- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Steam Deck
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
ma A Motorola Edge (2024) ugyanazt tudja, mint a Fusion, de vezetékmentes töltéssel kiegészítve.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Egyszerű kérdés miért küldték vissza? Ez lenne az igazi nyomkövetési száma RV214515514CN nem a YP végű. az élátszik hogy 12.07-én megérkezett december 11-én kikerült az NPKK-ból és 12.14.-én visszaindult.
Mi történt a Posta szerint 12.11-14 közt (Szerda és szombat)? Nem volt kézbesítési kísérlet? No ezt kellene igazolni a MP-nek. Erre mit reagáltak? Mert szerintem ez nem maradt ki, ez hasonlít a ccímzett nem azonosítható és visszaküldjük szituációhoz
Ehhez a részhez mi köze az eladónak? A Posta nem kézbesítette vagy nem lett átvéve. Nem az eladó hibája, ha itt nem tudnak olvasni, vagy elbaltázzák a dolgokat
Mindenkinek lekopik az adata? Ugyan már. Te láttad vagy a postás?
A megoldás tényleg a védelmi idő emelése és újbóli küldés lett volna hiszen a szállító hibájából lehetett sikertelen.
Ha visszakapja a terméket akkor visszajár a pénz a szokásjog szerint.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Eversmann #35449 üzenetére
Minden évben úgy 4000 éve ez időtájt van, a mi időszámításunk szerint meg több mint 2000 éve. Mondjuk úgy nem volt titkolva.
Mi a Canceled? Attól függ. Ha 25-étől ha nem kell emberi felülbírálás akkor a rendszer automatikusan dolgozik. Addig meg a szokásos idők vannak. A feladási időt már többre állította az AliExpress, lényegében az lesz késleltetve.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz walakyb #35371 üzenetére
Ezaz hogy mivel kizártak, gondolom tojnak az egészre. Kettő csomag volt, egyszerre rendeltem egy ugyan ilyen, de más színű terméket.
#35372 V/: Értem, következő hasonló esetben milyen okot kellene megjelölnöm? Ilyen esetben mit tudok tenni a fiókom érdekében?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #35453 üzenetére
Azt hogy nincs érdemi nyomkövetési információ, mert amit látsz az nem a te csomagodé, ahhoz nincs.
Az utóbbi időben milyen gyakran volt dispute indítva a részedről?[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
A posta központi számán nem közölték, a visszaküldés okát. Nem volt kézbesítési kísérlet, már az elosztó központba sem vitték el a csomagot. Szerintem olvashatatlanok lettek az adatok. Valószínűleg a feladó adatai is, ezért nem került hozzá a termék.
Mi értelme emelni az időt, ha nem fogja újra küldeni a terméket. Ezt meg már úgy sem fog hozzám megérkezni. Várhatunk még hónapokat, ezt már nem fogom megkapni. Gondolom, ha nem fogják meg találni a csomagot, akkor fizetni fog a kínai posta kártérítést az eladónak. (Nem tudom kint mi a szokás)Ha az én helyzetemet nézed, akkor én fizettem érte, de nem kaptam meg. Annyiból az Ő hibája, hogy olyan cimkét nyomtat ami lekopik.
Volt már ilyen csomagom, hogy éppen hogy el lehetett olvasni a nevem, és a címem, mert úgy le volt kopva. -
Topikgazda
A visszaküldés oka kötelező információ a könyvelt küldemények esetén, azt be kell jegyezni a nemzetközi adatbázisba, ha nem teszik meg jogtalan az egész. Vannak a posták közti adatcserére meghatározott szabályok.
Az hogy nem közölték egy dolog de ki lett szállítva a te kézbesítő postádra, ugyanis az akkori nyomkövetési információk használata során a A küldemény feldolgozása folyamatban után a következő bejegyzés a A küldemény a kézbesítőnél van lett volna, azt pedig a helyi postán írják be. December 12-én kellett volna ki vinni mert ott volt náluk. Sántít az egész.
7-21 nap alatt ide érhet és emelhet 60 napot is, miért nem küldené újból? Nem ugyanazt hanem egy másikat, mint amikor tényleg elveszik, hiszen ott is első az újra küldés és csak a második a pénz visszaadása.aztán. Ebben az esetben meg majd vissza is kapja.
A lényeg az hogy eljött idáig és a Magyar Posta nem kézbesítette. Az hogy nem azonosítható a címen a címzett nem minden esetben a csomagcímkéről lekopás miatt van.
Elsődlegesen a szállító a hibás. Ezzel nem azt írtam hogy jogtalan a dolog, mert te nem kaptad meg, nem történt kézbesítés a pénz visszajár. -
Topikgazda
-
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Fail3D!
addikt
A heten megjott kb 5-6, 2-6 dollaros tetel.. Amikkel mar reg lement a disput. A legregebbi az aug-szeptemberi rendeles. A fene gondolta volna, hogy ezek a cuccok megjohetnek. Mar reg lemondtam roluk
-
Topikgazda
A mobil app-ban a terméknél látod a processing time-ot, amit ott az eladó eredetileg megadott az AliExpress rendszere megdobja +14 nappal.
Az a lényeg hogy január 24 már nem munkanap, mert azt 19-én ledolgozták, így a szállítások utolsó kezdeti napja január 23. Addig amit megveszel, nagy valószínűséggel el is küldik.
Január 31 és február 1 már munkanap.Így 31-től kezdik el küldeni.
Lásd az Összefoglalós ünnepekből kiemelt képet ebben a hozzászólásban[ Szerkesztve ]
-
Gergő170
aktív tag
Sziasztok, szerencsére 5 napja áll már a csomagom a kicserélőben. Nevetséges ami itt van, persze jövőre minden csomagot vámkezelni akarnak, olyan címszóval, hogy "gyorsabb lesz a kiszállítás is". Szerencsére a simán feladott telefontok megérkezett amit ugyan azon a napon rendeltem, de az elsőbbségivel feladott termék még nem. Posta, ügyfélszolgálat semmit nem tud mondani, gyakorlatilag semmi értelme nem volt így elsőbbségivel küldeni a terméket...
-
Topikgazda
válasz Gergő170 #35473 üzenetére
Nekem volt 21 napos a vámolással együtt és az igazi elsőbbségi (priority) levélküldemény volt. Ez van.
Azt tudod hogy a postai elsőbbségi szállítás idejében a ki- és beléptetés vámosok általi ideje sehol a világon nem számol bele.
Az sem ha földrengés vagy más természeti katasztrófa miatt a postás járművek nem tudnak közlekedni. Sőt a zavargások, tüntetések sem, egy fillér kárpótlást nem kapsz.
De ilyenkor kérdezem meg, mennyit fizettél a szállításért, meg melyik az elsőbbségi szállítás?
Igazi EMS volt?
Az előre tervezett kézbesítési idő vállalásukon kívül megnő, egy harmadik fél miatt áll a csomag.
Ha innen küldenéd Kínába, akkor az elsőbbségi levél 5-10 munkanap amit 95 %-os teljesítésre vállalnak, de ezt írják: Áru, áruminta, ajándék esetén az itt feltüntetett kézbesítés idő a magyarországi kiléptetéshez és a célországba történő beléptetéshez szükséges vámeljárás miatt meghosszabbodhat.[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
Hali!
Ma végre megjött minden 11.11-én rendelt terméket, köszönöm "drága" PostaMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
fairi
addikt
Úgy tűnik jól megszívtam.
Megjött a termék jó 61 napra, de én ajánlott levélért fizettem plusz pénzt, de az eladó végül free shippinggel küldte.
Dispute nyitás, és egész arra futott ki, küldjem vissza az árut és akkor visszakapom azt a 2,63 dollárt.
Eladó nem együttműködő, igazán oka nincs. Kb szabit ki is vette.01.28-án zárás, és pénzt megkapja az eladó. Nyomhatok cancelt, de ha rossz indokkal nyitom újra az is zsákutcába futhat. Ám arra semmi jelzés alapesetben hogy Ali moderator beavatkozna.
Csinált bár valaki ilyet az utóbbi időben?
-
vandor01
őstag
Igen bosszanto amit muvelnek.... ahol lehet es tudok es normalis az osszeg ott fizetos TN-el rendelek.... pl Hollandot fizetek kinaival kuldik vagy torokkel kuldi a singapore helyet etc etc... de orulok ha megkapom! utanna mar nem idegesitem magam.... itt van pl ez.... [link]
November 2-an rendeltem 5-en inditottak el.... 2x kertem vedelem hosszabbitast! ma a kb 75ik napra landolt a ladaba..... nem egy osszeg 12 euronyi..... ez van nem kell tul-reagálni... kinabol vasarolunkba bele kell az ilyeneket kalkulálni....CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Myers
senior tag
válasz t72killer #35475 üzenetére
Az nkon tényleg megbízható. Az ali-n árult nagy márkákkal (Samu, LG, Pana) az a bajom, hogy minek rá az a plusz kis 2*2 centis papírfecni? Ezáltal kb alig több, mint felébe kerül, mint amin nincs. Miért nem lehet az úgy árulni ahogy kijön a gyárból? Szóval valami nem kerek ezzel a matricázással.
http://www.muszaj.hu/
-
fairi
addikt
válasz vandor01 #35481 üzenetére
Problémám, ajánlottat kértem, fizettem, de végül ingyenes teknős postával küldte és ellopta a szállítási költséget.
Ezt az Alinak nem tudom jelezni normálisan.ha ingyen regisztrált posta helyett sima yanwennel küldik az nem érdekel, ilyen is van, ám ha fizetek hogy ajánlott legyen, akkor küldje is azzal nem valami yanwennel.
ezt a bajt nem tudom Ali felé jelezni, és panaszon hülyeségbe fulladt.
"normalis az osszeg ott fizetos TN-el"
per pill úgy tűnik felülbírálhat é feladhatja sima untrackedként is. Persze is neki az a veszély hogy le tudod tagadni, hogy megkapod.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Tul azon, hogy gaz, amit az elado csinalt, utana te szivattad meg magadat, te kerted, hogy visszakuldod, es kersz 2.63$-t, ezt az elado elfogadta, ezert varja a visszakuldest a rendszer.
Szallitasi koltseg miatt sose nyitottam eddig disputeot (attol meg nem korrekt az atveres), de a matekkal vigyazz, ha ujra nyitsz, 3.95-3*0.74=1.73.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz walakyb #35485 üzenetére
Jaja, magamat szívattam. Simán le kellett volna tagadnom hogy megkaptam. Így bukta volna a teljes pénzt. de valszeg nem lett volna egyszerű dispute...
Szállítási árat nem lehet visszakérni csak akkor ha termék visszaküldést kérek. WTF? Ez valami bug vagy szándékos hiba?
Élő emberrel kellene beszélnem, de az lehetetlen, Eva Ai chat nem enged emberhez. kínaiak mániája hogy azt hiszik ezek az AI chatek érnek bármit is.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
Csak akkor irta azt, mikor Eva-nak helytelen indokot mondtam.
Ha helyes indok akkor egyértelműen utasít küldjem vissza és akkor visszakapom amit kértem.
Itt a cancel azt takarja hogy egész vitát törlöm vagy visszaküldést utasítom el és eszkalálom a dolgot. Kb nem küldöm vissza de kérem a pénzt vissza. Ez esetek többségében értelmetlen, de nálam van értelme.
-
walakyb
aktív tag
Szerintem nincs kizbelepes, mivel (legalabbis ugy fest), az elado elfogadta az ajanlatot. Erre enged kovetkeztetni egyreszt a "Now you have an agreement..." kezdetu resz, valamint hogy mar konkretan feltoltest ker a rendszer annak igazolasara, hogy elinditotta a termeket visszafele.
-
fairi
addikt
válasz walakyb #35490 üzenetére
Ez a rész automatikusan ment.
https://mobilarena.hu/tema/aliexpress_tapasztalatok/hsz_35480-35480.html
Itt a szituról a kép.Ahogy kitöltöttem ugrott és az "agreementhez".
kereskedőnek semmi szerepe nem volt, ő küldött egy automatikus e-mail a régi üzenetek közé. Paypal és töröljem a dolgot, megegyezünk, de chaten keresztül néma. (szabin van) -
solor
tag
Üdv. Néhány napja leadtam egy rendelést Ali-n, majd fizetés után néhány perccel rájöttem, hogy mégsem kell a termék. Visszamondtam a rendelést, ami "finished" státuszra váltott. Automatikusan visszatéritik (ha igen, mikor?) vagy tennem kell valamit ez ügyben? Köszönöm a segítő szándékú válaszokat.
-
Becenick
tag
Sziasztok!
Sajnos én is belefutottam az általatok korábban is említett "meest" problémába.
Ennek végülis lett valami olyan megoldása, amit ezekben az esetekben követni lehet ?
Az aliban teljesen más csomagazonosítóval szerepel a termék, de mst számmal ellátva kaptam az sms-t és a mailt is, hogy egy belvárosi pickpackponton fel tudom venni a terméket. De természetesen nyilván ez sem a "lakóhelyhez legközelebbi", hanem elég távol attól.
Ebben az esetben magát a pickpackpontot érdemes felhívni ? A futárt ? Vagy hagyni kell, hogy idővel az adott címre kihozzák ? Vagy dispute ?
Nyilván a cél az lenne, hogy megkapjam. De nem minden áron.
Valami már valami bevált módszer ezeknek a csomagoknak a sikeres kézbesítésére ?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Spórolós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Politika
- Steam Deck
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Óra topik
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen