Az NVIDIA a Gamescomra kiadott csomag után egy újabb olyan meghajtóval készült, amely a szokásosnál több fejlesztést tartalmaz. A WHQL aláírással rendelkező, 441.87-es eszközillesztő a CES 2020 Game Ready nevet viseli, és új vagy frissített profilt kínál a Wolfenstein: Youngblood, a Monster Hunter World: Iceborne, a Bright Memory: Infinite, valamint a Quake II RTX című játékokhoz. Mindezek mellett a GeForce Experience Freestyle szolgáltatása kapott egy úgynevezett splitscreen szűrőt, ami a kiválasztott utófeldolgozásos effektet csak a kép felére alkalmazza, így optimális az összehasonlításokhoz.
A funkcionális extrákat tekintve frissítést kapott a Gamescom Game Ready driverben bemutatkozó sharpening szűrő, amely innentől kezdve saját, opcionálisan bekapcsolható GPU-s skálázóval rendelkezik. Ez akkor hasznos, ha a játékos a funkciót úgy szeretné használni, hogy a valós képkocka részletességét a kijelző által támogatott natív felbontás alá veszi. Ilyenkor mindegy, hogy globálisan engedélyezve van-e a GPU skálázás vagy sem, az adott játékon belül kiszámolt kép mindenképpen látható lesz a megjelenítő teljes területén.
Bizonyos VR játékok kaptak egy Variable Rate Super Sampling (VRSS) eljárást, amivel szuper mintavételt lehet alkalmazni a kép közepére, ahova a szem tipikusan fókuszál. Az újítás aktiválásához Turing architektúrára épülő grafikus vezérlő szükséges, és egyelőre az alábbi, DirectX 11-en futó VR játékok támogatják:
- Battlewake
- Boneworks
- Eternity Warriors VR
- Hot Dogs, Horseshoes and Hand Grenades
- In Death
- Job Simulator
- Killing Floor: Incursion
- L.A. Noire: The VR Case Files
- Lone Echo Mercenary 2: Silicon Rising
- Pavlov VR
- Raw Data
- Rec Room
- Rick and Morty: Virtual Rick-ality
- Robo Recall
- SairentoVR
- Serious Sam VR: The Last Hope
- Skeet: VR Target Shooting Space Pirate Trainer
- Special Force VR: Infinity War
- Spiderman: Far from Home
- Spiderman: Homecoming – Virtual Reality Experience
- Talos Principle VR
- The Soulkeeper VR
Végül hasznos újítás még a Max Frame Rate, amivel lényegében a képkockasebességet lehet limitálni, méghozzá 40 és 240 fps között.
Az új eszközillesztő hibajavításokat is kapott, többek között a Red Dead Redemption 2 Vulkan módjával mostantól jobban fog működni a sharpening szűrő, továbbá a Strange Brigade című játékban, a Vulkan implementációhoz kiadott több GPU-s támogatás mellett megfelelő eredményt fog adni a G-Sync.
A FreeSync vagy Adaptive-Sync kijelzők hitelesítése ismét haladt tovább, ezúttal nyolc új kijelző került fel az erre vonatkozó listára; konkrétan az Acer VG252QX, XB253Q GX, XV253QX, az ASUS VG279QM, a View Sonic XG270, valamint az LG 38WN95C, 28GN950 és 2019 Z9. Ezek mellett a jövőben további 17 megjelenítő érkezik, amelyekre a támogatás már be van építve, ezek a következők: ASUS VG259QM és PG43UQ, Dell AW2521HF és AW2521HFL, illetve LG 34GN850 és LG 2020 BX/CX/GX/ZX sorozat.
Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, illetve elérhető a GeForce Experience-en keresztül.
Az eszközillesztő a 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől), 8.1 és 7 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 600, 700, 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super) és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.19.0218-es verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.