Hirdetés

A Prey és a Battlezone című játékokhoz való az új GeForce driver

A WHQL minősítésű, 382.05-ös meghajtó egy kritikus stabilítási hibát is kijavít.

Az NVIDIA elérhetővé tette a WHQL aláírással rendelkező 382.05-ös meghajtót, amely két friss játékhoz tartalmaz profilt, név szerint a Prey és a Battlezone VR című alkotásokhoz. A nevéből már látszik, hogy utóbbi a virtuális valósághoz készült. Az új meghajtó felkészült a Gears of War 4 érkező több GPU-s módjára is, bár ez igazából főleg az operációs rendszeren múlik, vagyis a csomag tulajdonképpen a DirectX 12 több GPU-s frissítéséhez kínál támogatást.

A fentiek mellett a meghajtó egy súlyos stabilitási hibát is javított, így az új csomaggal a GeForce VGA-val felszerelt PC-k már nem futhatnak fekete képernyős fagyásba egy hidegindítás utáni bootolás után. Mindemellett több aktív kijelző mellett újra működni fog az alvó mód, illetve biztosan nem fog hiányozni az NVIDIA tálcaikonja, valamint a vezérlőpult gyors megnyitását biztosító menüpont az asztal kontextusmenüjéből. Játékokra vonatkozó javítás, hogy a GeForce GTX 1080 Ti VGA-kon mostantól nem okozhat kékhalált a Gears of War indítása, a The Foundation frissítéssel rendelkező No Man’s Sky című alkotás esetében eltűnnek a textúrahibák az SLI-s konfigurációkon, illetve GeForce GTX 670 SLI mellett az Alt+Tab billentyűkombináció megnyomása nem eredményezhet kékhalált a World of Tanks futtatása során.

Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről.

Az eszközillesztő a Windows 10, 8.1 és 7 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 400, 500, 600, 700, 900, 1000 és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.17.0329-es verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés