Egy spanyol lapban megjelent interjú szerint a többek között a Bajnokok Ligája, Európa Liga és a Labdarúgó-Európa-Bajnokság lebonyolításáért felelős, és az ezekkel kapcsolatos jogokat birtokló UEFA egy saját online streaming szolgáltatáson dolgozik.
Az első körben a cél az, hogy kiegészítsék a meccseket plusz egyéb tartalmakkal, tehát magazinműsorokkal, interjúkkal, ismétlésekkel, illetve, hogy teret adjanak a női focinak valamint a fiatalok bajnokságainak, azaz olyan mérkőzéseknek, amelyeket nem igazán közvetítenek a tévétársaságok.
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta, hogy nem kívánnak a hagyományos közvetítésnek, a nagy tartalomszolgáltató cégeknek konkurenciát teremteni. Egyelőre pusztán csak a lehetőségeket kihasználva próbálnak új utakat találni, amelyek révén még több embert érhetnek el még hosszabb ideig. Ez jól hangzik, de nem igazán tűnik reálisnak, hogy kihagynák azt a ziccert, hogy a tévétársaságokat megkerülve juttassák el mondjuk a BL mérkőzéseket az érdeklődőkhöz. Az igazi pénz ugyanis nyilván ebben van, és nem az edzések, meg a női foci közvetítésében, az UEFA pedig sosem volt jótékonysági szervezet. A minta mindenesetre megvan, hiszen az amerikai major league sportok, tehát az NFL, az NHL és az NBA is jól jövedelmező online streaming rendszert épített ki mostanra. Ezeknél például már lehet a "szezonbérlet" mellett akár egy meccs megtekintésére szolgáló jogot is vásárolni, azaz sokkal rugalmasabban működnek, mint a tradicionális televíziós társaságok.