Hirdetés

Támogatja az új HTC Vive headsetet a friss GeForce driver

A WHQL minősítésű, 436.48-as meghajtó számos hibajavítással is készült.

Az NVIDIA elérhetővé tette a WHQL aláírással rendelkező 436.48-as meghajtót, amely a Tom Clancyʹs Ghost Recon Breakpoint és az Asgard’s Wrath című játékokhoz kínál profilt. Emellett támogatja a HTC Vive Cosmos VR headsetet is.

Az új eszközillesztő hibajavításokat is kapott, többek között a Tom Clancyʹs The Division II nem omolhat össze DirectX 12 módban, ahogy a Vulkan API-t használó játékok sem fognak hibaüzenetbe futni, ha a GeForce Experience Freestyle vagy Ansel funkcióját meghívja a felhasználó egy gyorsbillentyűn keresztül. Ezek mellett az UBOAT nem fog memóriaallokációra vonatkozó hibával kilépni, ha a Sandbox módot indítja a játékos a főmenüből, a Tradesmen OS3DE esetében nem kell többet hiányzó objektumokkal számolni, illetve a Cinema4D-ben az ecsetek nem produkálnak majd szellemképes hatást.

Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, illetve elérhető a GeForce Experience-en keresztül.

Az eszközillesztő a 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől), 8.1 és 7 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 600, 700, 900, 1000, 1600, 2000 (Super) és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.19.0218-es verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés