Hirdetés

Nem hivatalosan elérhető a FidelityFX Super Resolution​ a SteamVR-hez

A közösségi projekt az OpenVR API-t használó játékokat támogatja, de nem garantált, hogy minden címben működni fog.

A FidelityFX Super Resolution​ komolyan megmozgatta a közösséget, ugyanis az AMD-n, illetve a hivatalos fejlesztőkön túl a rajongók is elkezdték integrálni a rendszert az egyes címekbe. Első körben a Grand Theft Auto V kapott egy közösségi kiegészítést, míg most a SteamVR-rel kompatibilis, azaz OpenVR API-t használó játékokhoz vált elérhetővé az AMD felskálázási eljárása.

A friss projektért felelős Holger Frydrych előre lefordított DLL-t használ, amely az egyes rendszerekhez az alábbi GitHub oldalon érhető el. A rendszer elméletben általánosan működik, vagyis csak az új "openvr_api.dll"-t kell bemásolni az adott, DirectX 11 API-t használó, SteamVR-es játék megfelelő helyére, az "openvr_mod.cfg" fájl által pedig módosítható némelyik paraméter.

Megjegyzendő, hogy bizonyos játékok nem szeretik, ha az eredeti állományok módosulnak, ilyen például a Half Life: Alyx és a Star Wars: Squadrons, emiatt ezekre nem kényszeríthető rá a FidelityFX Super Resolution​. Valószínűleg van még több ilyen DirectX 11-es cím is, emellett vannak olyan alkotások, amelyeknél az említett eljárás aktiválása sötét képet eredményez majd, de Holger Frydrych reménykedik benne, hogy ez javítható, és egy későbbi verzióban korrigálni tudja a jelenséget.

Fallout 4 VR FidelityFX Super Resolution kikapcsolvaFallout 4 VR FidelityFX Super Resolution balancedFallout 4 VR FidelityFX Super Resolution qualityFallout 4 VR FidelityFX Super Resolution ultra quality Fallout 4 VR FidelityFX Super Resolution kikapcsolva, balanced, quality és ultra quality [+]

Holger Frydrych megjegyzi még, hogy a FidelityFX Super Resolution​t az adott játék futószalagján belül egy adott pontra optimális alkalmazni. Ez az AMD ajánlása, ami nem megoldható, ha az eljárás különálló formában kerül injektálásra, így nem mindig garantálható az optimális minőség. Éppen ezért érdemes megőrizni az eredeti openvr_api.dll állományt, ha nem tetszene a módosított fájl által előállított kép.

Maga a projekt egyelőre alpha állapotban van, de láthatóan működik a Skyrim VR és a Fallout 4 VR címekben, illetve valószínűleg még a Unity-t és az Unreal Engine 4-et használó alkotásban is.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés