Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Tibor1973 #25802 üzenetére
Már nincs semmi lehetőség a reklamációra. 100% hogy el küldték a pénzt. Az a bankkártya és számla még meg volt és érvényes volt? A bankod nem szúrhatta el? Őnáluk is körbe kellene nézni.
De ezen az oldalon a Chat-en leírhatod problémád aztán valahogy majd csak összekerülsz egy illetékessel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tibor1973 #25804 üzenetére
Akkor leírom sokadjára is. Az eladónál nincs addig pénz amíg le nem igazolod a megérkezést és le nem telik a 15 napos dispute indítási idő és nem reklamálsz mint vevő.
Ha a rendszer zárja a szállítási védelem végén, mivel 15 nap a dispute indítási idő a pénzt csak annak letelte után kapja meg az eladó, ha a vevő nem reklamál.
Addig az AliExpress kezeli a pénzt, az eladónak csak annyi ráhatása van, hogy belegyezik, elfogadja a dispute okát és akkor a pénzt vagy egy részét az AliExpress visszaküldi.
Ugyanez történik -visszaküldés- ha az eladó nem reagál a dispute-ra.
Nem az eladó küldi vissza.[ Szerkesztve ]
-
csaba17
senior tag
sziasztok!
ha dhl-el küldenek egy csomagot és először németbe, majd szlovákiába mutatja a helyét a 17track, akkor lehetséges, hogy a beérkező országban(német) vámolják meg meg ilyenek és hozzám már extra költség nélkül érkezik?
-
Topikgazda
válasz csaba17 #25806 üzenetére
Nem. A kiindulási hely számít. Ezek tranzit országok, ilyenkor a végső helyen kerül az EU-ba, addig csak szállítják. A DHL-nek van Kínába depója oda beviszik a csomagokat, onnan a központi bázisra szállítják Németországba és onnan a vásárló célországába az ottani központiba, vámjogilag a magyar központi depóban történik a az EU-ba történő beléptetés. Ezután küldik a lakóhely szerinti helyi depóba és onnan a címedre.
[ Szerkesztve ]
-
csaba17
senior tag
köszi, akkor várom az smst vagy a hívást, hogy szolgáltassam be a vámnyilatkozatot.
szerk: azért picit bízok benne, hogy átmegy a vámos plusz költség nélkül, a mostani státusza ez, hogy "with delivery courier"
de már kitöltöttem az innen letöltött word fájlt, ha kérik elküldöm.
[ Szerkesztve ]
-
Kácsa
aktív tag
Sziasztok !
Rendeltem egy Androidos fejegységet autóhoz, a rendeléskor, előre egyeztetve az eladóval, volt lehetőség + 20€ -ért UPS-el szállítani (Tax free). Ki is fizettem, majd ma írt az eladó, hogy véletlenül a DHL-el adta fel. Miután elmagyaráztam neki,hogy így milyen terhek vannak rajta, megígérte,hogy szól a DHL-nek,hogy minden felmerülő plusz költséget (ÁFA, vám) ö fizet. Na de,ez majd ,hogy lehetséges, mikor ö Szingapur-ban van, a vámoltatás meg itt.
Mert ,hogy én egy megveszekedett garast nem fizettek pluszban. Mivel úgy volt,hogy az UPS -el eu-s raktáron keresztül jön.
Ilyenkor,ha nem veszem át (ha pluszban fizetnem kell), dispute-t nyitva lehetséges a full refund (mivel nem a kifizetett árut kapom) ?ZoLee
-
Topikgazda
Valójában ha nem veszed át az akkor a te hibád lesz. Mivel nem lett átvéve nem állíthatod, hogy nem azt kaptad meg. Ez a külön fizetsz valamit és nem kötődik az adott termékhez, mert külön vásárlás (order) ez megint más kategória.
A pénzed akkor kapod vissza dispute során, ha az eladó visszakapja az árút, ami esetleg meg is történhet, de erről csak az eladónak lesz információja, te nem tudod kontrollálni. -
baandii
senior tag
sziasztok!
16án rendeltem egy terméket aliról 18án megkaptam a követési számot (RY307661117CN), azóta semmit nem jelez a követési szám....nem adták fel
a válaszolóknak és segítőknek előre is köszönet!
-
Topikgazda
válasz baandii #25820 üzenetére
Eleve ezt írják: Tracking information is available within 5-10 days. Ez munkanap lenne.
Feladták.
De a nyomkövetésiszám, a szállítás megrendelése elektronikusan történik, nem úgy ahogy nálunk megmegszokott, hogy beviszed a postára és akkor kapsz nyomkövetési számot.
Persze nálunk is lehet Neten keresztül igényelni, de az konkrétan az átvételt követő napon szokott látható lenni a nyomkövetésben és 3 napon belül kell bevinni a csomagot.
Neked is kb. ez olvasható a vásárlásnál az Awaiting delivery alatt: Your order will be closed in: 48 days 17 hours 42 minutes
Így az hogy még nem látsz információt valójában semmit sem jelent, van még 48 nap a megérkezésig.
Olyan is előszokott fordulni, hogy másik számmal küldik és a régit nem mindig javítják ki.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz baandii #25822 üzenetére
Ha a jövő héten sem látsz semmit és még mindig ez a szám van csak beírva, akkor kérdezz rá az eladóra, hogy ő mit tud róla. Nem kell megvárni a szállítási védelem végét.
Azt elfelejtettem az előbb megírni, hogy volt nekik egy pár napos kiesés az ünnep miatt szeptember 21-24 közt.[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Én így tettem mert az augusztus 30-án feladott csomagom trackingje meg sem mozdul: Bpost International LB421065158BE
Ez látható csak Belgiumtól?
No a lényeg rájuk írtam és kaptam egy HK-s nyomkövetési számot amin már szépen látni mindent.
Most akkor hogy van ez?Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #25824 üzenetére
Írtam, hogy előfordul ilyen.
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Rendelést, hogyan tudom lemondani, ha lehet?
Tegnap rendeltem,de közben kiderült, hogy van a tesómnak.Még nem lett feladva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25827 üzenetére
Van ott a vásárlási sornál egy nagy Cancel order gomb.
-
gyulazsolti
senior tag
Köszönöm .
Gondolom pár nap és visszautalják a pénzt. [kép]
Ezzel kapcsolatban. 44 napot futott, a héten megjött.
Itt meg nem tudtam a disputét tovább folytatni. Azt hittem valahol esetleg tudok panaszt tenni, hogy nem kaptam meg hiszen nem igazoltam vissza. De az meg automatikus, ahogy kiveszem 14 nap után.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25829 üzenetére
Valójában az eladónak ezt el kell fogadni, néha ezután derül ki hogy már "feladta", de náled ennek kicsi a valószínűsége.
A 44 nap az normális egy normál küldeménynél.
Azt írtam, ha letelik a szállítási védelem XX napja, akkor a vásárlás zárul automatikusan és onnan ketyeg még 15 nap a reklamációra. -
walakyb
aktív tag
Na, egy kis tortenet, hogy amig nincs kezunkben a csomag, semmi se biztos.
Augusztus vegen vettem egy fejhallgatot. a 8. napon (09.06.) jott az ertesites, hogy shipped out xyz kovetesi szammal (holland posta, hollandiaba erkezestol kovetheto). 15-en beerkezett az orszagba, feldolgoztak (vamig nem jutott), majd megallt... kozben 22-en kaptam egy alin beluli levelet az eladotol, hogy shipped out a csomagom, zyx a kovetesi szam (nem ugyanaz, mint az elozo). kerdesemre, hogy ez most mi, semmi valasz nem jott azota se. Penteken irtam a postas vamosoknak, hogy nezzenek mar utana a csomagomnak (posta ugyfelszolgalat azt az infot adta, hogy 20-an scanneltek a csonagot, de egyelore nem dontottek el, hogy vameljaras, vagy sem), es ha mar irtam nekik, elkuldtem a nyomtatvanyt, meg a kepernyokepeket, hatha szukseg lesz ra. Ma kaptam valaszt a levelre, NEM AZ ENYEM A CSOMAG (mondjuk kb erre keszultem)!
Kozben tegnap beerkezett az orszagba a masodik csomag is, de arrol meg semmi hir, meg se tudjak nezni egyelore, hogy kie. Csak remelni tudom, hogy nekem jon, es az is lesz benne, amit vettem...
Ami biztos, az 1*-ot bosegesen kierdemelte, meg akkor is, ha innen minden renben lesz... -
Flashy
veterán
rövid sztori nekem is: vannak néha érthetetlen esetek. BL-5C aksit rendeltem, napokig nem adta fel, aztán rákérdeztem hogy van-e valami gond, akkor bekattintotta hogy feladta. a nyomkövetési szám nem érvényes de nem is foglalkoztam vele nagyon. pár nappal a határidő előtt kértem hosszabbítást, nem válaszolt, letelt a 60 nap, indítottam dispute-ot, semmi válasz, idő lejár, ali megítélte a visszautalást. összesen mondjuk 75 nap eltelt fölöslegesen, aksim még nincs, a pénzt visszakapom, neki meg csak rossz pontja származott belőle. az értékelései átlag alattiak, de nem full 1 csillag, szóval néha valamit jól csinál.
-
csori23
aktív tag
válasz csori23 #25497 üzenetére
Ha valakit érdekel mi lett a végkifejlett az esetből.
Az eladó elismerte a hibát, a pénzt vissza utalta paypal számlámra, ugy hogy nem adtam megerősitést az áru megérkezésről. A disputot mellőztem addig amig meg tudok vele egyezni. (Ezt javasolja a leírás is a bevezetőben). Majd írta hogy küldjem vissza a hibás kijelzőt. Leirta, hogyan adjam fel a csomagot. Mondom, ok. Feladtam, és elküldtem neki a követési számot üzenetben, és hogy mennyi volt a postadíj.(9€). Majd ujra írt hogy ha ennyi a posta, akkor nem kellett volna feladnom. LOL Jókor szólsz...
Visszamondani már nem tudtam a csomagot. Úton volt kína felé.
Erre támadt egy ötletem. írtam neki, hogy ha kifizeti a postadíjat is, akkor megy az 5 csillag.
Másnap a paypal számlán volt az összeg..
UI.:
Vannak közöttük jó arcok is nahttps://logout.hu/tema/re_qiku_360_n4s_a_biztonsagban_rejlo_energia/friss.html
-
tillatrilla
senior tag
Szia!
Rákérdeztem a bankomnál,személyesen be kellett volna mennem,ha nem jön vissza a pénz,és valami nyomtatványt kell kitölteni. DE szerencsére az eladó 2 nap múlva visszautalta a 2 db sikertelen tranzakció szinte teljes költségét,pedig nem is írtam neki.
Viszont lenne egy másik kérdésem.
Adott a bankkártya száma,ami regisztrálva van PP fiókomban.Erről megy a vásárlás Ebay,GB,stb.Erről a kártyaszámról történik egy vásárlás,majd az árú átvételétől számítva 20 nap múlva a vásárolt cucc kuka lesz.Ez idő alatt a kártya érvényessége lejárt,töröltem PP-on,beregisztráltam az új kártyát. A bedöglött termék valahány %-át visszautalja az eladó.Ilyenkor a PP rendszere automatikusan a lejárt kártya helyett az új kártyára utalja vissza az összeget? Remélem érthetően írtam le...Üdv: Attila
-
Topikgazda
válasz tillatrilla #25834 üzenetére
Nem kártyára történik utalás az nem tud pénzt fogadni. A bankszámlához tartozik a kártya mikor fizetsz akkor erről a bankszámláról utalnak pénzt az eladó bankszámlájára. Ha pénz jön vissza az bankszámlák közt mozog, az hogy azt látod kiírva hogy XXXX számú kártyára továbbítva az úgy értemdő, hogy megy bankszámlájára.
Akkor bonyolultabb az eset ha a bankszámládat szünteted meg, de akkor is meg tudod szerezni a pénzt. -
tknof1871
őstag
Üdv! Képek segítségével kommunikálok egy eladóval. (nem ért angolul, az automatikus fordítót használja). Amikor ő küld képet akkor van egy opcióm, klikkelek a képre és nagyobb lesz + original méretben is megnézhetem a képet amit a message centerbe küld nekem. Azoknál a képeknél amiket én küldök én nem látok ilyen opciót. De az eladónak megvan ez az opció? Nálam pixeles bélyeg méretűek a képek. Ha ő nem tudja eredetiben megnézni akkor nem fogja érteni.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
csaba17
senior tag
sziasztok!
vmi hatchimals utánzatot nem tudtok olcsóbban mint az eredeti?
itthon is 19ezertől kezdődnek, talán 55$-ért találtam meg alin, még így is sok.
vagy esélytelen? -
RBJ
addikt
Nem rendeltem hónapok óta kártya hiány miatt.
Szeptember 6. tól újra rendeltem vagy 12 dolgot de eddig semmi.
Mostanában így be van lassúlva a kínai posta?Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
0629
csendes tag
válasz baandii #25839 üzenetére
Sajnos nekem volt már vagy 4-5 ilyen szállítás törölve, de eszük ágában sem volt elküldeni. Meghirdetnek valamit olcsón és vagy nincs vagy elfogyott,vagy már nem akarja ilyen áron adni. Sokat írogattam nekik. Volt aki kikötötte, hogy elküldi igazából is, de akkor 5 csillagot adjak neki. Egy nagy fityiszt! Sajnos ki lehet fogni ilyen rossz eladókat is.
-
Topikgazda
Az ottani vám nem engedi ki azt a konténert amibe a küldemény van mert az 50 db csomagból egynél probléma van. Visszaküldik az eladóknak, de ugyan azzal a számmal, mivel érvénytelen lett nem lehet kiküldeni ezért igényel egy másik nyomkövetési számot és elküldi újból. vagy megsérül a csomagolás, az ilyet még a mi postánk sem küldi tovább, megy vissza a feladónak. Mivel több nap is lehet, nem biztos hogy tudja használni az eredeti nyomkövetés számot, ezért újjal küldi el. Tönkre megy vagy eltűnik a csomag és nincs belőle már, vagy csak drágább beszerzésű, ezért törli a szállítást.
Akkor ezek is "rossz eladók"?
Innen mi nem tudjuk eldönteni, hogy miért lesz Cancel.
Nekem 1250 vásárlásból 2 volt ilyen, de a másik nyomkövetési számmal elküldték Sajnálatos hogy neked ilyen sok volt.[ Szerkesztve ]
-
Rayden02
csendes tag
Na most vagy a Posta rendszere lassult be ,vagy ez elveszett?
RW122464343CN
Elvileg ma kellett volna megkapnom!
Kezdek egy picit aggódni![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Rayden02 #25847 üzenetére
2018.10.03. | 04:02 Feldolgozás Feldolgozás/szállítás alatt Győri Logisztikai Üzem.
Nem egészen ma kellett volna. Mire odaért, addig már a mai posta összeállítva és az lett kiszállítva. Majd holnap. Van amikor a helyi postán is dekkol 1-3 napot, ez nem újdonság.Ha hajnalban ér oda és nincs sok küldemény akkor ilyesmi is lehet:
2018.10.03. | 01:44 Feldolgozás Feldolgozás/szállítás alatt Szegedi Logisztikai Üzem
2018.10.03. | 07:36 Kézbesítés Kézbesítőhöz rendelve Címzett Szeged 1 posta
2018.10.03. | 10:57 Kézbesített Sikeresen kézbesítve Címzett Szeged 1 posta - bár ez 12:15-kor volt. Az a 2 óra hossza is számít. A 01:44 és a te 04:02-öd közti[ Szerkesztve ]
-
timolya
csendes tag
Azért nem minden eladó szent, mint ahogy itt mindig írjátok, attól hogy te ennyire szerencsés vagy hogy még mindig mindent feladtak, lehet más nem annyira az.
A legutóbbi példám:
08.31-én a legutóbbi event alatt rendeltem két játékot, 63$ és 75$ értékben. Mindkettőnél tudtam fehér és piros kuponokat is felhasználni, az egyiknél 5$ kuponesős pirosat, a másiknál 8$-ost amit 800 coinért vettem. Külön rendeltem de ugyanattól az eladótól, már a megrendelésekbe beleírtam, hogy külön küldje. A 11 napos processing time utolsó órájában "adta fel" a csomagot, regisztrált mail és e-packet helyett mindkettőre ugyanazt a DHL számot. ezután 15 napig nem mozdult a csomag, DHL-lel már meg kellett volna addigra érkeznie, de fel sem adta a csomagot. Írtam az eladónak többször, válaszra sem méltatott. Vitát nyitottam, az eladó egy órán belül elfogadta és az Ali visszaadta a pénzt.
1 hónapom ment el feleslegesen, elúszott a 2 piros kuponom, na meg 800 coinom, ja és az árfolyam váltásból egy ezrest buktam...
Kommunikáció híján gondolom az eladónak mégsem volt annyira buli annyit engedni a cuccokból, 1-1 negatív értékelés meg mit számít az amúgy több ezer pozitív mellett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen