- Androidos tablet topic
- Milyen széket vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- 3D nyomtatás
- Bluetooth hangszórók
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
206 cc
senior tag
válasz csaba17 #22499 üzenetére
Ez egy jobban hasznalható verzió [ZNTER] ez egy Liion akku szabályzó elektronikával ami így lehetőve teszi a 1.5v feszt és tölthető sima microusb töltővel vagy van belőle usb töltős verzió [SORBO
206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
TOBYMACK
tag
Sziasztok,
November 19-én rendeltem egy terméket Ali-ról, azóta itt állunk:
"Shipment accepted by airline
2017-11-23 14:36:26 [GMT+8]
Shipment left country of origin warehouse
2017-11-23 14:33:54 [GMT+8]
Shipment at country of origin warehouse
2017-11-23 14:33:54 [GMT+8]
Shipment dispatched
2017-11-23 14:25:18"
A feedback-eknél többen írták, hogy gyorsan megérkezett a csomagjuk, nekem viszont semmi infóm nincs, hogy hol járhat.
Írtam az eladónak, azt válaszolta, hogy vegyem fel a kapcsolatot a postával.
Mi ilyenkor a teendő? A posta tud nekem információt adni, hogy hol van a termék? Illetve, ha elfelejtették kézbesíteni, akkor kukázhatták a terméket? Ebben az esetben mit tudok tenni?
Piszkos krumpli, törött mogyoró, zsákodba nem való, Te áldott Télapó!
-
combi27
csendes tag
Sziasztok,
Érdekes helyzetben vagyok...Rendeltem valamit az Aliról (tök mindegy hogy mit), amit nagyon jó áron vettem (250 dolláron ment, de akcióban100-ért megkaptam.).
2017.12.27-én megvettem, DHL-el jött, Január 2-án Magyarországon volt.DHL szokás szerint előre bekérte az igazolásokat hogy mennyit fizettem érte, mert a számlának ugye senki nem hisz...(bezzeg Magyarország a számlákról szól, csak külföldről nem veszik ezt figyelembe)...
Elküldtem a képernyőképet az Ali-s megrendelésrő, valamint az OTP internetes felületéről a fizetés tényét...
Persze a NAV kivette ellenőrzésre...majd jön a tortúra..A DHL felhív hogy mégis hogy vettem meg ilyen olcsón, mert ők az interneten csak 250 dollár körüli értékeket találnak...
MOst ugratnak? MInden bizonyíték ott van náluk, elküldtem, és nem hiszik el hogy annyiért vettem.Ja, a csomagon a számlán is ez az érték szerepel....
4 napja ülnek a csomagomon, mert nem tudok nekik mit mondani egyéb más bizonyítékként hogy ennyiért vettem..
Most mire várjak? vagy mit mondjak nekik? Ötlet?
Mire számítsak? Ha lejár a szállítás határideje akkor indítsak "dispute"-ot ha addig nem történik meg az áru vámkezelése és átvétele?
Járt már valaki így?Combi
-
Topikgazda
válasz combi27 #22503 üzenetére
Némi félreértés van a dolgokban.
Miért indítanál dispute-t, rád várnak a vámolással és itt van az országban.
Az AliExpress szabályai szerint sem felelős a vámolás idejének hosszáért az eladó! Meg a vevő gondjaiért az átvétel során.
Miért akarod az eladót szívatni, köze nincs a szituációhoz.Amikor a kinti DHL átvevőhely megkapja a szállításra a dolgot erről kap értesítőt a magyar DHL is. Ekkor hogy gyorsan menjen a szállítás bekérik a címzettől az érték igazolásokat.
Ők végzik a vámolást és 22 € felett mindenképp megtörténik, nem kiszedik a vámosok mivel ott helyben a DHL részlegnél végzik az egészet.
Ahogy az Összefoglalóban a vámolásnál írjuk azokat elküldve nem szokták becsülni az értéket, hanem elfogadják.
Ott ugye a tényleges ár szerepel, nem az eredeti 250. Kérdés azért az, hogy miként lett elszámolva az a 150 $ -.
Mivel a 3. naptól tárolási díjat is felfognak számolni, küldd el nekik újból egyértelműen olvasható formában az igazolásokat. Ha ezek ott vannak, nem lehet becsülni az értéket, hanem ebből kell kiindulni.
Ha ezek után is többet kérnének (a szállítási költség is a vámértékhez tartozik) akkor kifizeted és a NAV-nál megreklamálod, kéred a vámhatározat felülvizsgálatát.[ Szerkesztve ]
-
TOBYMACK
tag
Így néz ki az oldalon:
"Tracking number:
06881183039Logistics company:
China Post Ordinary Small Packet PlusShipment time:
2017-11-20 18:48:55"Azt írja, hogy "Awaiting delivery, Your order will be closed in 13 days 12 hours 24 minutes".
Piszkos krumpli, törött mogyoró, zsákodba nem való, Te áldott Télapó!
-
hacki87
senior tag
sziasztok!
Rendeltem 5 tételt amit egyszerre fizettem ki, ebből már 3 szállítás alatt van elvileg a többi még feladásra vár. De a statusnál már mindegyik ugye átváltott már a fizetésre várról. A számlámon még a zárolt összegnél csak a tegnapi tankolás összegét látom nem nőt további kb 8-9000 Forinttal. Régebben nem hamarabb zárolták az összeget a számláról? Bármi mást fizetek neten keresztül kártyával az pár perc max és megjelenik a zárolt összegnél. Mennyi idő alatt vonják le a pénzt kb? mert addig nem akarom kivenni a pénzem a számláról.
-
combi27
csendes tag
Nálad van félreértés....
Minden bizonyíték ott van a DHL-nél hogy mennyiért vettem..Szerintem hogy ők mit találnak a neten jelenleg kb senkit nem érdekel.Ott az eladótól a számla, az Ali-s rendelés visszaigazolása, és a fizetés a bankomtól..
Mégis azt kérik bizonyítsam hogy vettem ilyen olcsón? Azért ez a vicc kategória, az meg pláne hogy ezért még tárolási díjat is fizessek?Mire fel?
A kérdésem továbbra is az hogy ezek ellenére meddig tartják vissza küldeményem?
DHL-t hívom akkor semmi konkrét, ők továbbítottak mindent a NAV fele, de valamiért nem a NAV-tól hanem a DHL-től hívnak hogy mégis hogy vettem ilyen olcsón, és néznek utána a termék mostani árának....A "dispute" meg arra vonatkozott hogyha a rendelésem lezáródik 16 nap múlva és a termék még mindíg a DHL-nél dekkol (ezek szerint lehet nem kevés tárolási díjért), akkor mi a fenét csináljak? Mert a terméket ugye nem kaptam meg....és erről én nem tehetek..igaz az eladó se..(mint ahogy arról se ha elhagynak egy csomagot...)
Combi
-
combi27
csendes tag
Ők végzik a vámolást és 22 € felett mindenképp megtörténik, nem kiszedik a vámosok mivel ott helyben a DHL részlegnél végzik az egészet.
Ebben van némi csavar... a vámolást a DHL végzi az irodában, a NAV-on keresztül, egy egyszerűsített vámolási folyamattal.....Ha a NAV úgy dönt hogy valamit kivesz vámvizsgálatra akkor onnantól egy szigorított vizsgálat következik minden adattal, papírral, sőt van mikor a terméket is bekérik....és én pont így jártam..a terméket elvileg nem kérték be, de minden más adatot , papírt igen...
Logisztikán dolgozok, tudom ....csak nálunk konténeres cuccokat vámkezelnek a lányok cégeknek.(én hiába kértem volna hozzánk a cuccom, nem vámkezelhetik) .És az a baj hogy ilyennel még ők se találkoztak, hogy ott van minden papír a fizetésről és nem fogadják el....
Gondoltam hátha valaki okosabb, vagy járt már így...Combi
-
Topikgazda
válasz combi27 #22511 üzenetére
Ugye te sem úgy érted hogy a DHL terminálra besétál egy NAV-vámos, oda megy és kiveszi a csomagodat?
6 féle módon határozhatják meg a vámértéket, a becslés is az egyik mód.
De leírtam, hogy mit tegyél, ha nem hiszik el, hogy 100 $-t fizettél érte.A kérdésem továbbra is az hogy ezek ellenére meddig tartják vissza küldeményem?
Ez most ugyan új kérdés, de 21 nap a hivatalos maximum idő a vámolásra.Akkor még egyszer leírom: az hogy a vámolás miatt nem kapod kézhez nem ok a dispute-ra, mert max 21 napon belül megfogod kapni.
Ilyenkor a hátra lévő 16 napból a 14. napon kérsz 10 nap vásárlói védelmi idő kiterjesztést, akkor már mindenképp nálad lesz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hacki87 #22514 üzenetére
De emlékszel hogy ezt írják:
Payment successfully made
Payment for Order no. 99999999999999 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.2-4 nap is lehet mire zárolják.
[ Szerkesztve ]
-
combi27
csendes tag
Ugye te sem úgy érted hogy a DHL terminálra besétál egy NAV-vámos, oda megy és kiveszi a csomagodat?
nem ez a folyamat..ha bekérik az árut vámvizsgálatra nem ők mennek, hanem oda viszik a tárolási helyről...
nálunk is ez van, a darabárus termékből amiből több ezer vagy száz van egy dobozban a vámos kollegina 1-3db mintát kivesz, dokumentálja, autóba ül és elviszi a NAV -hoz abba az irodába ahová kell...De leírtam, hogy mit tegyél, ha nem hiszik el, hogy 100 $-t fizettél érte.
ezt köszönöm, de megtettem..megírtam nekik hogy akkor azon a termék értékből számítsák a közterhet amit ők megállapítanak...de további egy napig se történt meg a vámkezelés...
a hátra lévő 16 napból a 14. napon kérsz 10 nap vásárlói védelmi idő kiterjesztést,
A raktárdíj összege 4.200,-Ft + 30,-Ft/munkanap/kg + ÁFA...ezt nem tudom hogy értsem, de ha munkanaponként kb 5000 forintot felszámítanak akkor ugye nem gondolod 12 munkanap*5000 forintra én még rákérek 10 nap (kb 7 munkanap *5000 forintnyi) tárolási díjat...ember...100 dolcsira kifizetem az áfát (ami nem gáz, de még az se ha a megállapított érték után kifizetem az áfát és a 4% vámot), majd kifizetek ki tudja hányszor 10 ezer forintnyi, a termék értékének a 3-4 szeresének megfelelő tárolási díjat azért mert ÉN NEM HIBÁZTAM? Aztán vitatkozzak elöször a NAV-val a határozat felülvizsgálata miatt, és ha helyesbítenének akkor a kvázi feleslegesen felszámított tárolási díj miatt is?
Nem vagyok képbe a DHL-lel, de olyan áraik vannak hogy hihetetlen...
Viszont találtam olyat náluk hogy:
"közteher kiszabás esetén a DHL vámjogi engedélyeinek felhasználásával a vámteher megfizetése előtti árukiadásért a közteher 2,5%-a, de minimum 5.990,-Ft + ÁFA kerül kiszámlázásra!"
Vajon ezzel kiszállítanák a terméket?Mert addig legalább a tárolási díjat megúszom (vagyis egy vagy két napot kellene csak kifizetnem) , a vámot meg amúgy is kifizetem, tök mindegy mennyit és mikor állapítják meg, max megreklamálom ahogy írtad..)
Combi
-
Topikgazda
válasz hacki87 #22516 üzenetére
Ez volt a kérdésed: Mennyi idő alatt vonják le a pénzt kb? mert addig nem akarom kivenni a pénzem a számláról.
A válasz 2-4 nap.
Nem egészen értem a többit. Annyit hozzáteszek, hogy volt már olyan Aliexpress vásárlásom aminek vételárát a 7. napon zárolta a bankom és a 10. napon könyvelte le. -
Topikgazda
válasz combi27 #22517 üzenetére
Most már téged sem értelek. Kérdésed volt az hogy a vásárlói védelemből ne fuss ki, arra írtam azt a lehetőséget.
Nem igazán érdekel hogy a DHL mit mennyit számít fel és nem is gondoltam bele, mert nem a vásárlói védelemhez tartozik.Nézd nagyon nem akarok már belemélyedni a vámolás témába, mert nem egészen az a tapasztalatom amit írsz, én eddig a magánszemély külföldről történő vásárlásáról írtam, de most neked ez a téma megy elméletben: "közteher kiszabás esetén a DHL vámjogi engedélyeinek felhasználásával a vámteher megfizetése előtti árukiadásért a közteher 2,5%-a, de minimum 5.990,-Ft + ÁFA kerül kiszámlázásra!"
A többi meg lényegtelen már. Nem sokára lesz egy határozatod és a DHL viszi a csomagodat.
Mindent átbeszéltünk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha már lefordítottad -bár én jobb szeretem az eredeti szöveget-, az első képen alul ezt olvashatod:
A következő oldalon, akkor használja a kuponokat, vagy hagyjon üzenetet az eladónak.
Ennél tovább kell lépni egyet és az lenne a fizetési összesítő oldal.Az hogy a Select kuponokat miként tudod felhasználni az mondjuk úgy egy változatos kategória, vagy tudod használni, vagy nem.
-
feri1
aktív tag
Bocsi a sok kérdésért,de ez a első nagyobb,több tételes rendelésem.
Ebből jött le 4 USD
Mit írnak ki a csomagra? A 25,88 vagy a 29,88-at?
Töröljem inkább?
A kupont gondolom törlés után már nem fogják visszaadni,de inkább mint hogy fizessek vámot utána.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az ok nélküli törlést senki sem szereti.
A csomagodra meg akármit írhatnak, lényegtelen vámolási szempontból.
2004 óta ténylegesen sem vehetik azt figyelembe és előtte sem vették egyébként, ez egy mese.
Esetleg nem fogják úgy gondolni hogy nagyon értékes még ha 29,88 $ fizettél. Nem tudom mit vettél, de ha nem mobiltelefon, akkor 85 % hogy nem lesz áfa[ Szerkesztve ]
-
feri1
aktív tag
Köszönöm szépen.
Máskor az összértéket vagy a kuponokkal levontat vegyem figyelembe az összeghatárnál?
Ezt így hagyom remélem így is jó lesz.
( horgászathoz apró cikk,műcsali amit rendeltem)Ha mégis vámolnak,hogy értesítenek?
Gondolom gördülékeny,mondjuk ilyen kis összegnél.[ Szerkesztve ]
-
eszti95
újonc
Sziasztok! Még kezdő netes vásárló vagyok, ezért is fordulok hozzátok azzal a kérdéssel hogy, dec. 22-én rendeltem aliról egy táskát ami ma meg is érkezett. És ma kaptam egy emailt valami PayPal Support a feladó hogy szokatlan tevékenységet észleltek az Egyesült Államokból ott az IP cím is és a tegnapi dátum. Ennek valami köze van a táskához vagy valaki fel akarta törni?
-
Topikgazda
válasz eszti95 #22532 üzenetére
Az Aliexpress termék megérkezése és egy PayPal-nek tulajdonított e-mail érkezése közt nincs összefüggés.
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com
webform@intl.paypal.com
paypal@e.paypal.com, de ezt csak akkor használják, ha a felhasználási feltételek változnak.
Jöhet még felhasználói értesítés erről a címről: member@paypal.comHa ezek közül valamelyikről jött akkor foglalkozz vele.
-
Tod_5
csendes tag
Leírom a fejleményeket, hátha valaki hasonló cipőben jár majd egyszer mint én.
Szóval rendeltem egy fali matricát, amiből hibás, egyel kisebb méretűt küldtek mint szerettem volna. Jeleztem az eladónak a mérethibát. Erre azt kérte, hogy értékeljem nyomjak rá a megérkezett gomba, meg értékeljem full ötcsillagosra a tranzakciót. Megtettem. Ekkor elküldte az új tracking nr-t. És ma megérkezett. Jó méretben, hibátlanul. Így gyakorlatilag két matricát kaptam egy áráért.
Én végülis tartottam tőle, hogy majd nem küld semmit, csak bemásolja másét, és miután már értékeltem a tranzakciót, nem nagyon tudok majd reklamálni.
De szerencsére nem lett igazam. Korrekt volt az eladó. -
MittuDomain_
őstag
Sziasztok!
Még kezdő vagyok Dispute ügyben szerencsére.
Szóval belefutottam az elsőbe...
Elolvastam az első hsz-t, írtam is neki, mire azt válaszolta, hogy indítsak dispute-t, és megoldjuk.De komolyan, ezt válaszolta:
"If you didn't get it , please open the dispute, we will solve it."Most ennyire hülyének nézi a vevőt, vagy mi?
Csak egy megerősítés kéne, hogy miután ő mondta, hogy indítsak dispute-ot, felajánlja a nagy semmit?Szerk:
Ne az értékét nézzétek, az nevetséges, mert coin-os kuponnal lement a 3,10USD 10centre, de legalább megtapasztalom a gyakorlatban is, hogy megy a dolog.[ Szerkesztve ]
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #22537 üzenetére
Azt írta hogy úton van és ezért az a javaslat, hogy semmi. A Reject-re kattintva ezt nem fogadod el és majd az Aliexpress dönt.
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #22540 üzenetére
Azért nem mindig jellemző a 30 nap, van ami 50-60 napra érkezik, több év tapasztalata alapján (1000 körüli vásárlás) úgy 50 % ami 30 napon belül megérkezik.
-
tomazin
veterán
válasz MittuDomain_ #22540 üzenetére
Ne varj. Nekem mar a tokom ki van az idohuzo, osszevissza kamuzo makikkal.
Rendeltem lampat, nem mukodott, szetszedtem, megtalaltam,h az egyik led a szar, ki is szedtem, kertem,h kuldjon ujat. Addig huzta az idot, amig muszaj volt disputeot nyitnom, erre ali videot ker arrol,hogy nem mukodik. Amit nyilvan nem tudok prezentalni, mert lefozoztam a hibas alkatreszt es kidobtam.
Masik: rendeltem a kocsiba elso lampat, ami minden kocsiba jo, csak mint 2autoszerelo, unix,lang,intercars utan kiderult az enyembe nem. Nyilvan mire lement ez a kor mar 30napon is tul voltam. Irok neki,h ez igy hasznalhatatlan. Valasz: ij.
Ugyhogy mostantol ahogy megjon valami es nem ugy nez ki, nem ugy csinal ahogy le van irva instant dispute, ha 2uzeneten belul nem oldja meg.[ Szerkesztve ]
-
zsolx
tag
Szerintetek itt most hogyan tovább?
november 11.-ei vásárlás, decemberben nyitott dispute és most itt állunk.
[kép][ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Szerintem nem jó ok lett nyitva, mivel Cancel shipment volt és arra írta hogy logisztikai problémát nyiss. Viszont ez esetben az hogy nincs szállítva a termék az lett volna jó.
Amit megszakítanak az nem fog ideérni. Cancel volt a szállítás.
Tehát akkor a második, mely szerint visszament az eladóhoz volt az igaz, de most meg azt kellene hogy nincs nyomkövetési információ. Nem írta hogy újból elküldte.
A cancel shipment akkor van, ha az eredeti számmal már nem megy szállítás, legtöbbje megírja az új számot, vagy szó nélkül visszaadja pénzt.
Ha nem fejeződött be a dispute, bár dátum szerint igen, akkor módosítani kellene az okot. -
GaTToN1
csendes tag
Szép estét!
Ma hajnalban rendeltem A----pressről egy smok al85öt. A rendszerben elmentett deviza kártyámon sajna nem volt annyi keret amennyi szükséges lett volna hozzá, ezért másik kártyával fizettem. Most írt az eladó egy üzenetet amit nem igazán tudok pontosan értelmezni mert az angolom elég gyenge, a google translate meg szerintem nem az igazi.Hi friend,
Good day!
For your this order, we have already shipped out. About 3-7 days, you could track it on the web: -weboldal-/ ,or -weboldal-.
If you have any problem, please don't hesitate to contact us, we will solve it for you. PATIENCE and COMMUNICATION is most important for the oversea parcels. Please believe us we can supply best service for you!
Thank you for your understanding and have a nice day! /ezt írta/Végül is átrakta az "Awaiting delivery"-be. Most kellene aggódnom valamiért, mert a fordító erősen múltidőről beszél. Vagy olyan rendes az eladó, hogy minden rendelést kommenteli?
Köszönöm a segítséget!
-
Topikgazda
válasz GaTToN1 #22548 üzenetére
Az Összefoglalóban benne, hogy miként megy a vásárlás.
Minden oké nálad is, ez a szöveg jelzi hogy elküldésre kerül és alatta ketyeg a vásárlói védelmed napjainak vissza számlálója.
Ezeket az üzeneteket előre meg lehet írni és automatikusan megy a vevőnek, van aki szán rá pár percet és azután folyamatosan "tájékoztatja" a vevőit.
A múlt időt nem érzem, még a fordító is ezt írja: Várja a megérkezést. Az inkább jövő.[ Szerkesztve ]
-
user26
senior tag
Sziasztok!
Még novemberben vásároltam Aliról, majdnem minden megjött, kivéve 2 termék.
Az egyikre ez van írva:
"1. If your order does not arrive on 2018-01-11 , you can apply for a refund by opening a dispute. "
A másikra:
"1. If your order does not arrive on 2018-01-10 , you can apply for a refund by opening a dispute. "Nem nagy összeg, egyik 4 euró, másik 3.
A nyomkövetésnél elindult a származási országból, ez az utolsó pont.
Mit csináljak most ?Xiaomi fan I 12T Pro I OnePlus 12
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- -250.000 Ft Bontatlan 2024 kiadás 18 Predator feltöltés alatt
- Eladó gyári Komono 16.5mm óra szíj
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen