- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laca0
addikt
válasz frovery #14248 üzenetére
Tehát 13 napig semmilyen jelzés nem volt. Megértem, hogy annyira izgultál! Már én is kezdek idegeskedni 10 nap után... :S
Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S
-
sigidi
tag
Sziasztok!
Ilyennel mit lehet tenni: refundoltam az itemeket mert nem volt működő tracking number + már lejárt a hirdetésnél szereplő 42 nap.
Dear Buyer,
The shipping time is about 30-50 days, so could you please close the dispute and then wait patiently?
If you cannot get it in a reasonable time, you can reopen it.
Best regards.A tracking number meg érdekes, amit üzenetben küldött oldal (flytexpress), ott megy, 17track-en nem.
A fly-os szerint október 19 óta Mo.-n van a csomag...Köszi
Expect the unexpected.
-
meridaharcos
senior tag
Halihó! Valaki segítene egy picit ?
Egy hete futó dispute hogyan változtatható claim-re ?
22 levélváltás, nem a megrendelt terméket kaptam...Köszi előre is !
"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
-
Topikgazda
válasz meridaharcos #14255 üzenetére
Mit látsz a dispute ablakban? Escalate Dispute van valahol képernyőn.
[ Szerkesztve ]
-
meridaharcos
senior tag
14-én jelentettem be, dispute in progress.
Az eladó visszaadna 3 dollárt, én ezt nem fogadtam el. Tudnám törölni a vitát de semmi eszkalálás vagy követeléssé emelési lehetőség.
Alul a levelezés...
Pontosabban mi érdekel ?"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
-
Topikgazda
válasz meridaharcos #14257 üzenetére
-
Topikgazda
válasz meridaharcos #14260 üzenetére
Akkor neked mely gombok látszódnak?
-
#39463424
törölt tag
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy Ali-n DHL-el rendeltem nagyobb értéket (180$) s fentakadt a vámon.
Amennyiben ügye nem jelzek vissza vissza küldik a feladónak, ilyenkor kapok refundot? avagy érdemesebb átvenni s megfizetni az áfát? -
mazsi
senior tag
-
#39463424
törölt tag
Nem értem miért ne lenne komoly a kérdésem. Választ várok, nem pedig véleményt. De köszönöm.
Csak mert, ha teljes visszautalást kapok, EU-s raktárból 30$ ért olcsóbban megtudom rendelni ami vámmentes szimplán ennyi az indok. Amennyiben nem kapok teljes refundot, akkor meggondolandó. (Csak a tisztán látás végett)
[ Szerkesztve ]
-
mazsi
senior tag
válasz #39463424 #14265 üzenetére
Mindenki tudja aki rendelt már EU-n kívülről, vagy csak használja a keresőt, hogy másfél éve megszigorították a levélpostai küldemények vámeljárását. A hagyományos postán érkező küldemények 70-80%-a vámköteles érték felett garantáltan vámeljáráson esik át - általában a forgalmi adó és az eljárás díjának felszámításával, amit minden címzett a postásnak fizet átvételkor. Karácsonykor az arány vámtiszt ismerős tippje szerint felmegy akár 90%-ig is, ilyenkor alaposabban érdemes figyelniük minden küldeményt, hisz az éves forgalom zöme 5-6 héten belül esik be hozzájuk.
A gyorpostával érkező küldeményeket a futárcégek garantáltan benevezik vámeljárásra a postán számított díj duplája körüli eljárási összegért cserébe, ami jellemzően most 6000 HUF környékén van.
Itt néha olyan csomagok is vám elé állítva lettek/lesznek amik csak gyaníthatóan 22 EUR-os összeg feletti értéket képviselnek. 600 forintos borotvám is pihent Ferihegyen 3 napot amíg a fizetési bizonylatom feldolgozták.Emlékeim szerint a te küldeményed DHL csomag, ahol nagy eséllyel a szállítás költségeit nem fogja senki sem megtéríteni neked, mert nem a kereskedő, vagy speditőr hibája hogy te nem szeretsz vámot fizetni. döntésedben nehezen tud bárki is segíteni rajtad kívül, neked érdemes utánajárni a folyamatnak az elindítása előtt.
Sok sikert a további átgondoltabb rendeléseidhez! Menni szokott ez 1-2 epizód után minden fogékony sorstársnak.
Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.
-
Topikgazda
válasz meridaharcos #14262 üzenetére
Nem jó helyen vagy. Van a fiókodnak több része, köztük ez is: Refunds & Disputes
A képemen látszik a felső sorban a link sor.
Belépsz
My Orders
Manage Orders ozlop bal oldalt
Refunds & Disputes
Status oszlop Arbitration ID View Detail -
Topikgazda
válasz #39463424 #14263 üzenetére
Úgy a 22 € kb 23-24 $ addig nincs áfa, vám. A 180 $ bőven benne van.
Ha nem veszed át, semmi nem jár vissza, azt bebuktad.
Az hogy te nem akarod betartani a helyi jogi szabályozást, az nem ok az üzlettől való visszalépéshez.
Átveszed kifizeted a ~14000 Ft Áfá-t és a 6000 Ft DHL vámeljárási költséget, így lesz egy 72600 Ft-os valamid, ha ennyiért neked nem éri meg, akkor add el és úgy visszajön a pénzed.
A számolás esetén én nem adtam hozzá a szállítási költséget, mert nem írtad, ha van, az akkor hozzáadódik az Áfa alaphoz[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
Ne idegeskedj. Nekem nem is követhető csomagjaim voltak és ugyan akkor feladott, ugyan onnan rendelt cuccok másfél hét eltéréssel jöttek meg. Ünnepek előtt még inkább feltorlódik. a 11.11-i és utáni rendelések jó ha karácsonyig megérkeznek. Habár az elmúlt 2 évben 1-2 dolog kivételével minden ideért karácsonyig azért akadt olyan is ami január közepén jött.
-
Topikgazda
válasz meridaharcos #14269 üzenetére
Elhiszem, hogy ott vagy, akkor előbb vagy utóbb lenne az a Escalate.
Oké, de 21-én telt le a 7 nap az eladó reakciójára, (azt elfelejtettem figyelembe venni) most sincs ott a gomb?
Vagy ha tennél fel képet arról, ami most látszik az segítség lenne a többieknek is, mert ezt részt mindig elfelejtem lementeni és így nem tudom az Összefoglalóba lévő anyagba beszerkeszteni.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz #39463424 #14265 üzenetére
Valószínűleg visszakapod a termék árát, levonva belőle a szállítási költségét amibe került az eladónak.
Azonban amíg mindez végigmegy az könnyen lehet 1-2 hónap is, és nem tudjuk mennyit számít fel az eladó szállítási költségnek. Ráadásul előfordulhat az is, hogy az eladó nem akarja visszaadni a pénzed, inkább ahhoz ragaszkodik, hogy elküldi újra.
Mivel általában a rendelések úgy működnek, hogy te megrendeled, az eladó meg beszerzi valahonnan és azt küldi neked, így nem várható el tőle, hogy egy 180 dolláros terméket visszavegyen úgy, hogy vagy el tudja adni másnak, vagy sem.Szóval pár ezres miatt nem biztos, hogy megéri a dolgot. Ilyen értékű rendelés 99%, hogy megakad a vámon, hacsak nem olyan termék amiről senki nem feltételezi, hogy értékes lenne, szóval kalkulálni kell minden esetben a járulékos költségekkel.
(#14272) meridaharcos: Jobb lett volna, ha ide írod, mert ez egyedi esetekből tanulunk mindannyian. És ha már volt egy hasonló eset, akkor a következőnél esetleg több fórumtárs is emlékszik rá, így nem egy-két fórumtársat "zaklatnak" ugyanazon visszatérő kérdésekkel privátban.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
válasz meridaharcos #14272 üzenetére
Már Escalate állapotban van, de ha eddig is mobilról dolgoztál, én meg böngészős verzióval akkor nem ugyanazokat látjuk.
Nálad az első képen ez látszott: Status: Dispute in progress . Az mikor készült?Ha a Rejectre nyomtál az eladó ajánlatára, azután lép tovább.
A mobil appbam valami ilyesmi volt:[ Szerkesztve ]
-
meridaharcos
senior tag
Most csak mobilon tudom nézni, viszont nekem tegnap este asztalin is így nézett ki. A kép amit kérdeztél tegnap készült, utánna utasítottam el az eladó ajánlatát. Reggelre belépett az ali is a rendezésbe, gondolom így már sinen vagyok... Köszi az eddigieket !
Ezt a fenti képet mobil alkalmazásból csináltad ? Ezt sehol sem találom...
[ Szerkesztve ]
"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
-
Garold
senior tag
Tanácsotokat kérném:
09.30-án rendeltem az Aliról, de a termék még nem érkezett meg. Már 2 alkalommal is írtam az eladónak, további türelmemet kéri, és most azt írta hogy utána néz a csomagnak. Ez viszont elég nehéz lesz, mert nem tracking-os, csak annyi látszódik hogy elhagyta kínát.
Van még egy csavar a történetben, a 2 éves kislányom megkaparította a telefonom amikor az ali app nyitva volt és sikerült rányomnia a comfirm order received-re.
Szerintetek mit tegyek? Szavazzak bizalmat az eladónak (egy ugyanilyen termék már simán megérkezett tőle), vagy nyissak dispute-ot?Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
Topikgazda
válasz Garold #14276 üzenetére
Tegnap kaptam meg amit 2016.09.21-én vásároltam. Ügyes kislányod van, azután 15 napon belül reklamálhatsz, hogy nem azt kaptad meg, amit vásároltál, vagy hibás. Lényeg, hogy csak a megérkezett a termékhez kapcsolódó hiba okok, amit használhatsz. A 15. nap végéig még befuthat.
-
frovery
senior tag
1-2 napja írtam, hogy volt 8.-án 7 rendelésem, abból 2 követős.
No, ezekből még nem ért ide 1-sem, viszont nejem üzente otthonról, hogy az egyik sima csomag megjött. USB-s átalakító kábel.
Vannak pozitívumok is alin. -
kirkri
addikt
válasz Garold #14276 üzenetére
Arra hivatkozva már nem tudsz dispute-ot nyitni, hogy nem érkezett meg.
Ahogy V/ is írta, más okkal még tudsz nyitni, de ott már nem lesz olyan egyszerű a bizonyítás, mint egy olyan claim esetén ahol nem jött meg a termék és nincs tracking információ. (Főleg, ha olyan hibát reklamálsz amiről képet kér. )21 éve a Prohardveren! ™
-
regos
tag
üdv
Október 13.-i rendelésem nem jött még meg.
Disputot nyitottam lejárat miatt.
Az eladóm írta,hogy feladta.
Ma ezeket kaptam Alitól,de nem igazán értem mi a helyzet..
Kell valamit tennem vagy mi történik most?
Képek hátha jók lesznek az összefoglalóba :-)
Kérném a tanácsotokat és a helyzet vázolását,ilyenem még nem volt.[ Szerkesztve ]
-
juhlaci
tag
válasz Vertigo18 #14235 üzenetére
Én rendeltem 11. én 7 db kukorica izzókat és ma hozta a posta mert 13. án elküldték. (#14235) Vertigo18 válasza staker (#14234) üzenetére ÚjVálaszPrivát2016-11-21 08:30:38
Vertigo18
(őstag)
És még marad is ott egy darabig!Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"
-
Topikgazda
Ezzel lehet hogy lesz egy kis gondod, mert a nyomkövetők szerint úton van:
2016-11-02 00:10 Célországba elküldve / Item sent abroad
01.11.2016 22:20 Elhagyta a repteret Beijing Terminal 10000061
Nov 01, 2016 10:20 pm Leaving parcel center【北京航站】 Sent to airlineChina Post
Elbaltázta az eladó, emelni kellett volna a vásárlói védelmet, szerintem meg fogod kapni.
És nagyon meglepő a döntésük, mert láttam már olyat, hogy hasonló szituációban nem így döntöttek. Ha az eladó nem vizsgáltatja felül a döntést, akkor persze megkapod a pénzed.De nem értem, október 13-tól a 60 napos időt figyelembe véve december 13. a vége. Kevesebb vásárlói védelmed volt?
Egy vásárlásom Oct. 12 2016 ez olvasható nálam: Your order will be closed in: 20 days 11 hours 23 minutes[ Szerkesztve ]
-
vandor01
őstag
beindult a karacsonyi business kinyaban....
a szuk keresztmetszet a repulok gyomra
11.11 en rendeltem 2 egyfoma kamerat kulon kulon
a repteri postaig egyutt is mozogtak az egyik a mai napon
meg is erkezett, jo idot futott: 8 nap
no de a masik mar 3x van "Flight depart" statuszbanerre keszuljetek! kell a szerencse, hogy gyorsan felszalljon a cucc...
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Camembert
tag
Sziasztok,
rendeltünk egy gyerekjátékot az Aliexpressről, a szállításért pluszban fizettünk 1,14$ (China Post Registered Air Mail). A mai napon adta fel az eladó a terméket China Post Ordinary Small Packet Plus csomagként, ami nem is volt opció a szállításnál. Direkt, azért rendeltük meg nála a terméket, hogy normális nyomkövetésünk legyen és picivel hamarabb ideérjen (legalábbis mi azt vettük észre, hogy a nemzetközi TN-es küldemények, előbb megérkeznek), talán még karácsonyig (mivel ajándék lesz).
Ilyenkor érdemes már reklamálni vagy csak a végén (ha megkaptam visszaigényelni a postát, ha nem, akkor a teljes összeget).?
Volt már ilyen tapasztalatotok?Nyilván nem egy nagy összegről van szó, de ez szerintem elv kérdése, hogy ha valamit megad a kereskedő, akkor tartsa magát hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Camembert #14294 üzenetére
Sajnos volt ilyen tapasztalat, amíg nem érkezik meg addig nem lehet az ilyen problémát "javítani" a megérkezés után a visszaküldéses dispute tartalmaz ilyen okot, a szállítás nem a leírás szerinti módon történt, hogy visszakapd a pénzed ahhoz vissza kell küldened a saját költségedre, ami azért 1,14 $-nál jóval több lesz.
Amit most is megtehetsz írsz az eladónak, hogy ez így nem egészen kerek dolog, de ő meg visszaírhatja, hogy drágább, de a kézbesítés szempontjából biztonságosabb módon küldte. Ami az én tapasztalatom szerint igaz is.
Mo-ra 100 g-ig 11 jüan azután 100 g-ként 7 jüan, ami 1 jüan 42 Ft, egy 500 g-os csomag az 1638 Ft, a 1,14 $ pedig 332 Ft.
Nem nézegethettem a neten a mozgását, de a 15. napon a kezembe volt, a hétfőn 61. napon megkapott az meg China Post Registered Air Mail volt.
És a többi nemzetközi postai nyomkövetős is később érkezik, mint szokott.[ Szerkesztve ]
-
Camembert
tag
Értem, köszönöm a tájékoztatást.
Amit most hirtelen nem egészen világos, hogy drágább lenne a China Post Ordinary Small Packet Plus mint a China Post Registered Air Mail?
Amúgy a játék 4 dollár körül volt és erre jött még rá a posta (1,14$ - China Post Registered Air Mail) sajnos free shippinges opció nem volt.
-
lamberta100
csendes tag
Sziasztok!
Én erről az oldalról szeretnék rendelni egy telefontokot. A kérdésem az lenne, hogy ha kártyával fizetek, akkor még a termék árán felül van extra költség? Ki fizetett Maestro kártyával.
Köszi előre is!
-
Topikgazda
válasz lamberta100 #14299 üzenetére
Nincs semmi +költséged. Választod kártyás fizetést, beírod a kártyaadatokat és fizetsz. Maestro is elfogadott.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- PHP programozás
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Politika
- Windows 10
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen