- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!!
Az Aliexpress oldalárol valahogy átkeveredtem az Alibaba.com oldalára asztali pc-n.
Beléptem ugyanazzal a felhasználónév/jelszó párossal,mint az Ebay-re,Aliexpressre. Nézegelődtem,majd kiléptem. Ezután egy-két nappal jött emailben a szokásos termékajánló. Mivel rájöttem,hogy Alibabán szinte csak nagy tételben lehet rendelni,valahogy az acc-omnál sikerült egy olyan lehetőséget választanom,hogy fiók (talán ideiglenes ) felfüggesztése.Indoklásként beírtam,hogy jelenleg nem szeretnék itt vásárolni. Majd submit.
Most viszont abban a meglepetésben részesültem,hogy az Aliexpress oldalra bejelentkezve azt írja paraszt fordításban,hogy fiók ideiglenesen felfüggesztve. Ha viszont nem lépek be,látom azokat a cuccokat,amiket eddig rendeltem,illetve azt is,amiket most beraktam a kosárba. Ebben semmi logikát nem látok....
És akkor a kérdés,hol tudom visszaállítani az profilomat az Aliexpressen,illetve mi köze az Aliexpress-es profilomhoz az Alibabának?
Várom a válaszokat.
Köszi előre is!!Üdv: Attila
-
UberMutant
őstag
válasz tillatrilla #24951 üzenetére
az aliexpress az alibaba kiskereskedelmi részlege. gondolom ez sokmindent megmagyaráz
-
tillatrilla
senior tag
válasz UberMutant #24952 üzenetére
Igen,ezt értem már. Hogy tudom visszaállítani a profilomat?Ugyanazzal a belépéssel szeretném,hogy ne vesszenek el az adatok.
Üdv: Attila
-
UberMutant
őstag
válasz tillatrilla #24953 üzenetére
oldal alján help center pl?
írj nekik -
Topikgazda
válasz tillatrilla #24951 üzenetére
A fellfüggesztés az a kategória hogy a fiók lezárás.Egyértelműen kiírják.
Note: once you have deactivated your account, you will still be able to track information your previous orders.
Az ilyen értesítőkről nem így kell leíratkozni.
Pár évvel ezelőtt minden regisztráció az Alibaba-n is érvényes volt, mivelt egy adatbázis létezett és az Alibabára történt az alap regisztráció, 1,5 éve szedték szét és már külön mennek a dolgok.
Megoldás: új regisztráció.
1. Self-deactivation. In this case, we suggest you register a new account[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tillatrilla #24956 üzenetére
Akkor kattints a linkre: appeal for account reactivation.Esetleg böngészős verzió jobb lenne, de elméletben akkor itt kérheted az újra aktiválást. Esetleg megint változtattak a rendszeren és az nem érvényes már amit máshol még írnak.
-
tillatrilla
senior tag
Húúú,ez nagyon fárasztó volt,pláne kevés angol nyelvtudással.
Először kifogtam egy robot ügyfélszolgálatost,majd sikerült egy emberrel konzultálnom a végén. Adtak egy linket,amire kattintanom kellett az email címem igazolása miatt,majd valami volt-e vitám valakivel kérdés után írjam le,mi a bajom mező. Bemásoltam oda azt,amit fentebb leírtam,persze,ahogy a fordító angolul vissza adta.
Kb. 5 nap,mire választ kapok.
Jelenleg akkor várakozó helyzetben vagyok.
Megírom majd,ha kapok választ. Köszönöm az eddigi segítséget!!Üdv: Attila
-
Topikgazda
válasz tillatrilla #24958 üzenetére
Köszönöm előre is.
Akkor csak változtattak azon, hogy végleges a felfüggesztés, gondolom pár napig a végleges lezárás előtt adtak gondolkodási időt ezzel a linkkel, de az általános help-ben ezt nem futtatták végig. -
andrás47
senior tag
Üdv ! Tudnátok segíteni: belépés jelzőt milyen név alatt találok az Alin ? Több féleképpen próbáltam, de általában riasztók jönnek be csak be . Köszönöm
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Alin rendeltem egy töltőt, nem működik, nyitottam dispute-ot. Ma az eladó a következőt írta: " Kedves barátom, sajnáljuk a kellemetlenségeket. De kérjük, ne aggódjon, mint felelős eladó, szeretnénk visszatéríteni. Adj nekem PayPal számládat, és visszatérítem a pénzt a fiókodra. Sajnálom újra a kellemetlen kellemetlenségért."
Megadhatom a Paypal számla számot nyugodtan? Egy másik disputom is volt már, ott gond nélkül jött a folyószámlára a vissza térités
Nekem nem igazán jó a paypal visszatérités, akkor utasítsam el a javaslatot?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Bigemperor
senior tag
Az volna a kérdésem, hogy csütörtökön rendeltem új fiókkal az aliexpress-ről 2 terméket. Visszaigazolták a fiókon, a pénzt levonták(zárolták) a számlámról. Ma semmilyen rendelés nem szerepel a fiókon, fogalmuk sincs róla, mi a helyzet, e-mailt nem kaptam még, de a lóvé sem jött vissza. Most akkor mi a bánat van ilyenkor?
-
Bigemperor
senior tag
válasz Bigemperor #24970 üzenetére
Nem értem mit kavarnak és hova tűnt a rendelés.Sajnos a bankok csak zárolnak, mire ebből banki igazolás lesz, na mindegy.
-
pulutodurumo
őstag
Ez hasonló ahhoz, mint amikor bemegyek egy boltba, és letegeznek. Ismerjük egymást? Nem. Két felnőtt ember magázódik. Fogadni mernék, hogy ez is az angol / amerikai nyelvterületről jött, ahol nincs megkülönböztetve (kivétel a brit királyi család). De ez már nagyon off.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
őstag
válasz pulutodurumo #24973 üzenetére
Hidd el, az ilyen fajta letegezést én is rühellem.
Simán visszamagázom azt, aki letegez, pedig - már soXor - én vagyok az idősebb!Tma részemről lezárva.
-
azbest
félisten
Német kollégák mesélték, hogy a pc butaságok miatt bizonyos formális megszólítási mòdok kifejezetten illetlenségnek számítanak. Viszont a gyerekeket is urazzák meg hölgyezik másik végletként például iskolában. Kína esetén is lehet hogy nyelvi különbség miatt fura a barátozás
-
Topikgazda
válasz Bigemperor #24970 üzenetére
Amikor kifizetted akkor sem kaptál e-mailt? Csak úgy nem tűnik el, ha véletlenül kupon felhasználási probléma miatt törölnék arról kapsz értesítést és a pénz 5-10 napon belül visszakerül a bankszámládra.
-
dzsi23
addikt
Sziasztok!
Aliexpress-es rendelésnél kaptam ezt a csomagszámot már egy hete: LZ618169167CN.
A rendelés infó szerint ePacket, viszont én Aliexpress Standard Shipping-et választottam, nincs is ePacket lehetőség.
Alin még mindig "Shipment ready for dispatch" állapotban van, ráírtam az eladóra, szerinte már úton van a csomag.
Mit gondoltok? -
Topikgazda
válasz dzsi23 #24977 üzenetére
Ez egy postai regisztrált küldemény szám. Az hogy ez ePacket, air mail vagy doboz tökmindegy. Könyvelt küldemény amit majd kivisznek és aláírod úgy veszed át.
Nekem egyébként ezt írja ki az általam használt nyomkövető oldal: EMS China Post, meg a másik China EMS (ePacket)
Az Aliexpress Standard Shipping az szállítási kategória, nem pedig postai termék amihez szoktak adni nyomkövetési számot.
Valamilyen postai úton van küldve, abban szerepel az ePacket is:
AliExpress Shipping deliver packages from China to the rest of the world, and we do this in cooperation with big logistics providers such as Singapore Post, OMNIVA-Estonia Post, Correos, Posti Finland, SPSR, DHL and others.[ Szerkesztve ]
-
dzsi23
addikt
Általában Singapore Post-tal küldik, ha a standard shipping-et választom, ezért is választom mindig azt, ha nem drágább a china post registered air mail-nél.
Viszont, ha a rendelésnél benézek a szállítási információkba, akkor a szállítónál "Aliexpress Standard Shipping" szokott szerepelni, attól függetlenül, hogy Singapore Post-tal küldik olyankor.
Most viszont ePacket van odaírva, ez zavart meg, a tracking infó sem frissül, és az EMS rendszerében sem szerepel ez a szám... na, mindegy, majd ideér, amikor ideér. -
Topikgazda
válasz Bigemperor #24981 üzenetére
Ha nem emeli le senki a pénzt, mert nem volt sikeres vásárlás, akkor a zárolás sztornó, némelyik banknál sajnos több nap is lehet.
-
azsem2
újonc
Sziasztok!
Megérkezett a csomagom Kínából...
Nem kértek semmilyen igazolást vámügyintézéshez. A "vámmentes" pecsét sem volt rajta. A terméket július 19 éjjel rendeltem, 24.-én kaptam az üzenetet hogy feladták, ma pedig megérkezett. Szóval elég gyorsnak tűnik számomra. Semmilyen papírt nem kért a posta, a csomagra 10 USD volt írva értéknek, de nem én kértem hogy ezt írják rá. Egyébként egy 1Gb-os ROCK64-et rendeltem a gyártó oldaláról. (Szóval nem ali.) -
Bigemperor
senior tag
A helyzet az, hogy már levonta az ali, ma megjelent a bankkivonatomon is, ezt a panaszommal együtt elküldtem az alinak a chat-en, állítólag pár napon belül kivizsgálják.Ilyet még nem láttam, hogy a rendelésnek nyoma sincs, a pénzt ugyanakkor leemelték.szerencsére nem nagy tétel, kb 23 dolcsi, de akkor is roppant bosszant,várom a fejleményeket.
-
Topikgazda
válasz Bigemperor #24985 üzenetére
Csak biztonság kedvéért másik böngészőn belépni amivel még nem használtad az AliExpress-t?
-
timolya
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy shanghai csomagom, aminél az utolsó bejegyzés az alábbi, azóta nem mozdul:
2018-07-02 00:55 Az exportot megnyitották és lebontották.
Írtam az eladónak (már többször rendeltem tőle, mindig plusz kedvezményt is ad, mindent regisztráltan küld, szóval nagyon normális), hogy már az utána rendelt csomag is megjött 2 hét alatt, de ez még ugyanott van. Ezt válaszolta:
Hi~ friend, I check this package!
Customs review is waiting for release!
Sometimes customs will review the value of the parcel!
So it will delay!
Ilyen tényleg van? Valakinek volt már hasonló és rendben megérkezett a csomag, csak nagyon későn? -
Topikgazda
válasz Bigemperor #24987 üzenetére
Akkor ez lehet a gond. Az összes webshop-os dolog ahol kártyával, Paypal-al kell fizetni szereti azonosítani a klienst aki fizet, biztonsági szempontból. A bankok sem szeretik az anonim, vpn-es böngészést.
Nem vagyunk hackerek hogy rejtsük magunkat. -
Bigemperor
senior tag
Amikor a regisztrációt és rendelést követő pár nap múlva ugyanarról a gépről léptem be, mint korábban egy másik fiókkal, mindenféle azonosítót kért, amit megadtam, mégis hibát írt. Kérdem én, miért ne használhatnánk 2 fiókot akár egy gépről, mindenki ezt teszi akár sokkal több fiókkal is? Na most, amikor a belépési hiba felmerült, inkognitómódban léptem be, egyébként ez érdekes módon -ha nagy ritkán kísérletezzem is vele- soha, sehol nem volt probléma. A regisztráció és rendelés korábban érdekes módon rendben lement, bármiféle "rejtőzködés" nélkül, a fizetés megtörtént, majd a kedves ali eltüntette a rendelésem, a pénzem, na ez ami nem korrekt. Amikor pár nap múlva csekkoltam, akkor nem tudtam előbb belépni, majd inkognitómódban sikerült, de se rendelés, se korábbi visszaigazoló e-mail, semmi, Nem gondolom, hogy ez megfelelő eljárás egy cég részéről.
-
Topikgazda
A Magyar Posta augusztus elsejétől emelte a Postai vámügynöki szolgáltatás díját, 3500 Ft lett (3000 Ft volt)
-
bizmark6
tag
Az árat emelik,de a szolgáltatás arányosan romlik.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
Topikgazda
válasz tomazin #24996 üzenetére
Nem egészen ez a történet. A normális magyar banki rendszer meg sem engedné hogy ukrán vagy kongói tartózkodási helyre mutató, vagy sehova se mutató helyről számla, bankkártya műveletet hajstanak végre.
A te p címed, ami dinamukusan változhat miért titkolandó? Mit látnak?
Ez a rövid verzió.[ Szerkesztve ]
-
dzsi23
addikt
-
ArGa
csendes tag
Itt tartottam:
Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés / Under postal customs procedure
Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása / Processing customs documentsTegnap telefonáltam a postára, hogy lassan egy hónapja (07.05) itt van az országba a csomagom és mivel előre küldtem a VÁM papírokat is, akkor mire várunk még és mennyit. Azt mondja a hölgy a jövőhéten valószínű megérkezik.
Erre bekerült kb beszélgetés után 1 órával egy újabb bejegyzés a csomaginfóra:
Hatósági eljárás kezdeményezése
2018.08.02. | 14:11Ez most mit jelent? Végre valóban előrébb is lépett, vagy csak egy szövegelés. Ua a hatosági blabla és újabb heteket kell még várnom. Esetleg tényleg megjöhet végre a jövőhéten - ez alapján/ez után már érkezni szokott?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen