- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen notebookot vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Bluetooth hangszórók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
ma A Motorola Edge (2024) ugyanazt tudja, mint a Fusion, de vezetékmentes töltéssel kiegészítve.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bulek
tag
Elolvastam a bevezetőt a dispute-ról, de egy dolog nem világos:
Rendelete, egy ide>sata átalakítót, ami nem működik.
Visszaigazoltam a termék megérkezését, majd az Open dispute gombra kattintottam. Megírtam neki, hogy nem működik a cucc, teljes visszatérítést kérek.
Ez nálam sima üzenetként jelent meg. Ha bemegyek a Refunds & Disputes menübe, akkor ott üres a lista.
Valamit elrontottam?[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
én is ilyen ürlapon iratkoztam fel múltkor, hogy sms-t kapjak. Így kaptam például sms-ben egyedi linket cím módosításhoz is, amit a weblapon nem feltétlen egyszerű amúgy megoldani. Bár nem használtam most sem a lehetőséget.
Lehet, hogy adatvédelem miatt az ügyintéző nem látja az értesítős emailt, vagy éppen automata rendszerüzenetről van szó. Elég nyakatekert néha, hogy cég milyen megkeresést végezhet emailben, hogy ne minősüljön spamnak. Lehet ők pontosan betartják a szabályt és ezért tűnik értelmetlennek, hogy emailben jön értesítés (ami csak nyomkövetéses állapot kapcsán lett engedélyezve/kérve), hogy add meg az ügyintézéshez az emailt (explicit kezdeményezed, hogy kapcsolatba léphetnek veled emailben ügyintézés céljából). Ha jól tudom, elvileg opt-in szabadna csak emailben "zaklatni", tehát neked kell kérned. Az opt-out gyakorlat, hogy ha zavar leiratkozhatsz, de ők kezdeményeznek, az talán nem szabályos.
[ Szerkesztve ]
-
LionW
tag
2017-12-15 00:30 Item sent abroad
Normális hogy 4 nap alatt nem ért ide(vagyis nem frissült a tracking)? Az is furcsa hogy a magyar posta oldala ezt már 13.-án írta.Kínai státusz:
2017-12-14 13:36 已交航空公司运输[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha úton van akkor a legközelebbi bejegyzés csak akkor lesz ha meg is érkezik valahova és valakinek a kezébe kerül újból csomag. Ezért itt szokott több idő lenni.
Pl:
2017-09-24 14:34 Item sent abroad
2017-11-08 09:33 Processed in the destination countryvagy
2017-11-26 14:15 Item sent abroad
2017-12-06 09:41 Processed in the destination country (ez utóbbi EMS csomag volt, azért rövidebb az idő)[ Szerkesztve ]
-
kippedli
tag
Lejárt a kártyám amit le is vettem alipayról, így az aliexpress mindig kéri az adatokat. Nem tudom újra hozzá adni mert kér egy alipay jelszót, az ugyan az mint aliexpressem jelszava? Úgy emlékszem nem regisztráltam külön alipayt.
[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Elolvastam az összefoglalót, de nem nagyon világos a disput indítás.
Van egy rendelésem, ahol még 20 óra van, hogy lejárjon a számláló. Próbáltam disput-ot indítani, de azt írja ki, hogy várjam meg, míg letelik az idő.
Van egy másik rendelésem, ahol letelt az idő, de ott meg ha rányomok a dispute gombra, akkor egy üzenet ablakot ad fel. Ilyenkor írni kell az eladónak? Mikor indíthatom a disput-ot?Régebben a lejárat előtt 2 nappal indítottam, és elfogadták. Most nagyon megváltoztatták az egészet.
-
Topikgazda
Melyik számláló az elsőnél?
A 24 órán belüli nem mindig használható, most is célszerű lett volna 2-3 nappal előtte, de esetleg kérj pár nap hosszabbítást.
Ha lejár és a vásárlási védelem zárult, akkor csak a 15 napos dispute lehetőséged van.
Minden esetben számít a vásárlás dátuma és időpontja a különböző mozzanatoknál.
Nem szoktuk megvárni a Your order will be closed in: végét. Nem változott semmi.A leírást is megnézted? Mert 2* dispute-ra kattintás.
-
Topikgazda
Oké és mi volt a Submit fölött? Mert ha a No-t jelölöd előkerül ez a rész: Reason for refund request, azután írod az összeget és a szöveget
De akkor neked rögtön hiba üzenet jött.
Mindegy.
Megvárod hogy lezárja és azután nyitod meg.
Milyen böngészőt használsz?[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Nekem nem ez jön elő. Készítettem egy videót.
[link]Chrome böngészőt, de mindjárt megpróbálom másikkal.
Explorerrel is ugyan ez az eredmény.Ha lezárja, hogyan tudom megnyitni? Mert az egyik terméknél éppen most járt le az idő, és nem lehet megnyitni a disput-ot.
[ Szerkesztve ]
-
-
atala
addikt
Az a baj, hogy ha lejár, és rá kattintok az Open Dispute gombra, akkor csak a következő oldalra visz, ahol írni tudok az eladónak, de nem tudok dispu-ot indítani.
Ezt egy másik terméknél néztem, ami tegnap járt le.
Lehet, hogy előbb írnom kell az eladónak, és utána enged vitát nyitni?
Ez az oldal, de dispute gomb sehol, ha már lejárt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A Reminder-nél ott a szövegben a link. Ha ez az ami tegnap járt le, akkor lehetne dispute-t indítani, ahogy írják is. Ezzel mi a problémád?
Nekem is volt néhány amit engedtem lejárni, a követő nap mindig tudtam dispute-t indítani. Hogy ez nálad miért nem működik azt nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
tejesember78
tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni! Rendeltem 2 terméket egy eladótól és ha a rendelés követésre kattintok ezt az üzenetet adja be:
Parcella állapota Az eladó által törölt szállítmány
Célország
Magyarország
Magyar Posta
Származási ország
Kína
A szállítás törölve2017-11-27 06:52:07
Viszont a rendelési listában pedig ez szerepel:
Állapot:
Az eladó postázta a megrendelését
Emlékeztető:
A rendelés belül érkezik meg 23-45 nap, olyan tényezők, mint a késleltetett logisztikai és vámügyi tisztások hatással lehet a szállítási idő.Ez pedig a logisztikai információban van
Logistics Information:
Nemzetközi Hajózási Vállalat Fuvarlevélszám Megjegyzések Részletek
China Post Registered Air Mail RY614710050CN
2017/11/27 06:52 (GMT-7): Szállítmány töröltMintha a kinai posta törölte volna a szállítmányt! Most akkor meg fogom kapni a terméket vagy kérjem vissza a pénzem?
Válaszokat előre is köszönöm!!!!!!!!![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tejesember78 #22331 üzenetére
Ilyenkor megkérdezed az eladót, hogy ő mit tud. Ez olyankor szokott előkerülni, ha valamiért egy másik küldeményazonosítóval küldi, mert az eredetivel volt valami gond. A posták nem törölnek küldeményt.
Lehet, hogy nem nemzetközi postai nyomkövetőszámmal jön.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tejesember78 #22333 üzenetére
Nem kell semmit sem csinálni, az esetek 98%-ában szállítás alatt van. Mondjuk valamiért a vám nem engedi ki, megsérül a csomagolás és a posta visszaküldi, a nyomkövetési szám érvényét veszti, csak egy új számmal tudja küldeni, amit nem biztos, hogy beír.
[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
válasz Watcher45 #22330 üzenetére
Nincs tiltva a felugró ablak. Én sem értem ezt az egészet. Nincs link sem amire tudnék kattintani.
A vásárlásoknál a termék mellett van egy Open Dispute link, de ha arra kattintok, akkor csak a belső oldalra visz ahol írni lehet az eladónak.
Készítettem egy videót az egészről, hogy lássátok nem én vagyok a béna.
[link]A másik terméknél az eladó meghosszabbította még 2 hónappal a Buyer Protection időt.
Tehát van két termék, az egyiknél lejárt az idő 1 napja, és nem tudok dispute-ot nyitni, a másiknál meg nem engedi a rendszer, mondván úton van a termék. Úton van, de már több mint 2 hónapja.
Csalódtam az aliban, mert így nincs semmi vásárlói védelem. -
Topikgazda
Nézem videót. Rákattintasz az Open dispute gombra, megjelenik a következő oldal alul az üzenő felület.
Fent ott van ekkor a következő Open dispute. Úgy 0:15-nél erre kattintasz rá -amikor csak a monitor jobb alsó sarka látható?
Közben most látom a képen hogy a Order Status: Fund Processing, szerintem az kavar be a dologba. Order Status: Finished lenne a jó.[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Basszus, ezt nem vettem észre.
Mindig felül volt a link, vagy a gomb.
Köszi, és elnézést.Viszont a másiknál ami még nem járt le, ott most járt le a 60 nap, és meghosszabbította az eladó még két hónappal, és ott meg a rendszer nem engedi a dispute nyitást. (A tegnapi első levelezésünkben írtam róla) Úgy hogy most február 19-is semmit nem tudok csinálni.
Ez meddig mehet így? Mindig meghosszabbítja két hónappal, akkor évekig futhatok a pénzem után. -
Topikgazda
Max 60 nap a hosszabbítás, február 15-től mehet a dispute, de megfogod kapni hamarabb.
Két hete regel jön az e-mail +30 nap hosszabbítás a 45 napra, (már 25 napja jött a csomag) kérdem tőle hogy ugyan miért, ha kell én is tudom kérni. Késedelmes a szállítás jelezte a postája, oké.
Délután hozta a postás a csomagot. Szeretik bebiztosítani magukat. -
atala
addikt
Október 21-én rendeltem. Október 28-án jött egy üzenet, hogy nincs megadva tartomány a címben. Írtam, hogy nálunk nincs ilyen, írja rá még egyszer, a város nevet.
December 21-én járt le a 60 nap. Most megint kitolta 60 nappal. Ilyen sokáig egy csomagom sem jött még. Ami nem jött meg 2 hónapra, az már nem is jött meg. -
mzso
veterán
A medál, ékkő, korona jelzéseket megszűntették?
Eddig is eddig sz@r volt használni az alit, mert amikor megnyitottam a termék oldalát ott már nem mutatta az eladó értékelését, de így már sehol... -
Topikgazda
Nem szűnt meg, csak nem mindig látod elsőre. Ha a Store menüsor Feedback-re kattintasz előkerül. Vagy a termék oldal Store neve után a Positive feedback látszik.
Most is beléptem és ránéztem néhány hirdetésre, lehet látni. Persze ha nem lépsz be, akkor nem. Szerintem régóta így van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem egészen értem, az hogy milyen mértékű a pozítív %-a az az AliExpresnél is az eladók besorolási szint meghatározásának alapja. Az első 5 csillag alapján
Ha a keresésnél rákattintasz a nevére bejön az oldala és ott a Feedback menü pont.
Ha az egérrel ráállsz a 99.3% Positive feedback szövegre látod az alkategóriák részletes értékelési mutatóit.
Az alábbi képen mindkettőt látod. interaktívabb lett a használat, de szerintem ez nem újdonság.Én látom, Firefox böngészőt használom.
[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Rendelnék ráfizetéssel DHL szállítással és ugye akkor 9-18 napot ír szállításra. Tapasztalat szerint tényleg megjön ennyi idő alatt? Illetve vámon nem rakódik rá még plussz költség biztosan? 100dolláros a cucc mindenesetől (okosóra)
Illetve nagyon félve nyomom a vásárlás gombot, mert ekkora összeget még nem utaltam előre. Mi van ha bukik a mutatvány, lehetséges visszaszereznia pénzt?F.K.T.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Napelem
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Windows 11
- MinDig TV
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen notebookot vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen