, nem úgy mint Cold5 csomagjánál.
Neked az export szöveg lenne jó, ami nálad van az a Pekingi visszaküldés után megérkezett Changsha, Hunan-ba, az hogy a z ottani vámosok azt hiszik Magyarországról érkezett és vámolási eljárást csinálnak rajta egy sajnálatos tévedés, már az eladó felé kéne mennie.
Itt jön az, ha (hogy mondjam szépen) dolgozna, mint mások a városban, akkor tudna róla hogy visszaküldték neki, mert te jelezted.
Nekem is van egy Changsha, Hunan beragadt küldemény, az meg nem tud elindulni onnan[ Szerkesztve ]
-
őstag
LX333621779NL
10.02 kor order completed de nem szállították ki . Hanem vissza küldtek . köszönöm V"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
totika69
csendes tag
Sziasztok.
Végig olvastam néhány oldalt a fórumon, de nem találtam megnyugtató választ. Február másodikán (fizetés után) rendeltem az Alin 6 terméket különböző szállítóktól. Eddig csak kettő kért track számot, de igazából azok az áruk sem indultak el. Aztán tegnap 13 -án megint kettő terméket rendeltem de semmi reakció. Semmi üzenet az eladóktól, csak a várakozási időt hosszabbították meg 15 napra. Ez a vírus miatt van ? Vagy van valami ünnep ott ?Más is tapasztalja aki február elején rendelt ? Mert a január 23 -i már elhagyta a követési szám szerint Kínát. Nem szokott ilyen lenni. Tud valaki tuti infót ? Köszi.
-
ecaddsell
aktív tag
válasz totika69 #36131 üzenetére
A COVID miatt van. Nekem is van amire még szám sincs, van amire nemrég kaptam, de ugye nem mozdul, van ami megmozdult, de iszonyat lassan halad.
Mostanában extra türelem kell.Egyébként nem emlékszem, hogy az Ali korábban ilyeneket írt volna pl. hogy "This will brighten your day!" stb.
-
TMhun
tag
válasz totika69 #36131 üzenetére
Febr. 6-án rendelt termékemet a mai napig nem adták fel.
Azonban az eladóval folyamatosan lehet kommunikálni, s Ő azt írta, hogy a posta nem fogadja be a küldeményeket, mert állítólag olyan sok feltorlódott, hogy nem tudják kezelni... A türelmemet kérte.
Mindez Shenzhen-ben van.
-
Topikgazda
válasz DamianB #36130 üzenetére
A helyzet a következő volt szerintem.
A küldeményed megérkezett 2019.08.20. 21:05, vámeljárás kezdeményezve 2019.08.29. 10:15.
Mivel nem volt reakció ezért 2019.10.01. 07:28 Vámkezelés vége bejegyzés történt, mert letelt a 30 nap majd visszaküldték 2019.10.05. 23:36-től kezdve a dolgot, ténylegesen 2019.10.14. 03:50 ment el.Csak a saját tapasztalataimat írom. Figyelem a nyomkövetést, látom megérkezik vám elé állítják, várom az értesítést vagy küldöm szó nélkül a szükséges okmányokat.
De mondjuk várakozom, ha 3-6 napig semmi nem érkezik és nem is látom a nyomkövetésnél a következő mozzanatot, akkor hívom őket hogy azt látom vámolás, de nem kaptam semmit és nincs változás esetleg ránéznének mi a gond.
Én bizony szeptember 6-án már nyaggattam volna őket. -
Flashy
veterán
válasz totika69 #36131 üzenetére
de basszus, teljesen komolyan HÁROMMAL feletted kérdezte valaki ugyanezt legutoljára. de csak legutoljára. mert szinte minden tizedik hozzászólás ezt kérdezi... először ünnep, majd vírus, bizonyos területeken/cégeknél/boltoknál/szolgáltatóknál nem dolgoznak teljes erővel és pótolni kell a teljesen kiesett időt is. van, akinek már úton van szinte minden, és van akinek még januári rendelést sem adtak fel (nekem is van vagy 8). nem tudjuk, mikor indul a csomagod, megjósolhatatlan.
-
Topikgazda
válasz totika69 #36136 üzenetére
Ne haragudj de volt válasz, amiben egy előző válaszra utaltam. #36129
Az is válasz hogy február 18-ig valami meg van hosszabbítva.
Dear customer, due to the extended Chinese Spring Festival, most of our staff are off duty, so from Jan 19th PT to Feb 18th PT, you may see an extension for the preparation period, cancellation time, dispute time and estimated delivery time of orders. -
Flinter
tag
400 millió kínai, több mint 80 város karantén alatt Kínában a koronavírus miatt.
Ez Kína lakosságának majd' 30%-a.
Itt a teljes lista:
http://pandemia.hu/kina-karanten-koronavirus/ -
atala
addikt
Tényleg, a rendelés törlésénél melyik pontot válasszam ha azért törlöm a rendelést, mert egy hónap után sem adták fel?
Egyébként ma kaptam egy ilyen levelet az Alitól.
[kép] -
TMhun
tag
Neked legalább van esélyed egyszerűbben törölni.
Ugyanis esetemben az eladó febr. 10-én lekérte a tracking-et a csomaghoz (tehát a szállítás elindult), de fel nem adta. Tehát most várnom kell még 5-6 napot, és dispute útján tudom csak visszakérni a pénzemet.
De legalább ennél a dispute-nél tök egyértelmű lesz a helyzet...
-
őstag
Én ezt nem is láttam sehol néztem nyomkövetőn de nem láttam hogy van eljárás alatt van . Nem is kaptam róla semmit intézkedtem volna . Amúgy 39 dollár volt elvileg 40 fölött van vám eljárás ha jól olvastam akkoriban utána . De ha vissza küldtek mért nem kapta vissza a kínai .és mert nem küldi vissza legalább a termék árát . Szeptember közepén elutaztam külföldre nem nagyon foglalkoztam vele .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
Topikgazda
Olvasva az utóbbi hozzászólásokat úgy gondolom néhány dolgot célszerű tisztázni.
1.Kínai helyzet
Sajnálatos a kínai vírusjárvány, ami sajnos egy időszakra esett a kínai új év ünnepével. Ezt a Kínai állam lét nappal megtoldotta, de február 3-tól munka lenne.
Néhány tartományban és több városban karantén lett elrendelve, február 9-ig, 13-ig és 18-ig nincs munkavégzés, de nem hermetikus lezárás történt, mert az embereknek enni, inni kel és orvosi ellátást, rendvédelmet is biztosítani kell.
Ennek kommunikációja az ünnep kiterjesztésével kerül a médiába, ami kényszer szabadságolás lényegében. A karantén szó rémisztőbb, mint az ünnep szó.
Kína gazdasága nem engedheti meg hogy a vírus járvány várhatólag májusi lecsengéséig ne működjön, ne dolgozzanak az emberek.
Az, hogy néhány helyen és néhány eladó a február 18-at íja az nem általános. Van, aki olyan városból is ezt írja, ahol már 31-én működött a csomagfeladás, a postai szállítás.
Az ismert legutolsó időtartam február 18, de mint írtam ez nem általánosítható.
Továbbiakban nem igazán kellene foglalkozni vele, nem a topik témája.
2.Az AliExpress szállítás.
Ha a fizetést elfogadták indul a feladási idő (Processing time) számláló, az Order status-nál ez olvasható: Awaiting Shipment.
Amíg nem kerül feladásra két választási gomb van:
Extend Processing Time – feladási idő hosszabbítási kérelem, ha valamiért nem kerül feladásra az adott időn belül, akkor még adhatunk lehetőséget az eladónak feladni.
Cancel Order – Vásárlás törlése, mert meggondoltuk magunkat, még sem kell
Ha nem adja fel az eladó a meghatározott időn belül, akkor visszakapod a pénzed, semmit nem kell tenni, automatikus. A vásárlás Closed (lezárt) állapotú lesz.
Ezt az időt emelheti az eladó, az AliExpress és mi is kérhetjük.
Ha feladja, akkor pedig a vásárlói szállítási védelmi időd indul attól a naptól.
Az Order status-nál ez látszódik Awaiting delivery és alatta a hátralévő napok a vásárlói szállítási védelemből.Ez az időtartam a szállítás módjától változó 8-60 nap és ezt is emelheti az eladó, az AliExpress és mi is kérhetjük.
A szállítás elektronikus úton is megrendelhető, nem kell postahivatalban feladni a csomagot és lehet, hogy egy logisztikai cég fogja az eladótól begyűjteni.
Ekkor lesz egy nyomkövetési szám vagy küldeményazonosító, azt megadva az AliExpress-en a megvett termék szállítása megkezdődik, akkor is ha ténylegesen még nem mozog.
Ekkor nem lehet olyan dispute-t indítani, hogy nem adta fel, hiszen logikailag szállítás alatt van.
Ha a szállítási bejegyzéstől eltelt 10 nap után dispute persze indítható, de nagy valószínűséggel elutasításra kerül mert a szállítás folyamatban van.
Amikor beírják a nyomkövetési számot akkor látható a következő tájékoztatás a Logistics Information résznél: Tracking information is available within 5-10 days. (Követési információ 5-10 napon belül.)
Ez azt jelenti, ha valamit február 10-én jelöltek szállítottnak, akkor nyomkövetési információ a február 15-20 közt várható.
Lehet követni az AliExpress felületen is a küldemény mozgását, de inkább egy külsős nyomkövető javasolt, az Összefoglalóban van néhány felsorolva. Mindkét esetben viszont előfordulnak pontatlanságok, valótlan bejegyzések, de ez más téma.Az alap az lenne, ha ez alatt az idő alatt nem érkezne meg, akkor a letelte után 15 napon belül dispute-ot kell indítani a meg nem érkezés miatt és a pénzünket visszakapjuk.
Még annyit jegyeznék meg az hogy az AliExpress a nyomkövetésnél egy optimalizált -nem teljes- információt jelenít meg, alul állítható hogy mi jelenjen meg.A két képen látható a különbség.
OptimalizáltEredeti
-
Myers
senior tag
Az hol látszik, hogy mikor nyugtáztam a csomag megérkezését? Mert ugye ekkortól kezdődik a 15 nap, hogy disputot nyithatok.
http://www.muszaj.hu/
-
luciferk
senior tag
Hello V/ szaki, szerinted evvel csomaggal vajon mi lesz? RP892597235CN
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Toyota topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Tippmix
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Tőzsde és gazdaság
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- EAFC 24
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs