- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali médialejátszót?
- Autós kamerák
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
Talán észrevettétek hogy, ehhez a topikhoz is készült összefoglaló, amit V/ fórumtársnak köszönhetünk! Saját állítása szerint még csak részben van meg vele, ahogy ideje engedi fogja folyamatosan kiegészíteni, pontosítani. A saját és a topiklakók nevében is szeretném megköszönni a munkáját!
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13353 üzenetére
Az e-mail-t az Aliexpress küldi amire gondoltam. Ez témája Your order 79259727543934 has been paid successfully és ez van benne.
Payment successfully made
Payment for Order no. 79259727543934 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.Ha ilyet kapsz akkor biztos a részükről a levonás.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13355 üzenetére
Egyébként az volt a jó megoldás amit léptél, rögtön lehet sztornóztatni, törölni és ha van tartalék a kártyán, meg lehet venni újból, (célszerű kilépni és újból belépve fizetni) a zárolt pénzt a sikertelen vásárlás után a normális bank legkésőbb másnap felszabadítja.
-
hakydakillah
senior tag
Nyitottam a minap említett problémámmal disputet, hogy kérem a pénzem, jött is a válasz, hogy várjak még pár napot. Először csinálok ilyet, most jött az eladótól - No refund and no return, new proposal provided. Azt ha elfogadom, azt jelenti majd, hogy a mostani ügyet zárják, de ha mondjuk 1hét múlva se lesz változás, lesz még esélyem újat nyitni?
Ez az egy zavart kicsit be, de remélem ha elfogadom, attól még nyithatok újat védelmi idő alatt:
Once you have accepted the proposal, your request will be processed accordingly. After this, no changes can be made to your refund request. Are you sure you want to continue? -
Topikgazda
válasz hakydakillah #13357 üzenetére
Már olvasható az Összefoglalóban is ami kirkri-vel közös munka, hogy a vásárlói védelem ideje alatt újra nyitható. Ne fogadj el semmit, Cancel dispute nincs?
[ Szerkesztve ]
-
trafóóó
tag
Asszony telefonjára megjött aTempered Glasshibátlan állapotban.Ahogy hirdeti vastag hungarocell csomagolásban.Részemről ajánlott eladó.
-
kirkri
addikt
válasz hakydakillah #13360 üzenetére
Ahogy írta V/, elfogadni semmiképp ne fogadd el, mert akkor nem tudsz újat nyitni. De amennyiben cancel-t nyomsz, akkor a vásárlói védelem alatt bármikor újranyithatod.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz hakydakillah #13363 üzenetére
Ha a kérése ellenére nem szeretnél tovább várni, akkor nyomsz egy escalate dispute-ot és az Ali fog dönteni.
21 éve a Prohardveren! ™
-
Oldman2
veterán
-
Thome
addikt
Sziasztok,
Tegnap este úgy jártam, hogy egy 2,5$-os cuccot akartam PC-n megvenni.
FIzetéskor kiírta hogy hiba az ali rendszerében, próbáljam újra.Így inkább átmentem mobilra és rámentem a fizetésre ott.
Na most, 4x-5x átment a fizetési ciklus, majd kiírta hogy nincs elég fedezet.Majd kiírta hogy a pénz verifying megy, majd ma reggelre már oda is ért.
Viszont a pénzt levonta több alkalommal is.
Nem nagy összegről beszélünk, kb 1500 ft, de azért eltudnám azt másra is költeni.Ilyenkor mi a teendő? Várok, és egyszercsak visszakerül a számlámra az összeg (bank zárolta csak), vagy ez ahhoz a tételhez többször is befut és az aliexpress/Alipay chaten kell lebeszélgetni a dolgot velük?
-
kuyarashi
őstag
Egy félig ide tartozó kérdés.
Amikor rendelek valamit Aliról 100 Ft-ért (Free Shipping), akkor ezt a Magyar Posta hogy éli meg?iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Met
nagyúr
válasz kuyarashi #13376 üzenetére
Káromkodnak, szenvednek hogy már megint egy rohadt küldemény.
Ha nagyon nincs kedvük kivinni akkor eltüntetik, ha kiviszik és nem vagy otthon megpróbálja begyömöszölni a ládába, az mindegy hogy hányszor kell félbe hajtani, ha mégis otthon vagy akkor nagy pofavágások között adják át.Vagy mire gondolsz?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
bazsimano
őstag
válasz kuyarashi #13376 üzenetére
lehet arra gondol, hogy hogyan kerul kezbesitesre...ajanlott vagy sima..
de persze ki tudja mire gondolhatott a kollega
amugy siman bedobjak a postaladaba...ha befer...ha nem akkor postasfuggo...vannak kedves postasok akik becsongetnek es atadjak..van aki visszaviszi es cetlit bedob aztan mehetsz opostara erte ...van aki megtartja ) vagy eltunteteti... -
kuyarashi
őstag
Nem, nem ezekre gondolok, a postás egyébként sem tudja, hogy én mennyit tejeltem a csomagért. Rendeltem már pár dolgot, köztük 54 Ft-osat is.
Arra gondolok, hogy a Magyar Postának, az államnak ez mennyire éri meg. Itthon a boríték többe kerül. 54 Ft-ból hogy fizetik ki a Posta dolgozóit? (Nyilván az adófizetőkre hárított adókból.)Csak azt csodálom, hogy még nem találtak ki valamit. Például, hogy eljön az 54 Ft-os csomag a határig, aztán a címzetthez viszik, de csak akkor veheti át, ha megfizeti a belföldi szállítás díját.
[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
B1T3
addikt
Ha már tapasztalatok: telefonhoz kellene egy állvány, amely nem semmit nem érő 20-30 cm magasságú, hanem mondjuk legalább 3-szor ekkora. Használ valaki ezen kritériumoknak megfelelő „fillérest”, amely megbízható is, azaz nem hullik atomjaira egy nap után?
-
Topikgazda
válasz kuyarashi #13383 üzenetére
De kitaláltak, USA-ban már nem küldhetsz egy 40000 Ft értékű 495 gr-os tabletet 3700 Ft-ért (az értékében biztosítva, benne az árban) levélküldeményként, ha nem 15200 Ft-os EMS csomagként. Amit szintén elvesztenek. Nem igazán hirdették ki, hogy az értéknyilvánítást több ország viszonylatában kivették.
Nagy-Britannia és Észak-Írország nem lehet küldeni levélküldeményt értékében biztosítva, Írország viszont lehet. Emlékeim szerint egy irányba vannak.
Most is változtatnak valami, mert néhány ország kézbesítés lapja nem elérhető. És nem szokták bejelenteni. -
Topikgazda
Eddig ilyen nem fordult elő velem. 3 különböző tétel egy eladótól, adott mindháromnak azonos nyomkövetési számot, egy borítékban küldi, oké.
Ma megjön, felbontom az egyik tétel nincs benne.
A nyomkövetésnél látható, hogy átvettem.
Írtam neki, fénykép mellékelve, de lesz esélyem a pont legdrágább tétel árát visszaszerezni? Normális cégnek tűnik, jó értékeléssel.[ Szerkesztve ]
-
krisztofer20
csendes tag
Rendeltem egy üvegfoliát,de nem olyat kaptam amilyet rendeltem!Valaki tud segiteni,hogy mit csináljak?
-
A texasi
aktív tag
válasz krisztofer20 #13393 üzenetére
Nyiss vitát! (Open Dispute)
-
krisztofer20
csendes tag
Tudnál segiteni benne?Nem tudok angolul.
-
Topikgazda
válasz krisztofer20 #13395 üzenetére
Nem kell sok angol.
De mielőtt dispute nyitás, írni kellene az eladónak hogy van ez a problémád, hogy nem azt kaptál amit kifizettél, ehhez csatolni kellene egy képet, amelyen ezt alátámasztod.
Ha erre nem reagálna, akkor:Vásárlási sorodnál van egy link, hogy Open Dispute
A következő oldalon választani kell hogy pénzt kérsz vissza (Refund Only) vagy visszaküldöd (Return Goods) és másikat kapsz vagy pénzt.
A következő oldalon jelölöd, hogy megkaptad
Did you receive the item? Yes
és kiválasztod hogy nem felel meg a leírásnak
Reason for refund request
Product not as described
Azon belül választani a konkrét okot.
..... holnapra remélhetőleg kész le a leírás is az Összefoglalóba, lassan de haladok.[ Szerkesztve ]
-
kuyarashi
őstag
válasz krisztofer20 #13395 üzenetére
Először az eladónak kellene szólnod és nem vitát nyitni -szerintem. Nekem jók a tapasztalataim. Csak keresned kell valakit, aki segít az angolban. Általában megkérdezik, hogy szeretnéd-e, ha újraküldené (resend), vagy inkább a vételárat fizesse vissza (refund). Az utóbbit ajánlom.
Nemrég pont hasonlóba futottam bele. Matt üveget rendeltem, de fényeset kaptam. Sok olyan hirdetés van, ahol ezzel játszanak: mattot is hirdet, a leírásban is ez van. Viszont a képeken látszik, hogy a matt terméke, az fólia, nem üveg... Viszont, amit én rendeltem, ott a képen is és a leírásban is csak matt üveg szerepelt, ráadásul drágább is volt, mint a közép árkategóriájú fényes üvegek. Gondoltam, akkor végre egy, ami tényleg matt, de mégsem. Kérdezte, hogy küldjön-e másikat, vagy visszafizesse-e. Mondtam, hogy ne küldjön, mert az is fényes lesz, inkább tejeljen. Mondta, hogy nyissak vitát (despute). Viszont rendes voltam és csak az összeg felét jelöltem meg kompenzációként.A (szűk 2 hónap alatt meghibásodott) telefonkijelzőm esetében viszont még mindig nem tudom elérni az eladót. Tehát van rossz tapasztalatom is. Vagy amikor nem kaptam meg egy telefontokot eBayről.
70-75 rendelésemből 1 volt átverés (már ha nem út közben veszett el). Ez is csak félig, mert szerintem elsőre elküldte, aztán letelt a 60 nap, amíg jelenthetem panaszomat. Ekkor mondta, újraküldi. Gondolom ezután már nem is küldött semmit, hisz biztonságban volt. Pont ezért mondom, hogy inkább fizessenek, mint újraküldjenek. Visszafizeti 3 nap alatt és újra meg lehet rendelni. Sokkal biztonságosabb.[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Sinisi
senior tag
Tegnapelőtt beszéltünk, írtad, hogy még ráérős, nálam ugye fake volt a ragszám, mint ahogy korábban már nálad is előfordult de mégis megérkezett... jelentem, ma hozzám is megérkezett! hamarabb kellett volna beszélnünk és akkor lehet, hogy hamarabb érkezik meg?! áááá olyan szerenécsém azért nem lett volna... szóval happy end!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen