- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Hirdetés
-
2024 - Íme a 24. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban végre elérhető lesz a V Rising teljes kiadása PS5-re, valamint befut újabb platformokra a Monster Hunter Stories sorozat.
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hyperspace
őstag
Igen, csiszolni kell még pár dolgon. Szerintem a legtöbben már futottunk bele ilyen hibákba.
Hétvégén volt Gr.4-es 12 körös verseny Willow Springs-ben. Épp a boxba akartam menni, kicsúsztam az utolsó kanyarból kijövet a sóderba. Azt gondoltam nem akkora baj, jó lesz erre is a boxutcába. Hibáztam. Egy bucka hatalmasat dobott az autón, és berepült a boxba az autó. Ezt a játék nem tudta értelmezni, és visszarakott a pályára, a boxkijárat mellé, tankolás és kerékcsere nélkül. Nyugodt ember vagyok, de le kellett tennem a joy-t, és a fotelem karfáját kezdtem el ütni, hogy ne legyen anyagi kár.ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
-
Sordoran
addikt
válasz Peat76 #10184 üzenetére
Sajnos nagyrészt egyet kell értenem a kritikával, bár én kevésbé látom ennyire borusnak (még). Addig amíg tartottak a cafe menu book küldetések szépen, izgatottan haladtam, jött sok kocsi és pénz is esett. Most hogy vége lett viszont picit fennakadtam. Jogsiknak nekiláttam, és pénzt is elkezdtem gyűjteni (aminek új patchben majdnem lőttek is) mert van/lesz pár drágább autó ami kell. És itt van számomra a legfájóbb pont: nem merem elkölteni a pénzem drágább autókra, mert ki tudja mikor esik be egy drága legendary autó ami kell? Milliós járgányok, nekem casual játékosként most úgy látom nagyon spórolós életet kell élnem értük. Persze 2 héttel megjelenés után még nem látom át, mennyire fogok haladni, de ez azért szíven ütött. Másik fájdalmam, hogy a GT Sportban napi egy autó garantált volt. Igaz idővel sok lett a duplikáció, amikkel nem lehetett mit kezdnei, de esély adott volt mindig egy új, és drága járgányra. Erre most vacak 5-10ezer credittel szúrják ki a szemem? Kis eséllyel autót is ad, na de az is ilyen futottak még, senkinek nem kell szintű. Nevetséges.
Veszek egy kedvenc GT3-as autót, és azzal tolom majd a köröket, mivel a játék szép, a versenyek is nagyrészt élvezetesek és ha gyűlik a pénz, idővel más kedvenceket is meg tudok majd venni. De arra esélyt se látok, hogy a játék összes autóját, de még felét se fogom tudni begyűjteni, egy teljes árú játéknál... Inkább jönnének fizetős DLC-kként plusz autók, de akkor esély is legyen megszerezni minden nekünk tetszőt. Ez tényleg évekig tartó tartalmakat kínál, csak lesz-e kedvünk évekig kitartani mellette. Mivel lemezes ráadásul, így nálam idő kérdése mikor kezdek bele egy másik lemezes játékba, és fogom feladni a lemez cserét -> vagyis hagyom abba játékot. (talán ezért adták a PS4 digitálisat mellé, csak ugye a látványról nem akarok lemondani, vagy ps5 verzió, vagy egyik se )ui.: Hozzá teszem casual játékosként írom ezt, aki nem tervez nagyon online játékkal mivel nem hisz magában. Viszont ha az bejönne, és csak a Gr 3 és Gr 4 kategóriában csapatnám online, tehát csak pár (nem túl drága) autót akarnék mesteri szinten űzni, akkor sokkal pozitívabban állnék hozzá, mert a plusz autó vásárlás jutalom játék lenne ezek mellett. Na meg több pénz is gyűlne.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
ako001
aktív tag
válasz Peat76 #10554 üzenetére
Tomahawk X vgt, Tokio route, 825k/18perc.
Mas:
Megcsináltam ezt az 1 órás oldtimer versenyt, a hütő szekrénnyel, nevetségesen könnyű volt vele
Viszont a roadster es Tsukuba, - n elment fel óram, mert elfelejtettem vizes gumit venni
Az elsö esőt még le tudtam menni slickel, de a másodiknak már csak 1helyben forogtam, miutan megcsusztam[ Szerkesztve ]
"A pénz nem boldogit,de jobb egy limuzinban bőgni,mint a villamoson"
-
Elims
veterán
válasz Peat76 #10594 üzenetére
Én eddig még nem láttam grafikai hibát,sem akadást,sem mást. (Ps5,performance mód.)
ProEvoFan: Van ilyen kocsim,full tuning-gal,de nem sok reményt látnék benne ezen a versenyen.Máshol nagyon szépen ment..
A laferrari-t próbáltam lebutítani 600-ra,nem sok sikerrel. :-/ Ill.,sikerült,de 12kört megnyerni vele elég húzós lenne.
Azt viszont észrevettem,hogy a ballast-tal játszva 19kg+ -nál 67xpp volt,20kg+ -nál 554,felette is maradt az 554.
Vmi bug van vele,de remélem hétfő után is így marad.
A váltó áttételekkel fogok ebben is variálni.Remélem kijön majd vmi hasonló mint a tomahawk-nál. -
Elims
veterán
válasz Peat76 #10727 üzenetére
;-)
ProEvoFun: "Eső áztatta Spa, egy nehezen vezethető autóval."
Az autóval nem lenne sok gond,az első két szavad leírja a problémát,a hard slick gumi csak nehezíti a helyzetet. :-/ Intermediate gumival más lenne a helyzet.
"Fent vagy nekem barátlistán?"
'hát..nem.Undercover: "...Formula autós kihívás..."
Én azt szerettem. :-) Pár próba után megvolt.Minden off és figyelni a kanyarokra.Mindenhova befekszik.
Szerintem nagy segítség volt az ezt megelőző "pár" kör a tomahawk-kal a Tokyo-i pályán. :-) -
akey
tag
válasz Peat76 #10790 üzenetére
Nálam ez az első Gran Turismo, ami visszalépés az előző változatokhoz képest.
Már a Sport is csak stagnálás volt a 6. részhez viszonyítva.
Sajnos sok mindent kihagytak belőle, ami a 2-6. részekben jó volt. És igazán lehetne FPS limit a menüben, mert PS4 Pro felszáll, ha autókat kell versenyen kívül renderelnie.
Ennek fényében 8 pontos a GT7, a GT1-GT6 volt mind 10 pontos. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Peat76 #10929 üzenetére
Ezt az időtartam korlátozza leginkább, nem a távolság. A 24 órásokon is mennyit vezet egy pilóta: legfeljebb valami 3 órát? Aztán 6-ot pihen? Szóval szimulátorban is ennyit lehetne elvárni. GT4-ben volt durva a mentés nélküli igazi 24 órás, nem is értem azt hogy gondolták. Én azokat hétvégéken csináltam meg A-specben szombat 12 - vasárnap 12 órás bontásban, éjszakára leszünetelve...
Az ovál trófeát a time trialossal kellett összekötni azon a rövid kicsi pályán ahol hamar megvolt a 100 kör.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Peat76 #11063 üzenetére
ASM is be, de gondolom azért hagytad ki a felsorolásból mert ez annyira alap. ABS normál, TCS talán 1 volt de lehet 0. Nekem nem volt olyan nehéz mint néhány korábbi, csak a hosszú pálya miatt sokat (/többet) kell gyakorolni, és nem lehet rámenni a vizes részre egy centit sem. Nézd meg a demó kört, és jegyzeteld fel a szektoridőket, így tudni fogod, melyik szakaszon mennyi hiányzik. Könnyen lehet, hogy csak egy-két ponton buksz el sok-sok tizedmásodpercet.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
lo_jo
senior tag
válasz Peat76 #11063 üzenetére
Nekem TCS1, ABS normál, ASM ki. Beállítottam a demo ghostot 1 tizedes előnnyel. Kellett pár próba, amíg kitanultam, hogy melyik kanyarban mi fér bele.
@[HUN]NIMROD: Az ASM nagyon nem alap. Erősen stílus függő, hogy kinek mennyire jön be, nekem pl. nagyon nem. Elveszi azt a határon fordulás élményt, amikor kicsi gáz és fék adagolásokkal fordítod az autót, helyzettől függően. Én a kicsit túlkormányzott mellett vagyok, annál borzasztó alulkormányzott érzést ad, lecsúszok vele az ívről kifelé, míg kikapcsolt mellett nagyon pici csúszásokkal sokkal kényelmesebben fordulok. (Jó példa a suzukai hajtű licence test.) Ha valaki minden segítség mellett kezd, akkor tény, hogy a folyamatos kikapcsolásoknál a legjobb, ha az ASM marad utolsónak, de szerintem ezt is érdemes egy idő után elhagyni. Az ABS sajnos a G29 pedállal marad, a TCS-t pedig csak vizes pályán rakom 1-re.
-
bardi
aktív tag
válasz Peat76 #11063 üzenetére
Nekem tc1, abs az default, és kellett a counter steer assist. Minden más ment aranyra csak default abs mellett, de ide kellett a többi sajnos. Majd ha nagyon unatkozok, megcsinálom csak abs mellett. Kormánnyal lényegesen egyszerűbb lenne. A demonstration kört érdemes megnézni párszor, nem szabad vizes részt érinteni, akkor kb vége az egésznek.
'92 Honda VFR 750
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Peat76 #11074 üzenetére
Ja mér nem szóltá', van fent tutorial videóm (ahol az elején az eau rouget jól elbaftam, de még ígyis meglett)... Am grat!
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen